Ik riep nog Lupo in het vorige topic niet wetende dat het om de naam ging van je nieuwe beebie Senestaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef senesta het volgende:
Een Mito is klein Elisa, dit word een grooote kater
Mijn baas heeft dr een, echt een hele erge gave uit de 80's.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maserati is altijd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik riep nog Lupo in het vorige topic niet wetende dat het om de naam ging van je nieuwe beebie Senesta
R mag de naam geven. Ze heeft tot nu toe Phoebe, Lilly, Roxy, Chica, dat was het wel ongeveer. Het wordt een moeilijke bevalling ben ik bangquote:
dan eerder Lola van Lola Ferrariquote:
Noem je nieuwe hondje dan gewoon Lupoquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Maes het volgende:
R mag de naam geven. Ze heeft tot nu toe Phoebe, Lilly, Roxy, Chica, dat was het wel ongeveer. Het wordt een moeilijke bevalling ben ik bang
Oh...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Maes het volgende:
[..]
R mag de naam geven. Ze heeft tot nu toe Phoebe, Lilly, Roxy, Chica, dat was het wel ongeveer. Het wordt een moeilijke bevalling ben ik bang
Tis een Manie Coon hoorquote:
daarom juistquote:
Er schiet mij zo 1 2 3 maar 1 lelijke ferrari te binnen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die is niet te vergelijken met de mooiheid van een echte ferrari.
Lilly vind ik het liefst. Maar R mag het zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh...
Lilly hoor je wel veel maar dat vind ik wel een lief naampje.
Ik ken iemand met een Lilly en een Chica trouwens( chineesjes tho )
Poes vermist die heet ook edisonquote:Op zondag 31 januari 2010 20:11 schreef Qwea het volgende:
ik zou het nieuwe poesje edison ofzo noemen
ja goed, ze zijn klaar. Morgen de deuren. En dan ben ik er flauw van ookquote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Hey poepsmurf, hoest met je vensterbanken?
Over smurfen gesproken, volgens mij is seizoen 3 van Californication nu echt afgelopen![]()
En mn Nick Cave boek heb ik net ook al uit gelezen.
So much for the Rock 'n' Roll in my life
Een Sjonnie in het afwasteiltjequote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ferrari's vind ik trouwens echt lelijk...
Zo, twee honden gewassen, nog 1 te gaan, de kleinste, maar die moet ook nog ff geschoren![]()
Ik ga eerst ff afwassen, en dan doe k die kleine wel ff op t aanrecht, nu dat nog past
Jij bent echt flauw van elke scheet hequote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja goed, ze zijn klaar. Morgen de deuren. En dan ben ik er flauw van ook
Leuk, welke?quote:
Beter voor mn rug, echt, drie honden achter elkaar wassen scrubben en boenen in het grote bad, das echt killingquote:
Nee want ik spoel ze in bad, zet ze dan in de wasbak om ze in te zepen en te shampooen en zo, en dan weer spoelen in het bad, elke hond drie keer ( 2 keer shampoo, 1 keer conditioner ).quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef Ynske het volgende:
en op je knieën voor t bad OhOH?
zo ga nog ff verder 24 kijken, strakjes das je goed recht en dan lekker onder de wol
Een tobbequote:Op zondag 31 januari 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want ik spoel ze in bad, zet ze dan in de wasbak om ze in te zepen en te shampooen en zo, en dan weer spoelen in het bad, elke hond drie keer ( 2 keer shampoo, 1 keer conditioner ).
Ik moet ff voor een grote wasbak gaan kijken, dan kunnen ze gewoon op de badkamer in de wasbak, ik wil zo een mooie ouderwetse hebben
Dat doe ik echt drie keer per jaar of zoquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil dus eigenlijk ooit zo een soort wasbak op de badkamer, en dan precies op de goede hoogte, dat zou echt ideaal zijn voor de honden
Doet ut nie je fotoquote:
Ik heb me verbrand van de week tijdens het strijkenquote:
quote:
Dat is niet leukquote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb me verbrand van de week tijdens het strijken
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik vind het niet leuk om te strijken"
![]()
Gezellig samen strijkenquote:
die film is zooooooo baggerslechtquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Charlie's Angels: Full throttle. RTL 4.
Precies op de nagelriem ook, dat doet echt zeerquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:56 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
Wat leuk allemaal jonge diertjes erbij binnenkort![]()
Ik zou voor Dodge gaan Senes
Ik ga zo lekker in mijn bedje verder met mijn boek, de tweede wet van de magiequote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Gekke waswijven, ik doe nie mee hoor.
En Zwabber, daar moet ik alsnog voor bukken, wat heb ik daar nou aan.
Ik heb dezelfde film op staan als JJH vrees ik, maar niet meer lang, als de laatste hond klaar is ga ik es in mn dvd collectie graven
Die explorende crossmotoren net ook. Ik kijk vaak zat freestyle motorcross en heb er nog nooit een zien exploderen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die film is zooooooo baggerslecht![]()
mijn vader kijkt em nu, hij is niet zo slecht als die aziatische film van gisteren gelukkig
charlies angels neemt zichzelf gelukkig niet serieus, de ongeloofwaardige moves uit die aziatische film waren erger, plus eht was een serieuze film
BEEEEEEEEBquote:
En je zere vingerquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker in mijn bedje verder met mijn boek, de tweede wet van de magie
Ja, opgelost Senesta, slotjequote:
Met slotjes zeker?quote:
Oké leuk.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:05 schreef senesta het volgende:
Maar Hummer en Dodge it is, is hier ook goedgekeurd
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:05 schreef senesta het volgende:
Maar Hummer en Dodge it is, is hier ook goedgekeurd
Ik wil ook King of Skin die ken ik nog niet. Porridge is heerlijk, echt waarquote:Op zondag 31 januari 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verslaafd aan die Porridge zeep van Lush.
De honden zijn net gedaan met Porridge, Yummy Yummy Yummy voor de haartjes , American Cream en Chico als bonus ook nog met de King of Skin.
Die ruiken zo fucking lekker nu
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Oké leuk.Maar het is wel mijn topic eh.
En zoveel heb ik nog niet op mijn naam staan
![]()
![]()
Non, wij krijgen een chi teefje welke naam zou je die geven?quote:
Maar nu ben ik blij het topic is terugquote:
Indyquote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Non, wij krijgen een chi teefje welke naam zou je die geven?
Tiny Teefjequote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Non, wij krijgen een chi teefje welke naam zou je die geven?
Komt op de lijst, sjenk joequote:
Zwab zie je me al roepen in onze vrij conservatieve gemeenschap? TINY TEEFJUH, KOM HIER!quote:
Vind ik eigenlijk ookquote:Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Chi teefjes moeten natuurlijk gewoon Kees heten he
Ik ga even bij Lush kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh en die King of Skin, die moet iedere Lushie echt verplicht nemen, godsamme, wat ruikt die goed![]()
Ik heb de eerste nu op, heb ik krap een maand mee gedaan![]()
Goddank heb ik dr nog twee.
Ik gebruik m ook echt elke dag, en Chico doe ik er minstens 1 keer per week mee
Bobbie en Kees is wel stoer natuurlijk, twee jongens namen voor meidenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ookMaar ik wil niet na-apen
MiniMaes is al naar bed maar morgen zal ik het zeggen en ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ben benieuwd oftie door miniMaes dr goedkeuring komt
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bobbie en Kees is wel stoer natuurlijk, twee jongens namen voor meiden
en in csiquote:Op zondag 31 januari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Die acteur die Cameron's vriendje speelt in Charlie's Angels zat ook in de grappigste X-File ever
...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Maes het volgende:
Eerst deze doos maar eens legen, bij een volgende bestelling moet ie er zeker bij
Maar jij vind het dan weer om dezelfde reden leuk om te kijken als ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik vond Full Throttle haske leuk.
"This is hostel, ja?"![]()
Ho-ooi, trouwens
nee, die hoort bij lucy liu, niet cameronquote:Op zondag 31 januari 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
Jullie bedoelen toch niet Joey Tribbiani hè? Het beste friends karakter.
Dat stukje met John Cleese net!
"I'll tell you al about it, blow by blow..."
Ik let niet echt op de namenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die hoort bij lucy liu, niet cameron![]()
ja mooi he
De cameo's, de referenties aan andere films en de persiflages op de oosterse vechtfilm. We krijgen er maar geen genoeg vanquote:Op zondag 31 januari 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
Maar jij vind het dan weer om dezelfde reden leuk om te kijken als ik.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
De cameo's, de referenties aan andere films en de persiflages op de oosterse vechtfilm. We krijgen er maar geen genoeg van
ja maar tis geen goeie film, geef toe, hij is alleen maar grappigquote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
De cameo's, de referenties aan andere films en de persiflages op de oosterse vechtfilm. We krijgen er maar geen genoeg van
de loony farm, waar alles zacht en knuffelig isquote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Greys is een weekendje op de zorgboerderij
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:44 schreef Morretje het volgende:
Non! Weet je ook zo een mensenbaby-meisjes-naam te bedenken?![]()
morgen mag non weer een uurtje luchtenquote:
Jeuj!quote:
Er schijnt in Delfzijl een meisje te wonen dat Usnavy heet. Die is vernoemd naar een schip dat daar een keer in de haven lag.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:44 schreef Morretje het volgende:
Non! Weet je ook zo een mensenbaby-meisjes-naam te bedenken?![]()
dat is omdat ehh, ehh, ehhquote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj!
Fijn als dat weer gedaan is he
Niemand antwoord me op mijn vraag
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Pokkehontas het volgende:
Er schijnt in Delfzijl een meisje te wonen dat Usnavy heet. Die is vernoemd naar een schip dat daar een keer in de haven lag.
Hoe spreken ze dat uit?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Er schijnt in Delfzijl een meisje te wonen dat Usnavy heet. Die is vernoemd naar een schip dat daar een keer in de haven lag.
Bosley is cool.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar tis geen goeie film, geef toe, hij is alleen maar grappig
Ah, dat had ik niet mee gekregen. Leuk.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Greys is een weekendje op de zorgboerderij
Arm kind.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
roze.quote:
Zondagavondblues, eehrm, dat was wat in me opkwam. Ik heb een beetje de blues omdat we hier nogal zware gesprekken hadden, gisteravond en vandaag.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj!
Fijn als dat weer gedaan is he
Niemand antwoord me op mijn vraag
Wij kregen een keer een geboortekaartje:quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
hmm ik heb nu de keuze uit guiness, westmalle tripel, gulpener korenwolf, hertog grand prestige, hertog weizener en hertog karakter
moeilijk
Het leven bestaat uit het maken van de juiste keuzesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
hmm ik heb nu de keuze uit guiness, westmalle tripel, gulpener korenwolf, hertog grand prestige, hertog weizener en hertog karakter
moeilijk
shalalalalaquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij kregen een keer een geboortekaartje:
Wij zijn blij met de geboorte van onze dochter:
Aukje Maria
En we noemen haar................................
CHALANA
ik grijp wel met mijn ogen dichtquote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit het maken van de juiste keuzes![]()
You go boy!
Exactlyquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
oh en de blind grijpen actie leverde me een pak melk op, ik heb maar gewoon hertog karakter gepakt
Ah oke, dan snap ik 'mquote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Zondagavondblues, eehrm, dat was wat in me opkwam. Ik heb een beetje de blues omdat we hier nogal zware gesprekken hadden, gisteravond en vandaag.
zo jong en dan al scherenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee Chalana, das erg![]()
Zwabber, kom bij mij X-Files kijken![]()
De enige echte coole serie ooit![]()
Zo, afwas klaar, wasdroger leeggeruimd, wasdroger gevuld, bento gevuld, scheer- en badderspullen voor pup liggen klaar, laatste missie van de dag ga ik nu voltooien, hopenlijk tot zo
Waar is de voorhoofd afveeg smiley als je em nodig hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee Chalana, das erg![]()
Zwabber, kom bij mij X-Files kijken![]()
De enige echte coole serie ooit![]()
Zo, afwas klaar, wasdroger leeggeruimd, wasdroger gevuld, bento gevuld, scheer- en badderspullen voor pup liggen klaar, laatste missie van de dag ga ik nu voltooien, hopenlijk tot zo
Zjaloers??????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |