Ik riep nog Lupo in het vorige topic niet wetende dat het om de naam ging van je nieuwe beebie Senestaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef senesta het volgende:
Een Mito is klein Elisa, dit word een grooote kater
Mijn baas heeft dr een, echt een hele erge gave uit de 80's.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maserati is altijd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik riep nog Lupo in het vorige topic niet wetende dat het om de naam ging van je nieuwe beebie Senesta
R mag de naam geven. Ze heeft tot nu toe Phoebe, Lilly, Roxy, Chica, dat was het wel ongeveer. Het wordt een moeilijke bevalling ben ik bangquote:
dan eerder Lola van Lola Ferrariquote:
Noem je nieuwe hondje dan gewoon Lupoquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Maes het volgende:
R mag de naam geven. Ze heeft tot nu toe Phoebe, Lilly, Roxy, Chica, dat was het wel ongeveer. Het wordt een moeilijke bevalling ben ik bang
Oh...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Maes het volgende:
[..]
R mag de naam geven. Ze heeft tot nu toe Phoebe, Lilly, Roxy, Chica, dat was het wel ongeveer. Het wordt een moeilijke bevalling ben ik bang
Tis een Manie Coon hoorquote:
daarom juistquote:
Er schiet mij zo 1 2 3 maar 1 lelijke ferrari te binnen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die is niet te vergelijken met de mooiheid van een echte ferrari.
Lilly vind ik het liefst. Maar R mag het zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh...
Lilly hoor je wel veel maar dat vind ik wel een lief naampje.
Ik ken iemand met een Lilly en een Chica trouwens( chineesjes tho )
Poes vermist die heet ook edisonquote:Op zondag 31 januari 2010 20:11 schreef Qwea het volgende:
ik zou het nieuwe poesje edison ofzo noemen
ja goed, ze zijn klaar. Morgen de deuren. En dan ben ik er flauw van ookquote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Hey poepsmurf, hoest met je vensterbanken?
Over smurfen gesproken, volgens mij is seizoen 3 van Californication nu echt afgelopen![]()
En mn Nick Cave boek heb ik net ook al uit gelezen.
So much for the Rock 'n' Roll in my life
Een Sjonnie in het afwasteiltjequote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ferrari's vind ik trouwens echt lelijk...
Zo, twee honden gewassen, nog 1 te gaan, de kleinste, maar die moet ook nog ff geschoren![]()
Ik ga eerst ff afwassen, en dan doe k die kleine wel ff op t aanrecht, nu dat nog past
Jij bent echt flauw van elke scheet hequote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja goed, ze zijn klaar. Morgen de deuren. En dan ben ik er flauw van ook
Leuk, welke?quote:
Beter voor mn rug, echt, drie honden achter elkaar wassen scrubben en boenen in het grote bad, das echt killingquote:
Nee want ik spoel ze in bad, zet ze dan in de wasbak om ze in te zepen en te shampooen en zo, en dan weer spoelen in het bad, elke hond drie keer ( 2 keer shampoo, 1 keer conditioner ).quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef Ynske het volgende:
en op je knieën voor t bad OhOH?
zo ga nog ff verder 24 kijken, strakjes das je goed recht en dan lekker onder de wol
Een tobbequote:Op zondag 31 januari 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want ik spoel ze in bad, zet ze dan in de wasbak om ze in te zepen en te shampooen en zo, en dan weer spoelen in het bad, elke hond drie keer ( 2 keer shampoo, 1 keer conditioner ).
Ik moet ff voor een grote wasbak gaan kijken, dan kunnen ze gewoon op de badkamer in de wasbak, ik wil zo een mooie ouderwetse hebben
Dat doe ik echt drie keer per jaar of zoquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil dus eigenlijk ooit zo een soort wasbak op de badkamer, en dan precies op de goede hoogte, dat zou echt ideaal zijn voor de honden
Doet ut nie je fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |