haha ja mn eerste match/beste match was een of ander half manwijf.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee die lijkt idd best, Cootje!![]()
Grace Kelly zie ik dan weer niet echt bij Kwak, Kwak heeft een vrouwelijker vorm gezicht. Vind ik.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat iemand pret heeft gehad met google translate en "betere vertaling" heeft voorgesteld...
Zo daar zou ik ook wel op willen lijken.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Rituals het volgende:
Oooh wat een heerlijke site! Met een andere (lelijkere!) foto van mijzelf kwamen deze vrouwen eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lijk alleen op geen van hen helaas. Volgens mij komt het door de kin en neus. Ik heb ook een beetje zo'n kin en neus.
Ik ookquote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo daar zou ik ook wel op willen lijken.
Eh okee dan kun je geloof ik zeggen "Hola, jodemos?" (weet nie zeker of die grammaticaal kloptquote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
"Hallo, zullen we neuken?" Dat moest het zijn.
Nee zelf ben ik gewoon in kleurquote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas klopt er werkelijk niets van die site (in mijn geval). En in het geval van Chico ook niet gok ik zo
.
Hahahaha ook echt die driequote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef shinydiscoball het volgende:
LOL
Luciano Pavarotti, Judy Garland en Alizee.
Nou nee.
En Hugh Jackman met 78% het hoogst, niet te vergeten. Dat zie ik dan weer wel![]()
Hahaha dankje.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh okee dan kun je geloof ik zeggen "Hola, jodemos?" (weet nie zeker of die grammaticaal klopt) Offeh. "Hola, quieres joder / follar / hacer el amor?"
De laatste is dan het eh. Netste
Ik zie het wel hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 22:58 schreef conleche het volgende:
En ik op haar!!! Voor 76 % Wat een topsite Maria!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stond ook een jongen tussen trouwens!!! En verdomd, het had m'n broertje kunnen zijn, ben vergeten hoe hij heette, even opzoeken.
Eens! Vooral als ze d'r haar los heeft.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor![]()
voor zover ik je van fotos ken dan
Neem maar van mij aan, dat ik in de verste verte niet op Izzy lijkquote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha Lau, TarkanDa's wel het hoogtepunt, samen met Shiny / Pavarotti
Hoe komen ze erop.
Izzie is mooi ja!Maar ons kuiken ook! Al heb ik daar nog niet genoeg van gezien om te zien of ze op Izzie lijkt
Waw, die site maakt wat los hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |