Hey zwemmende papaquote:
Wat zal het zijn danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef Ole het volgende:
Over een week of twee gaat Bluezz live zingen voor ons
alles best in het Daalse ?quote:
hij brengt je nieuwe speakers voor je pc ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef tong80 het volgende:
Zaltbommel net genoemd in P&W.
Hij komt het probleem oplossen hier
waar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Ole het volgende:
Ik ga volgend weekend voor het eerst carnaval vieren.
Wel in Duitsland, met Bier und Bratwurst
Volgens google earth bestaat dat inderdaad niet, ik ken wel een Wyler hier net over de grens, dat klinkt een beetje hetzelfdequote:Op woensdag 3 februari 2010 01:38 schreef Bos81 het volgende:
Wel in DUitsland volgens mij
Laat maar ik dacht dat ze het plaatsje WEL in duitsland bedoelde, maar dat zal wel niet bestaan
quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Het was een rechte straal. Zonder druppels op de bril.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Het was een rechte straal. Zonder druppels op de bril.
Nou ik vond het wel interessant om zijn kant eens te horen want hij heeft zich de laatste 2 jaar redelijk stil gehouden.quote:
Ik heb ook een voor mijn doen flinke wandeling gemaakt & boodschappen & schapen hier in het weiland gevoerd. Dan heb ik altijd zoveel fansquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:42 schreef Ole het volgende:
Lekker zonnetje he!~
Zo eindelijk lekker op de fiets de stad in
De Bluezz fanclub:quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook een voor mijn doen flinke wandeling gemaakt & boodschappen & schapen hier in het weiland gevoerd. Dan heb ik altijd zoveel fans
Ze moesten eens weten dat je van schapenvlees houdt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook een voor mijn doen flinke wandeling gemaakt & boodschappen & schapen hier in het weiland gevoerd. Dan heb ik altijd zoveel fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |