quote:Op zondag 31 januari 2010 23:27 schreef AKnynke het volgende:
ik lijk voor 70% op Daniel Radcliffe. Mm..
hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen the big day, ik vertel wel achteraf hoe t was!!Kwak
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten Kuiken en Mexicaantje! *duimen paraat voor cijfers*
Navelhaarmonsters![]()
Met een oude frontale foto (heb ik er niet zoveel van) kreeg ik Katie Holmes, Neve Campbell en ene Madhuri DixitRituals: whoo, jij ook Rachel Bilson en Eva Longoria, dan zijn we vast zusjes
![]()
Echt? Ik vind het een prachtige vrouw, maar haar personage in GA vind ik echt zo vreselijkquote:Op zondag 31 januari 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bwoh zij is echt zó mooi. Zelfs in een dokterskloffie en jankend.
ik heb net ook een rondje joan baez, janis ian en dalida zitten doenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Succes morgen kwak
Je hebt wat ontketend, ik zit nu zwelgend in het jeugdsentiment filmpjes van Frida Boccara en Yves Duteil te kijken op Youtube
Ik niet. Ik houd van Izziequote:Op zondag 31 januari 2010 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een prachtige vrouw, maar haar personage in GA vind ik echt zo vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook al eens gezegd dat je op haar lijkt, maar daar ben ik op teruggekomen, zeker na vrijdagquote:Op zondag 31 januari 2010 23:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh hayden panettiere(?) is ook een kanshebber.nou ja het zijn iig wel allemaal blonde schone deernes en geen dikke uitgezakte uit de gratie geraakte mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |