Het is een cover van desiderata van Les Cranequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Als we het dan toch over kaarten hebben:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een cover van desiderata van Les Crane
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Van het album Her Majesty, geproduceerd door Larry Crane.
Hadden in 1951 een hit met "If"quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef superworm het volgende:
[..]
It's just a shanty in old shanty town, Ink Spots, uit de tijd dat Her Majesty nog de machtigste ter wereld was
Toelichting vast niet nodigquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hadden in 1951 een hit met "If"
Herman Brood sprong van een hotel afquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Toelichting vast niet nodig
Herman Brood - Saturday night
De dochter van MJ heet ook Parisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Herman Brood sprong van een hotel af
hoe verneuk je jezelf met plastische chirurgiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De dochter van MJ heet ook Paris
Michael Jackson - Black or white
Dood of levend, da's blijkbaar nog steeds niet duidelijk....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hoe verneuk je jezelf met plastische chirurgie
er zijn ook mensen die denken dat elvis nog leeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dood of levend, da's blijkbaar nog steeds niet duidelijk....
2Pac - Dear mama
Junkie XL hield met 'a little less conversation' die mythe warm. Junkie XL is Tom Holkenborg, en die ooit in deze bandquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die denken dat elvis nog leeft
Uit de Jonge Helden OK toer. Zo ook deze:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Junkie XL hield met 'a little less conversation' die mythe warm. Junkie XL is Tom Holkenborg, en die ooit in deze band
Weekend at Waikiki - Love in the Most Peculiar Way
een bougie maakt vonkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Uit de Jonge Helden OK toer. Zo ook deze:
Van het album 'Sparkle in the rain':quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Van het album 'Sparkle in the rain':
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was volgens velen 'the greatest dancer'...
Kauw een Liga? Da's inderdaad niet makkelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dit nummer gebruikt een Billy Jean sample
zijn kinderen niet liefquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Kauw een Liga? Da's inderdaad niet makkelijk.
quote:
Ander metaal:quote:
Iron Man, van Marvel Comics, zat in het supreheldenteam The Avengers. Dus dan kom ik op:quote:
Opening Tiltles, een van de mooiste die ik me kan bedenken:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Iron Man, van Marvel Comics, zat in het supreheldenteam The Avengers. Dus dan kom ik op:
nog een dwergquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opening Tiltles, een van de mooiste die ik me kan bedenken:
Roger Peterson deed mee in de eerste Idols van Nederland. Hij stapte echter uit de wedstrijd omdat hij het contract weigerde te tekenen, dat de laatste 10 kandidaten kregen voorgelegd. Anders hadden we misschien wel een andere winnaar dan:quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Roger Peterson deed mee in de eerste Idols van Nederland. Hij stapte echter uit de wedstrijd omdat hij het contract weigerde te tekenen, dat de laatste 10 kandidaten kregen voorgelegd. Anders hadden we misschien wel een andere winnaar dan:
Mamma, hier een moeder die net zo beroemd is als haar dochterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vanwege het jamai(s), jamai(s) op het einde
Vicki Brown was getrouwd met Joequote:Op woensdag 17 februari 2010 07:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mamma, hier een moeder die net zo beroemd is als haar dochter
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Vicki Brown was getrouwd met Joe
Joe Brown - A picture of you
quote:
China [tjaina], da's porselein. En daar zingt Moby over.quote:
Moby heeft zijn naam aan een walvis te dankenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
China [tjaina], da's porselein. En daar zingt Moby over.
Liedje over een ander groot zoogdierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Moby heeft zijn naam aan een walvis te danken
Ik heb ooit bij een concert van de Toy Dolls iemand lelijk op zijn bek zien gaan bij het stagedivenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Liedje over een ander groot zoogdier
The toy dolls - Nelly the elephant
als ik aan fingersnapping denk kom ik maar op een nummer:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een concert van de Toy Dolls iemand lelijk op zijn bek zien gaan bij het stagediven![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik aan fingersnapping denk kom ik maar op een nummer:
En Fever is oorspronkelijk natuurlijk van the Crampsquote:Op maandag 22 februari 2010 21:03 schreef belsen het volgende:
[..]
The Jam mixte dit nummer met Fever (op 2.50).
Ook The Specials riepen op om The dog te dansen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
En Fever is oorspronkelijk natuurlijk van the Cramps
Specials, speciaal....denk ik aan de friettentquote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook The Specials riepen op om The dog te dansen.
Die Ferry komt uit Eefje Wentelteefje. Deze Eefje won de Grote Prijs van Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Specials, speciaal....denk ik aan de friettent
heeft een singel met dezelfde titel uitgebracht:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Die Ferry komt uit Eefje Wentelteefje. Deze Eefje won de Grote Prijs van Nederland.
Dat kan ook op z'n Engels:quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeft een singel met dezelfde titel uitgebracht:
Dat nummer is gecoverd door DC Talk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat kan ook op z'n Engels:
Bill Withers - Lean on me
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat nummer is gecoverd door DC Talk.
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Richard Patrick, meneer Filter, was livegitarist voor NiN.
You & mequote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het originele Happy Together, dat door Filter werd verkracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |