er staat inmiddels genoegquote:
is dat met die chick of met die mannen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:04 schreef Bjoro het volgende:
Jongelui, ik ga ff lekker in m'n bedje nog naar Miami Ink kijken op Discovery (laatste weken een beetje gewoontje geworden en is best leuk ook !)
Tot laterz
Gefeliciteerd Rubberquote:
Zo hee, Finn doet het dus bijzonder goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Finn is gisteren weer naar het bureau geweest voor z'n 2e prikken (dat vond hij niet echt leuk)
Maar hij zit netjes aan de bovenlijn in de grafieken
7455 gram
66.5 cm
en dat voor 15 weken
Hij krijgt goed te etenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Finn is gisteren weer naar het bureau geweest voor z'n 2e prikken (dat vond hij niet echt leuk)
7455 gram
66.5 cm
en dat voor 15 weken
Ik heb Justin zijn groeiboekje even opgezocht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:50 schreef appelsientje het volgende:
7455 gram
66.5 cm
en dat voor 15 weken
Het bier van Bos zit daar dus achter.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:46 schreef Bjoro het volgende:
en ik neem hem gewoon hoor (dat biertje) !
Vast oefenen voor komende weken
ik zag het op de FP jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Het bier van Bos zit daar dus achter.
Volg het dit jaar niet want steeds is er voetbal op tv.quote:
Inderdaad, was weer leuk.quote:
waar was nu voetbal?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volg het dit jaar niet want steeds is er voetbal op tv.
wie denk je dat de mol is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Inderdaad, was weer leuk.
Voor volgende week ziet het er ook wel weer leuk uit
Nu was er idd geen voetbal maar andere weken wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar was nu voetbal?
[..]
wie denk je dat de mol is?
Moeilijk deze keer, maar denk Erik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar was nu voetbal?
[..]
wie denk je dat de mol is?
dat klopt en uitzendinggemist gaf toch ook problemen bij je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu was er idd geen voetbal maar andere weken wel.
En om halverwegen in te vallen is niks.
Sannequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moeilijk deze keer, maar denk Erik.
Jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |