uitnodiging onderwegquote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?ref=profile&id=1757624197
Ja sorry. Als ik morgen op school ben ga ik nog wel even wat knutselen anders.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef gateway het volgende:
[..]
uitnodiging onderweg
MAtige OP Crientj
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
En Loveless85 in de OP zetten. Vindt hij vast leuk.
Nee, daarom ben je er zo snel bij in het nieuwe topic.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil er niks mee te maken hebben
Hehe, dat zet lekker aan ja!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net een stel collectables in 2 minuten uitverkocht.
Oh ik heb je toegevoegd trouwens. Ik ben Mario Blaat.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Misan het volgende:
http://bit.ly/9fpW7e om mij toe te voegen
zet er ff bij dat je van fok bent
Veel buren = veel collectables maar volgens mij zijn we met z'n allen op dezelfde aan het jagen.quote:
Ik ga het nu echt niet meer bijhouden denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel buren = veel collectables maar volgens mij zijn we met z'n allen op dezelfde aan het jagen.![]()
Heb ik er net eentje: green plume! Nee, die had ik nog niet via de gifts.Maar gekregen en zo, dus ik ben er gepast blij mee.
Alsjeblieft!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel buren = veel collectables maar volgens mij zijn we met z'n allen op dezelfde aan het jagen.![]()
Heb ik er net eentje: green plume! Nee, die had ik nog niet via de gifts.Maar gekregen en zo, dus ik ben er gepast blij mee.
quote:
Oh, da's wel een goeie. Want het regent nu vriendschapsverzoeken hier.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:24 schreef Misan het volgende:
Het mooie is ook dat zodra je iedereen hebt toegevoegd als neighbour weer kunt verwijderen als facebook-vriendje![]()
Volgens mij niet. Het is lief en ze gaan er soms van springen. Maar that's it.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Helpt dat aaien van je dieren nou nog ergens voor?
Nee maar ik doe het wel altijdquote:Op zondag 31 januari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Helpt dat aaien van je dieren nou nog ergens voor?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar ik doe het wel altijden ik heb al mijn dieren ook in een grote ruimte sommige hebben ze echt volgepropt en ik vind het stiekem zo zielig
Tofquote:Op zondag 31 januari 2010 21:29 schreef Crientj het volgende:
Zo beter?Mocht er nog meer inkomen, dan merk ik het wel ;o
Oh ik zag bij een van jullie een heleboel kippen met roze er boven!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is lief en ze gaan er soms van springen. Maar that's it.
Als ze een roze vlek boven hun koppie krijgen zijn ze rijp. Dan kun je borstelen of oogsten. Dat levert wel geld op.
Hier nog zo'n softiequote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar ik doe het wel altijden ik heb al mijn dieren ook in een grote ruimte sommige hebben ze echt volgepropt en ik vind het stiekem zo zielig
Neuh, ik die bak ook weer verkocht.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zag bij een van jullie een heleboel kippen met roze er boven!
[..]
Hier nog zo'n softie![]()
Ik heb ook een waterbak voor ze gekocht enzo
En volgens mij gaan ze helemaal niet dood zonder water. Of wel?
Hihi, ook al zo'n softies. Mijn scharrelkippen kunnen niet echt meer scharrelen maar ze mogen wel nog bewegen bij mij. Ik vind die regimenten verstarde dieren altijd zo zielig.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hier nog zo'n softie![]()
Ik heb ook een waterbak voor ze gekocht enzo
En volgens mij gaan ze helemaal niet dood zonder water. Of wel?
ja ik wacht tot ik ze kwijt kan in chicken farmsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kan maar één chicken coop hebben hè.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef Misan het volgende:
[..]
ja ik wacht tot ik ze kwijt kan in chicken farms
nu is het echt niet te doen om die tientallen kippen te harvesten
hoe lang doen ze erover voordat je ze kunt oogsten?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Na hoeveel tijd gaan je super pompoenen "dood"?
Ze staan niet op deze site: http://www.martabak.org/farmville/
ja maar binnenkort wel expandenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan maar één chicken coop hebben hè.
4 uur..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe lang doen ze erover voordat je ze kunt oogsten?
4 uur voordat je ze kan oogsten, dus na ongeveer 8 uur zullen ze dood gaan.. ;oquote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe lang doen ze erover voordat je ze kunt oogsten?
Oke, dan moet ik die nu niet gaan zaaienquote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef Crientj het volgende:
[..]
4 uur voordat je ze kan oogsten, dus na ongeveer 8 uur zullen ze dood gaan.. ;o
Met een cheatz0r, je kan er meerdere hebben..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan maar één chicken coop hebben hè.
Aangezien ze in 4 uur groeien, denk ik dat ze 4 uur later verdord zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Oh.. Dan ga ik het niet reddenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aangezien ze in 4 uur groeien, denk ik dat ze 4 uur later verdord zijn.
Oeh! Tips en tricks zijn altijd welkom! Mag ook via PM of FB.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Crientj het volgende:
Thx voor de reacties over de OP, ga er morgen nog eventjes wat meer informatie aan toevoegen.
Suggesties enzovoort mogen ook. ;o
[..]
Met een cheatz0r, je kan er meerdere hebben..
4 uur na het uitkomen ervan.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik mag over een uur oogsten. Zal de laatste batch wel zijn. Of ik moet net voor ik naar het werk ga nog een keer oogsten. Maar daar heb ik zo vroeg op de ochtend geen zin in.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. Dan ga ik het niet reddenNaja, ik ga wel een stukje zaaien en dan zie ik het morgen vroeg wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |