Aangezien die support voor Flash onverminderd groot is, is het juist lame dat Apple hier niet op overstapt. Tot die tijd is die 'ongeevenaarde surfervaring' op de iPad meer een 'raad het plaatje'.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef retorbrapi het volgende:
Flash
Optyfen met die zooi. Hoe minder support er voor is, hoe eerder men overstapt naar fatsoenlijke alternatieven als HTML5.
Zonder bedrijven als Apple zitten we over 10 jaar nog steeds aan dat proprietary gedrocht vast. Gelukkig hebben zij wél de ballen om een vuist te maken tegen dat wanproduct om zo betere, gestandaardiseerde technologieën te bevorderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Aangezien die support voor Flash onverminderd groot is, is het juist lame dat Apple hier niet op overstapt. Tot die tijd is die 'ongeevenaarde surfervaring' op de iPad meer een 'raad het plaatje'.
Kut zeg, nu moet ik al die mooie, totaal-niet-hinderlijke advertenties die over de pagina schuiven missenquote:
Veel nieuwssites maken gebruik van flash.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kut zeg, nu moet ik al die mooie, totaal-niet-hinderlijke advertenties die over de pagina schuiven missen
Diezelfde nieuwssites gaan gewoon met een native iPad app komen hoor, dat werkt tig keer beter dan een webpage.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Veel nieuwssites maken gebruik van flash.
Maar goed, als mensen teveel geld neer willen tellen voor een 'raadjeplaatje' apparaat met outdated specs hou ik ze niet tegen.
Nu je het zegt.... DAT KLOPT INDERDAAD!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:36 schreef katerwater het volgende:
Met een Ipad kan je ook de klassieke grap van de "oversized phone" uithalen
dit dus, even snel browsen om vervolgens niets te zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Aangezien die support voor Flash onverminderd groot is, is het juist lame dat Apple hier niet op overstapt. Tot die tijd is die 'ongeevenaarde surfervaring' op de iPad meer een 'raad het plaatje'.
Niet als iedereen als een slaafje achter Flash aanloopt, nee. Nu er grote markten zijn/komen (iPhone/iPad) die Flash niet ondersteunen zijn mensen natuurlijk geneigd eerder naar HTML5 over te stappen. YouTube en Vimeo zijn er inmiddels al mee bezig.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit dus, even snel browsen om vervolgens niets te zien.
Leuk dat html 5 maar dat komt er niet door de eerste 3 jaar
hoezo slaafs, flash is een prachtig product al is het eigenlijk nooit bedoeld geweest voor videostreaming.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Niet als iedereen als een slaafje achter Flash aanloopt, nee. Nu er grote markten zijn/komen (iPhone/iPad) die Flash niet ondersteunen zijn mensen natuurlijk geneigd eerder naar HTML5 over te stappen. YouTube en Vimeo zijn er inmiddels al mee bezig.
Ik ben bereid te helpen als de maan naar beneden komt vallenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Apple bereid prijs te verlagen bij tegenstellen vraag"
Hm interesting
Denk ik ook wel, maar niet zo hard als de iPhones.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:56 schreef Catch22- het volgende:
It won't happen. Dit ding gaat verkopen als een trein.
Ik las pas ergens dat ze uitgingen van >1 miljoen in het eerste jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, maar niet zo hard als de iPhones.
Dus ja, wat is de definitie van 'tegenvallende vraag' in dat opzicht?
Que? Welk eigen formaat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoezo slaafs, flash is een prachtig product al is het eigenlijk nooit bedoeld geweest voor videostreaming.
En zoals al eerder gezegd voor het streaming part voegt html5 niet toe apple wil alleen zijn eigen formaat pushen.
Flash is géén prachtig product. Niet aan de ontwikkeling-kant en al helemaal niet aan de applicatie-kant. Niet al te snelle laptops worden echt merkbaar sneller/stiller van FlashBlock. Goed, het helpt niet mee dat het misbruikt wordt voor allerlei veel te zware ads, maar ook los daarvan is Flash zeker niet perfect.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoezo slaafs, flash is een prachtig product al is het eigenlijk nooit bedoeld geweest voor videostreaming.
Misschien, maar zoals je zelf al zei is Flash niet echt bedoeld voor streaming en als HTML5 netjes wordt toegepast maakt de codec die gebruikt ook niet meer uit en heb je daar meer vrijheid in.quote:En zoals al eerder gezegd voor het streaming part voegt html5 niet toe apple wil alleen zijn eigen formaat pushen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |