Integendeel, ik kijk die maandelijkse filmpjes meestal even om te zien of ik nog fails gemist hebquote:
Ik heb het meegekregenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
Mooi nieuws uit DKV, De Jong stapt per direct op![]()
Okquote:Integendeel, ik kijk die maandelijkse filmpjes meestal even om te zien of ik nog fails gemist heb
Af en toe is 'de wereld' best klein
En kamaraad van mij dwingt mij elke maand er naar te kijken.quote:
quote:Menzo weigert met LC te praten
LC | Gepubliceerd op 04 februari 2010, 14:09
Laatst bijgewerkt op 04 februari 2010, 14:47
LEEUWARDEN -
Stanley Menzo wil niet meer praten met de Leeuwarder Courant. De trainer van Cambuur is het niet eens met de wijze van nieuwsgaring van de verslaggevers die de club dagelijks volgen.
Ook kan hij zich vaak niet vinden in conclusies die de LC trekt na gespeelde wedstrijden; hij vindt dat de Leeuwarder Courant te veel op de man speelt. Om die reden weigerde Menzo op de nieuwjaarsreceptie van Cambuur een van de LC-reporters een hand.
Om het geschil uit de wereld te helpen, heeft de hoofdredactie van de Leeuwarder Courant diverse pogingen gedaan met Menzo in contact te komen, maar de trainer reageert tot op heden niet.
De LC blijft alle persconferenties bezoeken die Menzo geeft, maar één op één gesprekken met de journalisten van de Leeuwarder Courant zijn door Menzo's opstelling voorlopig niet mogelijk.
Haha, daar kan ik weinig aan doen. Maar blij dat jij het niet erg vind...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En kamaraad van mij dwingt mij elke maand er naar te kijken.
Niet dat ik dat erg vindt.
quote:
Heeft Cambuur geldproblemen danquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mooi zo, die achterlijke kloten van de LC zijn alleen maar negatief. Als ze hebben gewonnen hebben ze het wel over geldproblemen.
Wacht maar tot het Elfstedentochtforum dicht is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was van de week op één dag te links en te rechts
En ik krijg telkens klachten dat ik zo'n slechte PTA mod ben... ongeveer vanaf het moment dat ik geen PTA mod meer ben!
Op 't station zit er ook nog 1 hoor!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weet iemand waar je een pasfotohokje nog hebt? Ik weet dat er in de V&D een zit en bij het NS station zat vroeger ook een maar weet het niet zeker meer.
Alleen als je er als een dakloze bij looptquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft het station eigenlijk openingstijden?
Toen ik de LC nog bezorgde heb ik een hekel gekregen aan de dorpen, de dorpseditie werd altijd voor de stadseditie gedrukt dus bij vertragingen moest ik nog langer wachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen als je er als een dakloze bij loopt
De LC is overigens, ondanks de naam, gericht op heel Fryslan. Eenzelfde situatie heb je bij het dagblad van het 'noorden' wat zich op Groningen en Drenthe richt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |