Mijn geluidsboxjes zijn stuk.quote:
Ja vast.quote:
Zal de Bohemian Rhapsody niet van de troon stoten maar de tekst is simpel doch melig en de melodie is erg aanstekelijk....kortom een heerlijk carnavalsnummerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef tong80 het volgende:
Mijn geluidsboxjes zijn stuk.
In dit geval is dat niet zo erg lijkt me.
ok zie hem overal voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zal de Bohemian Rhapsody niet van de troon stoten maar de tekst is simpel doch melig en de melodie is erg aanstekelijk....kortom een heerlijk carnavalsnummer
zo ietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
ok zie hem overal voorbij komen.
Bloementjes gordijn of er staat een paard in de gang ? Zo'n klassieker in wording ?
Daar wordt Sinterklaas niet blij van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo iets
Ik heb een zachte G, maar ook een harde L
wil je het niet geloven ?
Je zus die doet dat wel
als refrein
Kan ik niet mee ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Ole het volgende:
Ik ga volgend weekend voor het eerst carnaval vieren.
Wel in Duitsland, met Bier und Bratwurst
u gaat ?quote:
Ah gezellig !quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik kom binnnen. Net even naar het voetbal gekeken in een ruimte waar geen PC staat
In Rijswijk was het ook Papadag, want mama was ziek. (ze is nog niet aan het werk) dus hij moest vrij nemenquote:Op maandag 1 februari 2010 08:11 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wederom een papa dag
Hee zingende omaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Rijswijk was het ook Papadag, want mama was ziek. (ze is nog niet aan het werk) dus hij moest vrij nemen
Ging het goed
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef Ole het volgende:
Over een week of twee gaat Bluezz live zingen voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |