Ajoh, kan gebeuren toch.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef P.F het volgende:
Sorry als mensen zich druk om mij hebben gemaakt, dat was niet de bedoeling. Excuses.
Die dag vind ik echt helemaal niksquote:Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef P.F het volgende:
...Carnaval..... In het weekend van de 14e is er een dag die ik persoonlijk leuker vind!
Is het topic al openquote:Op zondag 31 januari 2010 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi PF
Ga je nog een OP wagen of liever niet?
Hee joh, dat was toch al duidelijkquote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef P.F het volgende:
Sorry als mensen zich druk om mij hebben gemaakt, dat was niet de bedoeling. Excuses.
Jaquote:
Roti met veel kouseband!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi PF
Waarom moet ik steeds editten?![]()
Ow en ik zoek nog een warme maaltijd met veel groente die ik klaar kan maken en kan opwarmen in de magnetron....
Dat heb ik nou nog nooit gehad, terwijl wij vroeger altijd 'kansarme' surinaamse kindjes uit Amsterdam, in de zomervakantie, op bezoek hadden.quote:
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
valentijnde jaarlijkse dag ter herinnering aan t feit dat ik niemand heb die voor mij meedoet aan die commerciële exercitie...
Ik heb nu voor het vierde jaar achter elkaar een vriendje op Valentijn, maar ik krijg/doe ook niks hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
valentijnde jaarlijkse dag ter herinnering aan t feit dat ik niemand heb die voor mij meedoet aan die commerciële exercitie...
maakt niet uit. het herinnert me er evenwel aan dat ik ook niemand heb met wie ik níet meedoe aan het commerciële circusquote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb nu voor het vierde jaar achter elkaar een vriendje op Valentijn, maar ik krijg/doe ook niks hoor
Ja, dat was Kriek. Erg lekker.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en was het niet Ewelina die een smerig kersen drankje dronk wat door moest gaan voor bier? Bweuh
Niet helemaal!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
stop nou maar met sorry zeggen PF...
gaat t wel goed met je??
Wat is er loosquote:
Nou, dat is het sowiesoquote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maakt niet uit. het herinnert me er evenwel aan dat ik ook niemand heb met wie ik níet meedoe aan het commerciële circus
ik vind het gewoon een stomme dag...
Mijn vriend heeft ooit samen met een vriend van hem een gedicht gestuurd naar een gezamenlijke kennis, onder de naam van een gezamenlijke vriendin die die kennis dus leuk vond (en hij haar). Het was een vreselijk fout gedicht, en iedereen had door dat het een grap was.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:27 schreef neen het volgende:
Wij konden met Valentijn op school altijd rozen sturen naar anderen, toen heb ik wel eens namens anderen wat gestuurd. Dat is dan wel weer leuk
Noujaaaaaa. Die gast verdient een bitchslap. Nu nog!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een keer zo'n roos gestuurd met zo'n briefje naar een jongen toen ik in de tweede zat, maar hij wist volgens mij dat het van mij was want hij keek me aan, verscheurde het briefje en gooide het in de prullenbak![]()
![]()
Voor het goede doel, ook? Bij ons ook. Dat vond ik dan wel leuk. Maar idd, wat sigme zegt: het is het feest voor de anonieme liefdesverklaring, niet het stelletjesfeest. En ik voel plaatsvervangende schaamte opkomen bij het idee dat mijn Meneer dingen met hartjes erop voor me zou kopenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:27 schreef neen het volgende:
Wij konden met Valentijn op school altijd rozen sturen naar anderen, toen heb ik wel eens namens anderen wat gestuurd. Dat is dan wel weer leuk
En Ewalina dronk Kriek ja.
die heb ik al helemaal niet, en ik durf t zelf ook nooit... heb nog nooit van mijn leven een kaartje of roos gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 19:26 schreef sigme het volgende:
Valentijn is juist voor als je geen vriendje hebt. Voor stille en anonieme aanbidders.
Maar wat doen die gelikte marketingpipo's? Die maken de mensen wijs dat ze kadootjes voor elkaar moeten kopen. En wat doen de mensen? Kadootjes kopen!
Stom he. Maarja hij was heel knap en kon iedereen krijgen, en ik had een beugel. Dusquote:Op zondag 31 januari 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Noujaaaaaa. Die gast verdient een bitchslap. Nu nog!
Ik kreeg alleen geile smsjes. What did I do wrongquote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
Vroegah kreeg ik wel regelmatig van dat soort spul. Alleen nooit op Valentijn gek genoeg.
Die heb ik nou nog nooit gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen geile smsjes. What did I do wrong
Dat heeft niks met leeftijd te makenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit gehadMaarja, ik ben dan ook oud,.
Ik kan me in mijn jeugd geen sms heugenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te makenJa hooguit dat er vroegah misschien nog niet zoveel gesmst werd
Sms'jes bestonden nog niet toen jij jong wasquote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit gehadMaarja, ik ben dan ook oud,.
Ja, ik wist even niet zeker of er al sms was toen en ik wil ook weer niemand voor het hoofd stotenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan me in mijn jeugd geen sms heugen.
Vik wel, die is gewoon bikkelhardquote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sms'jes bestonden nog niet toen jij jong was![]()
.
En ik vind Valentijn ook stom, om dezelfde reden als Kwak.
En er staan appelbollen in de oven. Dát is dan wel weer tof!.
Jawel. Ik kocht mijn eerste mobieltje op mijn 25e ofzo. En sms-en bestond nog niet. Nog steeds niet trouwens, in mijn wereldbeeld. Ik bel liever.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te makenJa hooguit dat er vroegah misschien nog niet zoveel gesmst werd
Sms'en is pas sinds een jaar of 10 hot, hoor. Ik was al bijna 17 toen ik m'n eerste gsm kreegquote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, toen ik een jaar of 15 was, zag ik een lerares mobiel bellen op de gang. En iedereen:quote:Op zondag 31 januari 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was 16 ofzo en toen liep ik met mijn vriendin in Amsterdam, daar zag ik iemand mobiel bellen
Dus datte..
Het GSM-netwerk is bij mijn weten in '93 of '94 de lucht in gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik wist even niet zeker of er al sms was toen en ik wil ook weer niemand voor het hoofd stoten
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik wist even niet zeker of er al sms was toen en ik wil ook weer niemand voor het hoofd stoten
Nee, maar mijn vader had dus al een mobiele telefoon toen ik zeven was ofzo. Voor hetzelfde geld was jij toen heftig geile smsjes aan het versturenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet zelf best hoe oud ik ben hoor. Blijf niet eeuwig 18 (gelukkig niet)
Mijn vader had volgens mij in '94 of '95 een mobiel. Zo'n hele zwarequote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het GSM-netwerk is bij mijn weten in '93 of '94 de lucht in gegaan.
De Kermit, die kan ik me nog wel herinneren (die greenpoints dus). De start van het GSN-netwerk trouwens niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het GSM-netwerk is bij mijn weten in '93 of '94 de lucht in gegaan.
Mét antennequote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vader had volgens mij in '94 of '95 een mobiel. Zo'n hele zware
Ja zie, toen was ik vierquote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Sms'en bestaat sinds eind 1992 lees ik net.
Nee hoor, zelfs toen al nietquote:
Doe je de groeten aan River Phoenix? Die bestond gewoon nog, in mijn jeugdquote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga eens naar My own private Idaho kijken! Voor de eerste keer, terwijl het al zo'n oude film is.
Ik heb hem afgezet, wat een kutfilm. Tussen mij en Gus van Sant komt het nooit meer goed. Ik wilde net posten dat 'ie alleen maar kutfilms heeft gemaakt maar Good Will Hunting is ook van hem en die is dan wel weer tof!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan River Phoenix? Die bestond gewoon nog, in mijn jeugd
Jaquote:
Je hebt mij niet gestompt hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik was al bijna 9 in 1992. En ik moest steeds in de hoek staan omdat ik de jongens die voor mij zaten steeds stompte
.
Toen hield ik al niet van jongens. Consequent ben ik wel
![]()
.
Ik kan nu een hele foute opmerking gaan maken, maar ik slik hem maar inquote:
Ik voel me een beetje een broekje nuquote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik begon toen met 2 jaar vertraging aan mijn studie
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:01 schreef Laureline het volgende:
Eigenlijk zouden we -zoals Secret Santa- met Slank elkaar allemaal een visschotel moeten sturen met Valentijn!
Ik heb anders keurig een lijstje gepost in het vorige topicquote:Op zondag 31 januari 2010 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het gaat hier over zo'n beetje alles behalve eten, lijnen en sporten hè.
Ben ik dat vergeten ofzo:-P
Je stompt geen homo's zeker?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele foute opmerking gaan maken, maar ik slik hem maar in.
Ik heb net twee tosti's op!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het gaat hier over zo'n beetje alles behalve eten, lijnen en sporten hè.
Ben ik dat vergeten ofzo:-P
Kijkt ie dan ook zo gefronst door de onderkant van zn bril naar dat scherm, terwijl ie bedachtzaam doch ferm het juiste knopje indrukt?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef neen het volgende:
Mijn vader pakt tegenwoordig altijd z'n leesbril als hij iets met z'n telefoon moet doen
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijkt ie dan ook zo gefronst door de onderkant van zn bril naar dat scherm, terwijl ie bedachtzaam doch ferm het juiste knopje indrukt?Dat doet mn mams! En dan zegt ze vaak ook nog "Zo!
" Vind ik wel geinig! Of hardop alles zeggen! "Ja.. En dan 'send'... Ok... Ha! Ennn... vergrendelen".
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Was het vroegah ook niet zo dat je veel minder tekens kon versturen en dat je dus niet net zo lang kon blijven doortikken als je wilde? Dat je dus, als je veel had te vertellen, meerdere sms'jes moest versturen en dus steeds moest onthouden welk woord je in je vorige sms'je als laatste had gebruikt?. Of misschien hoefde dat helemaal niet, maar deed ik het gewoon verkeerd, dat kan ook nog
.
Hij zet hem zo op de punt van z'n neus en dan pakt hij zo zijn pennetje en kijkt hij bijvoorbeeld of hij op een bepaald moment een afspraak heeft of dat hij vrij is. Daarna kijkt hij zo over z'n bril heen en zegt hij of hij tijd heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijkt ie dan ook zo gefronst door de onderkant van zn bril naar dat scherm, terwijl ie bedachtzaam doch ferm het juiste knopje indrukt?Dat doet mn mams! En dan zegt ze vaak ook nog "Zo!
" Vind ik wel geinig! Of hardop alles zeggen! "Ja.. En dan 'send'... Ok... Ha! Ennn... vergrendelen".
Nee, je kunt gewoon doortypen tot je klaar bent. En vervolgens kost het je wel meerder smsjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet meer zo dan.
Elephant staat nog in mijn geheugen gegrift, die is zo mooi! Maar Stand By Me is ook geweldig. Ik had deze zomer tijdens het hardlopen bij ons vakantiehuisje een soortgelijke ontmoeting met een hert!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet, wat een kutfilm. Tussen mij en Gus van Sant komt het nooit meer goed. Ik wilde net posten dat 'ie alleen maar kutfilms heeft gemaakt maar Good Will Hunting is ook van hem en die is dan wel weer tof!
En River Phoenix ken ik ook. Die zat ook in Stand by me, één van m'n favo films en ik herinner me nog dat in de Tina stond dat 'ie dood was.
Ennn... Knopje! Zo! Vergrendelenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil proberen veel te gaan sporten. Ik moet alleen de knop nog eventjes vinden.
Nee, tegenwoordig hoor je een bliepje als 'ie naar het volgende sms'je gaat dus je kunt gerust een bericht ter waarde van tien sms'jes typen als je wilt. Mijn record is vijf sms'jes geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet meer zo dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |