Eerst Patty Brard en Marga van Praagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
Bijna X-factor. Ik ga het een keer volgen denk ik. Ik ben benieuwd
Hoe gaat het zonder FC Haarlem ?quote:
Telstar bestaat ook niet lang meer denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mistte toch wel Telstar - Haarlem afgelopen zondag
Tja, wat zal ik zeggen.....kreeg net een sms dat onze wedstrijd er ook uit ligt voor morgen.quote:
Zal minimaal nog vijf jaar duren. Telstar heeft meer bestaansrecht dan Haarlem. Nieuwe tribune biedt echt de mogelijkheid redelijk mee te kunnen in de jupiler league. Telstar heeft geen schulden iigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Telstar bestaat ook niet lang meer denk ik.
Boekhouden geboekstaafd gebruiken wij niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef borisz het volgende:
Accounting en het interne systeem van Blommaert. Eerst hoor ik zo wel of we dat boek nog echt nodig hebben.
Daarnaast hebben we nog het boek boekhouden geboekstaafd 3.
He jakkesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
Ik eet voorlopig geen mosselen meer![]()
Gistermiddag met moeite naar huis gekomen en vanaf dat moment in bed doorgebracht. Ik weet leukere dingen voor de vrijdagavond
Hij staat laatste manquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:35 schreef borisz het volgende:
Dat Justin er net zoveel in schiet als Suarez.
Het gaat nu gelukkig een stuk beter.quote:
Mijn vader heeft 15 jaar geen mosselen meer gegeten na zo'n ervaring. Tegenwoordig eet hij ze weer met bakken tegelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
Ik eet voorlopig geen mosselen meer![]()
Gistermiddag met moeite naar huis gekomen en vanaf dat moment in bed doorgebracht. Ik weet leukere dingen voor de vrijdagavond
vanavond weer op oorlogspad dus ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Het gaat nu gelukkig een stuk beter.
Net wat droog wit brood gegeten. Lijkt goed te gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |