Ja, daar zat ik ook meequote:Op zondag 31 januari 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag over een uur oogsten. Zal de laatste batch wel zijn. Of ik moet net voor ik naar het werk ga nog een keer oogsten. Maar daar heb ik zo vroeg op de ochtend geen zin in.
Helaas allemaal afzonderlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:46 schreef Maes het volgende:
Ik ben dus een dag niet geweest op FV en dan heb ik enorm veel verzoekjes. Kan je die ook in 1 x accorderen of moet dat allemaal afzonderlijk?
Echt? Ik willem, ik willem!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Crientj het volgende:
Thx voor de reacties over de OP, ga er morgen nog eventjes wat meer informatie aan toevoegen.
Suggesties enzovoort mogen ook. ;o
[..]
Met een cheatz0r, je kan er meerdere hebben..
allemaal afzonderlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 21:46 schreef Maes het volgende:
Ik ben dus een dag niet geweest op FV en dan heb ik enorm veel verzoekjes. Kan je die ook in 1 x accorderen of moet dat allemaal afzonderlijk?
dus 4 uur nadat ze klaar zijn gaan ze doodquote:
Jammer, ik ben wel even bezigquote:
ah, ghoed om te wetenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Misan het volgende:
[..]
dus 4 uur nadat ze klaar zijn gaan ze dood
zo werkt het overigens met alle gewassen: als het twee dagen duurt voordat een gewas klaar is dan duurt het ook twee dagen voordat het gewas dood gaat daarna
Ik ga je zoeken!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Morretje het volgende:
Wie heeft er nog nieuwe buurtjes nodig dan?
Ik ben te vinden onder Morre Knor..
Ik heb die kekke taakbalk geïnstalleerd. Die telt terug tot het oogsttijd is. Nu nog 1 uur, 10 minuten en 7 seconden.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef LasTeR het volgende:
Calculator voor de tijden.
http://www.martabak.org/farmville/
Nou.. Wat je doet is het volgende.quote:
als ik geld kon uitlenen dan had ik dat gedaan, heb 8 ton staanquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet alleen geld hebben, want ik wil mijn boerderij expanden.Ik heb alleen alles straks geplant en het duurt nog lang voor ik kan oogsten.
Aaah, jammer kan dat niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef Misan het volgende:
[..]
als ik geld kon uitlenen dan had ik dat gedaan, heb 8 ton staan
quote:
En dat werkt niet als je al een coop hebt staan dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou.. Wat je doet is het volgende.
Je zet GEEN coop op je farm, er zit immers een limit aan van 1.
Je laat je farm open in tab 1, daarna zet je de startpagina open in tab 2.
Vervolgens ga je kijken op de startpagina of er iemand is die een ei heeft, daarin zitten de coops voor mensen die ze nog niet hebben op hun farm.
Als je eenmaal een ei hebt gevonden waar een coop in zit laat je die resultatenpagina open staan, je klikt NIET op oke om door te gaan naar je farm.
Vervolgens ga je terug naar je eerste tab met de farm die open staat, en koop je de coop.
Daarna ververs je de pagina en haal je de tweede coop uit je giftbox.
Raspberries zijn beter!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef LasTeR het volgende:
Even een stuk of 300 pumpkins plaatsen voor het slapen gaan. Het jammere is, je verdient er effectief maar 5 coins per crop aan.
ja dat schiet voor geen meter op idd en om 'm te masteren tot level 3 ben je ook nog wel ff bezigquote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef LasTeR het volgende:
Even een stuk of 300 pumpkins plaatsen voor het slapen gaan. Het jammere is, je verdient er effectief maar 5 coins per crop aan.
Beuh, dat dacht ik dus ook..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat werkt niet als je al een coop hebt staan dus.
Is een goed idee, heb er al een stel in de OP gezet.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
Misschien in de OP een lijstje van namen van users die buren willen?
Moet mensen dan zelf aangeven natuurlijk, ik hoef er iig niet in.
Klopt, omdat je dan zit met dat limiet van 1.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat werkt niet als je al een coop hebt staan dus.
Blijven maar 4 uur goed.quote:
Whoops, sorry. Ik haal je eruit.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
mag ik weer uit de OP?
ik had die nick nk. niet voor niks in een spoiler gezet
geeft niet, thanksquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whoops, sorry. Ik haal je eruit.:@
Gewone wel ja. Die superpumpkins doen het een stuk beter.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben Mario Blaat. Maar ik heb het veranderd, alleen dat duurt uren, dus als mijn naam verandert is, geef ik het wel ff door.
Kippen eruit, coop verkopen, truc doen toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Klopt, omdat je dan zit met dat limiet van 1.
Dus eerst alle kippen eruit, en dan die truc doen, en dan er weer instoppen.
Ja, ga je naar instellingen en daar kan je de naam veranderen!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Je kunt je naam veranderen? Dat wil ik ook!
Jeutje, ik roep hier de hele tijd, ik wil, ik wil, ik wil![]()
Hebbert!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Je kunt je naam veranderen? Dat wil ik ook!
Jeutje, ik roep hier de hele tijd, ik wil, ik wil, ik wil![]()
Heb ik ook al last van. Morgen kan het weer.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kippen eruit, coop verkopen, truc doen toch?
Of gaat het ook al je je coop al hebt staan? Ik krijg never nooit meer een coop in mijn eieren. Want volgens FV heb ik er al eentje staan. Ik vind het wel zonde van mijn geld als ik hem verkoop en dan erachter kom dat ik er geen 2 gratis kan krijgen dus die ene coop weer duur moet terugkopen.
Maar die zijn morgenochtend om 6 uur alweer kapot. Dus die ga ik nu niet meer plaatsen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewone wel ja. Die superpumpkins doen het een stuk beter.
Jammer maar helaasch dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Het gaat niet als je je coop al hebt staan.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
Jeutje, alweer een tweede topic![]()
Farmville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |