Hahahquote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tenzij het familie is, dan moeten ze opeens allemaal dingen van je.
Wie ben jijquote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef Chen het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat deze groep niet echt openstaat naar ''nieuwkomers''. Kan aan mij liggen.
Is nieehieeet zoooquote:Op maandag 1 februari 2010 00:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Wellicht de groep die net in de foto door ''Moira'' werd gepost.
ESFquote:
Ik heb ook een tongquote:Op maandag 1 februari 2010 00:49 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jij bent een jongen
Dat kan niet voor mij
Dat is onnatuurlijk
Daar sta ik toch ook niet in en ik ben ook volledig geaccepteerdquote:Op maandag 1 februari 2010 00:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Als je baggergehalte maar hoog genoeg is, dan ben je welkom!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Da's gewoon simpelweg iedereen die vrijdagavond posttequote:Op maandag 1 februari 2010 00:50 schreef Chen het volgende:
[..]
quote:
remlof is het hoertje van yvonne, wat dat jong zegt kan alles behalve serieus genomen worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's gewoon simpelweg iedereen die vrijdagavond postte
Geen nachtbaggergroep ofzo, ik verveelde me gewoon.
We gaan toch niet weer datzelfde gezeik krijgen als toen met remlof he?
Hahah heb het gevoel al die modjes die in forumstukjes zitten waar ze nik te doen hebben hierkomenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:51 schreef Chen het volgende:
Het is daarom ook in zekere zin een topic voor één neger, een stel potten en wat andere baggeraars. Waar zeker niets mis mee is, in tegendeel zelfs, leuk.
quote:
Waarom breng jij dan precies dezelfde punten naar boven die hij gebruikte als argumenten om dat plaatje NIET als OP plaatje te mogen gebruiken?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:52 schreef Chen het volgende:
[..]
remlof is het hoertje van yvonne, wat dat jong zegt kan alles behalve serieus genomen worden.
Dat was grappig.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's gewoon simpelweg iedereen die vrijdagavond postte
Geen nachtbaggergroep ofzo, ik verveelde me gewoon.
We gaan toch niet weer datzelfde gezeik krijgen als toen met remlof he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |