Ja, het zijn echt prachtige boeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij ze ook allemaal gelezen?
Ze zijn mooier dan die Wilde Zwanen.
En Mr, heb je de films van Yang Zhimou gezien, met Gong Li?
Farewell to my concubine, Raise the Red Lantern en Lifetimes en zo?
Gelukkig, dan is alles weer legitiem.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
*aai*
There there![]()
Ik was nooit weg hoorIk vond het vrijdag niet gezellig genoeg om rond te blijven hangen, maar dat moge duidelijk zijn. Ik kom hier voor mijn lol en dat was toen niet. Zaterdag ben ik heel de dag bij zussie in Zwolle (
) geweest en mijn ouders waren daar ook en zondag zat ik te Farmvillen
nouja als je bedenkt dat ik thuis zit en niet werk dan valt t nog wel meequote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En dat terwijl jullie onder elkaar staan.
Hmmm, hun thee met lavendel is ook zo lekkah.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef Ynske het volgende:
iemand een kopje [ afbeelding ]
net een hele pot gezet
heb nu wel de gele zak nog liggen en de witte en blauwe bij mn oudersquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmm, hun thee met lavendel is ook zo lekkah.
WTF?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Ynske het volgende:
hier nog iemand die de Sonicare gebuzzd heeft?
vind die 29 euro best meevallen, hier is t een blijvertje
Nou en daar gaan we dus even lekker van genieten! (Je foto's dan hé)quote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zonder vervelend te willen zijn, die gebouwen zie je daar dus de hele dag en zijn nauwelijks speciaal te noemen. Ze zijn enkel bijzonder vanwege historische waarde, maar er zijn veeeeeel mooiere gebouwen in China te vinden en te fotograferen
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja als je bedenkt dat ik thuis zit en niet werk dan valt t nog wel mee
Dan zit daar wel een beetje verschil in ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je bedenkt dat ik doordeweeks 4 dagen werk is het voor mij jemig ja![]()
Voor mijn gevoel ben ik er al veel minder
Oh, Mr.S die is geweldig!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind deze moon-pagode bijvoorbeeld veel mooier... en die staat gewoon ergens in een kleine stad, helemaal niet zo bekend...
[ afbeelding ]
Ik denk dat die morgen komt maar dan zijn we werken. Dus wachten tot woensdag.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen idee, ben gelukkig niet bekend met AA of DD![]()
F_R; heb je je ElisaB-weegschaal al?
Mag je dan gratis of met korting bepaalde producten kopen en hierover je mening geven oid?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:02 schreef Strega het volgende:
Dat Lush tweetje was dus een berichtje van Lush, dat ik vandaag in de twiiter competitie een stuk "Queen of hearts"zeep voor het gezicht heb gewonnen!![]()
![]()
je krijgt producten toegestuurd die je mag testenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag je dan gratis of met korting bepaalde producten kopen en hierover je mening geven oid?
Oeh! Wat leuk zegquote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
je krijgt producten toegestuurd die je mag testen
heb bv wokmaaltijden gehad. een boek gelezen. deze tandenborstel
die tandenborstel heeft een waarde van 80 euro. nu is de test periode voorbij en kun je hem terug sturen of voor 29 euro houden.
via Insiders heb ik bv Silan Crystals om te testen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |