Ik wil geen kippen en geen paarden!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef nieslief het volgende:
whehehe ik kom om in de vrienden maar ik kan geen buren meer uitnodigen......
Die taakbalk vind ik wel handig ga ik morgen doen.
Mirjam en Tro Vey kipjes sturen dus morgen en wie wou er nou paarden???
Ik wil nog wel een paard, heb er pas eentjequote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef nieslief het volgende:
whehehe ik kom om in de vrienden maar ik kan geen buren meer uitnodigen......
Die taakbalk vind ik wel handig ga ik morgen doen.
Mirjam en Tro Vey kipjes sturen dus morgen en wie wou er nou paarden???
Ik denk het ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je net een paard verstuurd.
Ik denk dat ik nu het meest gelukkig word van mystery gifts. Topiaries gooi ik meteen in de verkoop en de rest van het spul vindt wel een plekje.quote:
Hij is fijn he?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Met die FarmVille taakbalk kan je makkelijk je bonussen krijgen zeg
Maar wat moet ik met zo'n bonus als er iets van StorageExpensionFriendsReward ofzo staat?
Als ik daar op klik dan zie ik gewoon weer mijn eigen farm.
Nahquote:Op zondag 31 januari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:
het is gewoon flash en werkt hier prima onder IE8
Neem dan ook een goede browser.quote:
In die groene taakbalk staat vaak BONUS in het midden. En als je er op klikt krijg je coins.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Hij is fijn he?![]()
Geen idee wat je met storagexpansiondinges bedoelt.Maar vaak krijg je geld als je vrienden helpt. Moet je maar eens kijken of je saldo omhoog is gegaan.
Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
In die groene taakbalk staat vaak BONUS in het midden. En als je er op klikt krijg je coins.
Maar nu krijg ik al een keer of 12 een BONUS button in het midden zonder coins, maar met een huisje. En als ik daarop klik gebeurt er dus niets, behalve dat ik weer op mijn eigen farm beland
Ik heb een zwarte kip van jou.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:44 schreef Mirjam het volgende:
hoezee, ik mag zwarte eitjes delen, maar ik wil ze zelf
Ik zie ze niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:44 schreef Mirjam het volgende:
hoezee, ik mag zwarte eitjes delen, maar ik wil ze zelf
Ik heb dat nog niet door denk ik.... waar zie je die witte eitjes dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte kip van jou.Maar er staan nu ook witte eitjes op. Krijg je ook een kip van!
Ik ga volgens mij nog een lintje halen vandaag. Van de blomme. Stay tuned voor bonussen.
ik krijg enkel eitjes om te sharen met anderen, zelf niksquote:Op zondag 31 januari 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte kip van jou.Maar er staan nu ook witte eitjes op. Krijg je ook een kip van!
Ik ga volgens mij nog een lintje halen vandaag. Van de blomme. Stay tuned voor bonussen.
Staat Mirjam in je vriendenlijstje?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet door denk ik.... waar zie je die witte eitjes dan?
Klik op 'hatch an egg' en je krijgt een nieuw venster waarin staat wat in je ei zit. Bij witte eitjes altijd een kip, bij bruine, zwarte en gouden eieren kan het ook iets anders zijn, Dat komt in je gift box en van daaruit kun je het op je farm zetten.quote:Mirjam found some White Mystery Eggs to share with their friends!
Mirjam was just feeding 's chickens and made them so happy that they laid an extra batch of White Mystery Eggs!
2 minuten geleden via FarmVille · Reageren · Vind ik leukVind ik niet leuk · Hatch an egg
Dus ik ben spuit 11?quote:
Morgen krijg je er eentje van mij! Vandaag mag ik niet meer.quote:
Ik zal vanavond wel het eea aan volk voorstellen indien je ze nog niet hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 02:14 schreef koei het volgende:
Ik heb wat vrienden van Misan overgenomen, dus mocht je een onbekende invite hebben dan komt die waarschijnlijk van mij af!
Ik zag wel dat jij opeens geen buurman meer van me bentquote:Op maandag 1 februari 2010 07:11 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel het eea aan volk voorstellen indien je ze nog niet hebt
Ja, heb ook veel buren die geen naam meer hebben op de neighbour tabquote:Op maandag 1 februari 2010 07:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zag wel dat jij opeens geen buurman meer van me bent
Toch wel slecht dat dat invite/buur systeem van Farmville nog steeds zo brak is...
Euh. De dag nadat de Pumpkins verschenen.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:53 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe lang ben je daarmee bezig geweest?
maar dan ben je ongeveer fulltime bezig geweest met die dingen plantenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh. De dag nadat de Pumpkins verschenen.
Dus het zal iets van 4/5 dagen zijn geweest geloof ik.
Ik zei in het eerste topic dat ik verslaafd was.. :$quote:Op maandag 1 februari 2010 09:48 schreef Misan het volgende:
[..]
maar dan ben je ongeveer fulltime bezig geweest met die dingen planten
Ik dus ook niet zie ik nuquote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef scarefreak het volgende:
Net een heel veld vol met strawberry's gegzaaid...
vergeten te kijken of er wel XP op zat... niet dus
jammer, weer geen level omhoog
dat is volgens mij het gros hier in dit topicquote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik zei in het eerste topic dat ik verslaafd was.. :$
Oh, nou dan moet ik nog even geduld hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Misan het volgende:
elke 24 uur kan je buren fertilizen idd, net als dat je één keer per 24 uur gifts kunt sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |