Het zijn dan ook newfags die zichzelf baggeraars noemenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Wat een faal, als er iemand nachtbaggerbaas is ben ik het wel
quote:
Ja maar jullie waren er eergister niet toe ndat plaatje werd gemaaktquote:Op maandag 1 februari 2010 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Wat een faal, als er iemand nachtbaggerbaas is ben ik het wel
Ik had gewoon iedereen erin gestopt die in dat topic posttequote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zijn dan ook newfags die zichzelf baggeraars noemen
de 130k generatie FTW
Haten jullie mij nuquote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zijn dan ook newfags die zichzelf baggeraars noemen
de 130k generatie FTW
Het zijt ge vergevenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had gewoon iedereen erin gestopt die in dat topic postte
Anders was 't aantal icons niet even
Ja ik wou er ook in maar daar was je te lui voor terwijl al die stomme eendagsvliegen er wel in staan PFF! Ik wil dat ook. En ik wil ook een hartjequote:Op maandag 1 februari 2010 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jullie waren er eergister niet toe ndat plaatje werd gemaakt
Om boze reacties te voorkmen heb ik zelfs een apart topic gemaakt met de vraag wie er in wou
Alleen remlof wilde geen kliekjes dus hij mocht niet als OP plaatje komen in elk nachtbagger topique. maar ik heb wel toestemming om 'm af en toe midden in een topic te spammen
Vandaar
Typtyfus hier maarja
quote:
Ga dan even uitgebreid mastruberen!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
i need sex and i need it now
Heb je verkering met een mede-nachtbaggeraar dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja ik wou er ook in maar daar was je te lui voor terwijl al die stomme eendagsvliegen er wel in staan PFF! Ik wil dat ook. En ik wil ook een hartje
Dat helpt nietquote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ga dan even uitgebreid mastruberen!
tenzij het familie is, dan moeten ze opeens allemaal dingen van je.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef donthate het volgende:
lesbisch zijn lieve vrouwen
Die hoeven tenminste niks van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |