Ik lig in bed met mijn laptop.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:13 schreef zquing het volgende:
[..]
als je maar niet op je toetsenbord in slaap valt
Ik krijg altijd koppijn als ik overdag in slaap val.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap als ik de nacht doorhaal, zelfs in de bus sukkel ik dan weg.
zullen we dat niet doen, heb er al 3 opzitten in KLBquote:Op maandag 1 februari 2010 04:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maken we dan ook nog een vervolg nachtbagger?
Sowieso hoofd en maagpijn als ik een nacht niet slaap.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koppijn als ik overdag in slaap val.
Waarom was ik daar niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:15 schreef zquing het volgende:
[..]
zullen we dat niet doen, heb er al 3 opzitten in KLB
Maar slaap is goed voor jequote:Op maandag 1 februari 2010 04:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso hoofd en maagpijn als ik een nacht niet slaap.
Ja, dat is waar. Hoofdpijn dan. Waarom ben ik zo dom?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso hoofd en maagpijn als ik een nacht niet slaap.
Wanneer deed het niet normaal dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef zquing het volgende:
en waarom doet fok 't nu wel normaal :s
eg wellusquote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Myraela het volgende:
Jij weet ook niets eigenlijk.
Hoort erbij.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoofdpijn dan. Waarom ben ik zo dom?
't was super sloom, maar dat kon ook aan mn pc liggenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer deed het niet normaal dan?
goede vraagquote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Klaploper het volgende:
Hee blauwe, hoe spreek je je naam eigenlijk uit?
Hier had ik nergens last van.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:17 schreef zquing het volgende:
[..]
't was super sloom, maar dat kon ook aan mn pc liggen
Doe dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:17 schreef zquing het volgende:
[..]
moet ik een keer een topic over maken
zet de verwarming aan?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:17 schreef Klaploper het volgende:
En het is hier ijskoud.
mehquote:Op maandag 1 februari 2010 04:18 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat we het topic niet helemaal vol moeten maken, dan heeft SwJ iets te sluiten morgenochtend.
had hij maar wakker moeten blijvenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:18 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat we het topic niet helemaal vol moeten maken, dan heeft SwJ iets te sluiten morgenochtend.
quote:Op maandag 1 februari 2010 04:18 schreef Myraela het volgende:
Tering, mijn nagel zat tussen de toetsjes.
Maar dan kan ik ze niet tof lakken.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:19 schreef zquing het volgende:
[..]
moet je maar geen lange nagels hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |