Nee, jij wil gewoon met mijn Alberto uitquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh nu komt het te dichtbij zeker?
Nee ik heb Niels alquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, jij wil gewoon met mijn Alberto uit
Probleem lost zichzelf opquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef WcPot het volgende:
geen ambulance bellen anders kan je wel aan de gang blijven
Soort Jeugdzorg dusquote:Op zondag 31 januari 2010 22:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wil wel datebegeleider zijn als jullie niet durven
Nee, ze wil ons koppelenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, jij wil gewoon met mijn Alberto uit
Wij zijn ouder dan haarquote:
quote:
Huh?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Mmm als je Durex Play gebruikt, kun je opeens Opera zingen!
Ok WTFquote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Overstappen, hopelijk weer tetten
Inderdaad, na reportage om 00:00 mag je wel naar bed van mijquote:
Maar ik heb dat al gezienquote:Op zondag 31 januari 2010 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad, na reportage om 00:00 mag je wel naar bed van mij
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Overstappen, hopelijk weer tetten
Morgen eerste werkdag dus ik kan niet routinematig koffie halen en achter mijn laptop wegduikenquote:
Tot volgende weekquote:Op zondag 31 januari 2010 22:35 schreef teamlead het volgende:
reportage check ik wel vanuit bed.tot volgende week
Is dat nu?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ranking the stars, wat is dat dan voor quiz?
Pfieuw, gelukkigquote:
Dump mij maar weerquote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkigDoen we deze week even mailen dan over de date? Hebben we xxiessiexx niet bij nodig
Hoe werkt dit precies, ze zetten elkaar in een top 10?quote:
Ik weet niet of ik het komende half jaar tijd hebquote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkigDoen we deze week even mailen dan over de date? Hebben we xxiessiexx niet bij nodig
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream achter, Hart van Nederland is toch al lang begonnen?
Ze hebben een vraag en dan zetten ze elkaar op een plek in de top tien en dat moet overeenkomen met wat het NL publiek denkt.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe werkt dit precies, ze zetten elkaar in een top 10?
Incompetente kut TV serverquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het komende half jaar tijd hebAls ik een tentamen niet heb gehaald moet ik naast 40 uur per week werken ook nog 20 uur per week studeren
Jullie falen wel zonder mij zie ikquote:
VOC ?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ranking the stars alweer afgellopen, waar nu heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |