Het is een cover van desiderata van Les Cranequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Als we het dan toch over kaarten hebben:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een cover van desiderata van Les Crane
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Van het album Her Majesty, geproduceerd door Larry Crane.
Hadden in 1951 een hit met "If"quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef superworm het volgende:
[..]
It's just a shanty in old shanty town, Ink Spots, uit de tijd dat Her Majesty nog de machtigste ter wereld was
Toelichting vast niet nodigquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hadden in 1951 een hit met "If"
Herman Brood sprong van een hotel afquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Toelichting vast niet nodig
Herman Brood - Saturday night
De dochter van MJ heet ook Parisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Herman Brood sprong van een hotel af
hoe verneuk je jezelf met plastische chirurgiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De dochter van MJ heet ook Paris
Michael Jackson - Black or white
Dood of levend, da's blijkbaar nog steeds niet duidelijk....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hoe verneuk je jezelf met plastische chirurgie
er zijn ook mensen die denken dat elvis nog leeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dood of levend, da's blijkbaar nog steeds niet duidelijk....
2Pac - Dear mama
Junkie XL hield met 'a little less conversation' die mythe warm. Junkie XL is Tom Holkenborg, en die ooit in deze bandquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die denken dat elvis nog leeft
Uit de Jonge Helden OK toer. Zo ook deze:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Junkie XL hield met 'a little less conversation' die mythe warm. Junkie XL is Tom Holkenborg, en die ooit in deze band
Weekend at Waikiki - Love in the Most Peculiar Way
een bougie maakt vonkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Uit de Jonge Helden OK toer. Zo ook deze:
Van het album 'Sparkle in the rain':quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Van het album 'Sparkle in the rain':
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was volgens velen 'the greatest dancer'...
Kauw een Liga? Da's inderdaad niet makkelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dit nummer gebruikt een Billy Jean sample
zijn kinderen niet liefquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Kauw een Liga? Da's inderdaad niet makkelijk.
quote:
Ander metaal:quote:
Iron Man, van Marvel Comics, zat in het supreheldenteam The Avengers. Dus dan kom ik op:quote:
Opening Tiltles, een van de mooiste die ik me kan bedenken:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Iron Man, van Marvel Comics, zat in het supreheldenteam The Avengers. Dus dan kom ik op:
nog een dwergquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opening Tiltles, een van de mooiste die ik me kan bedenken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |