Neu, wij hebben Merlijn al. Die oinkt en snurkt. Tis net een bulletjequote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ruilen met Bullie? Die hoor je alleen maar snurken![]()
Welkom terug Mr.S. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent!
Ach ja, we willen allen wel eens in retraitequote:
Echt he! Ik wil hier ook even mopperen nu, ik doe echt mijn uiterste best om zoveel mogelijk mee te posten hier en alles te volgen en terug te lezen, en dan in de twee topics die ik mis gaan ze dit soort discussie's voerenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok dat je m kan vinden door de laatste SC te zoeken waar Ll dr nog was
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geen mooie zomerpaleis foto's?
En pleinfoto's?
Juist die geeikte plekken wil ik ook wel graag zien.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt he! Ik wil hier ook even mopperen nu, ik doe echt mijn uiterste best om zoveel mogelijk mee te posten hier en alles te volgen en terug te lezen, en dan in de twee topics die ik mis gaan ze dit soort discussie's voeren![]()
Stout!
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt he! Ik wil hier ook even mopperen nu, ik doe echt mijn uiterste best om zoveel mogelijk mee te posten hier en alles te volgen en terug te lezen, en dan in de twee topics die ik mis gaan ze dit soort discussie's voeren![]()
Stout!
Discussie op zijn tijd moet kunnen lijkt me!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Stout!
verslavend?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Oh en ik hoop dat ik snel genoeg van FarmVille krijg
Echt, je hebt me zwaar teleurgesteld dat je nu toch bezweken bent hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me echt een hele down to earth persoon, ik vind hem wel leukquote:Op maandag 1 februari 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh ja daar ging t om, om Frans Bauer![]()
Ik vind zn muziek echt zum kotsen, en de meeste van zn fans zijn mentaal niet zo goed bedeeld, maar ik moet wel echt vaak om zn onnozelheid lachen als ik m zo zie, das niet gespeeld en echt heerlijk
Hooked allready?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Deal!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Discussie op zijn tijd moet kunnen lijkt me!
Ik zal je voortaan roepen op MSN, kee?
Ik heb 1088 foto's gemaakt... je moet er een paar kiezen hequote:Op maandag 1 februari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geen mooie zomerpaleis foto's?
En pleinfoto's?
Juist die geeikte plekken wil ik ook wel graag zien.
Teleurstellingen horen er bij in het leven zullen we maar zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, je hebt me zwaar teleurgesteld dat je nu toch bezweken bent hoor.
Hooked niet, maar het is leuker dan ik dacht.quote:
Nee boek ken ik niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Die foto's van die bergen zijn trouwens echt heel mooi, ik moet meteen aan de boeken van Amy Tan denken![]()
Heb je 1000 Geheime Zintuigen wel es gelezen Mr?
Maar je koos er veel te weinigquote:Op maandag 1 februari 2010 16:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb 1088 foto's gemaakt... je moet er een paar kiezen hemaar van de standaard paleizen heb ik echt nauwelijks foto's gemaakt eigenlijk
... zal straks nog eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |