Mijn vader wel in iedergevalquote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef Henk-B het volgende:
Als je vader je misbruikt, houdt hij dan automatisch meer van je???
Als je het goed doet welquote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef Henk-B het volgende:
Als hij je een orgasme laat hebben wel, als die alleen aan z'n eigen plezier denkt dan is het een egoïstquote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Chen klinkt als een echte kwaliteitsuser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Je kreeg de groetjes van stevenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:39 schreef TwyLight het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1266027/
Wat betekend het als er zo'n (V) naast de titel staat? dat zie ik wel vaker..
(Nee, niet vervolg want imdb is engels)
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:41 schreef Chen het volgende:
[..]
Sportief van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Hij is niet gebandquote:Op maandag 1 februari 2010 00:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
posten uit naam van een gebande, ban ZOMG
Het zijn dan ook newfags die zichzelf baggeraars noemenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Wat een faal, als er iemand nachtbaggerbaas is ben ik het wel
quote:
Ja maar jullie waren er eergister niet toe ndat plaatje werd gemaaktquote:Op maandag 1 februari 2010 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Wat een faal, als er iemand nachtbaggerbaas is ben ik het wel
Ik had gewoon iedereen erin gestopt die in dat topic posttequote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zijn dan ook newfags die zichzelf baggeraars noemen
de 130k generatie FTW
Haten jullie mij nuquote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zijn dan ook newfags die zichzelf baggeraars noemen
de 130k generatie FTW
Het zijt ge vergevenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had gewoon iedereen erin gestopt die in dat topic postte
Anders was 't aantal icons niet even
Ja ik wou er ook in maar daar was je te lui voor terwijl al die stomme eendagsvliegen er wel in staan PFF! Ik wil dat ook. En ik wil ook een hartjequote:Op maandag 1 februari 2010 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jullie waren er eergister niet toe ndat plaatje werd gemaakt
Om boze reacties te voorkmen heb ik zelfs een apart topic gemaakt met de vraag wie er in wou
Alleen remlof wilde geen kliekjes dus hij mocht niet als OP plaatje komen in elk nachtbagger topique. maar ik heb wel toestemming om 'm af en toe midden in een topic te spammen
Vandaar
Typtyfus hier maarja
quote:
Ga dan even uitgebreid mastruberen!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
i need sex and i need it now
Heb je verkering met een mede-nachtbaggeraar dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja ik wou er ook in maar daar was je te lui voor terwijl al die stomme eendagsvliegen er wel in staan PFF! Ik wil dat ook. En ik wil ook een hartje
Dat helpt nietquote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ga dan even uitgebreid mastruberen!
tenzij het familie is, dan moeten ze opeens allemaal dingen van je.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef donthate het volgende:
lesbisch zijn lieve vrouwen
Die hoeven tenminste niks van je
Weet ik nietquote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je verkering met een mede-nachtbaggeraar dan?![]()
En ik heb dik lang op dat amateuristische plaatje zitten werken
Als anderen erin willen of anderen eruit willen kicken doen ze dat zelf maar met hun eigen paintskillz
Ik ken het probleemquote:
Pixie heeft mij vorige week gevraagdquote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Weet ik nietwat denk jij?
Ja nee ik ben ook te lui
Ik zeg bloemkool.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef Chen het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat deze groep niet echt openstaat naar ''nieuwkomers''. Kan aan mij liggen.
Welke groep? dit is toch gewoon het nachtbagger topic..quote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef Chen het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat deze groep niet echt openstaat naar ''nieuwkomers''. Kan aan mij liggen.
Weet ik toch, daar was ik bij! Dat was cuuutequote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pixie heeft mij vorige week gevraagd
En toen zei ze jaquote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pixie heeft mij vorige week gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent een jongenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kom ff hier dan, dan zeggen we het tegen niemand
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:49 schreef PiRANiA het volgende:
Goed topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:49 schreef PiRANiA het volgende:
Goed topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Wellicht de groep die net in de foto door ''Moira'' werd gepost.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Welke groep? dit is toch gewoon het nachtbagger topic..
die speelde ik vroeger altijd op me keyboard afquote:
Natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Hahahquote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tenzij het familie is, dan moeten ze opeens allemaal dingen van je.
Wie ben jijquote:Op maandag 1 februari 2010 00:47 schreef Chen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |