Voorheen vier, tegenwoordig drie ja - noord, zuid en stadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
3 toch zelfs? baal er wel van dat Leeuwrderadeel onder de stadseditie valt, anders was ik misschien wel abonnee geworden.
Alleen het is onmogelijk de stadseditie in Leeuwarden los te kopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
3 toch zelfs? baal er wel van dat Leeuwrderadeel onder de stadseditie valt, anders was ik misschien wel abonnee geworden.
Mag ook wel eensquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:02 schreef Paladijn het volgende:
1-0 volgens teletekst... maar de wind staat verkeerd of de supporters zijn aardig stil
Oosterwind is hetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:35 schreef neen het volgende:
Was volgens mij bijna geen wind want ik bleef lekker droog op Oost. Leuke wedstrijd eerste 70 mins, daarna was AGOVV gewoon beter, terecht gelijkspel wel. ScheepersReza
zelfs Beekmans
ach, Excelsior verloren en GAE gelijk dus dat is verder wel prima.
Sfeer was wel stukken beter dan de vorige wedstrijd.
Wie weet komt het dan allemaal wel weer goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:58 schreef neen het volgende:
1-1, laatste minuut na 8 mins extra tijd.
Jan Everse naar Heerenveen las ikgoeie coach maar hij heeft een beetje een te grote bek denk ik
Die komen toch altijd met die auto?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef Faceoff het volgende:
lang leve luiheid, ik heb t vanavond gedaan met een portie ribs van de sparibexpress!
voor degenen die er nog gaan bestellen later, internertcode 474 voor frisdrank voor een euro en 473 voor gratis stokbrood + kruidenboter bij je bestelling
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die komen toch altijd met die auto?
Misschien iets voor morgen.
Hoezee hoezee Jan Eversequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef Ensaf het volgende:
Heerenveen heeft weer eens punten gepakt!
En Cambuur financiële problemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoezee hoezee Jan Everseik zie de titels in de LC alweer
Heerenveen pakt winst dankzij Everse
Zonde!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef Ensaf het volgende:
Heerenveen heeft weer eens punten gepakt!
Ze negeren mij de laatste tijd.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:06 schreef TwisterNederland het volgende:
SC Heerenveen gaat weer de goede richting op
En de zwervers op het station worden ook steeds irritanter
heb jij een geluk, wou dat ik dat had.quote:
Eurotje voor de trein?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
heb jij een geluk, wou dat ik dat had.![]()
fok!king 3x dezelfde vraag van dezelfde persoon in hetzelfde uur
Antwoord was overgens ook 3x nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |