Jawel. Ik kocht mijn eerste mobieltje op mijn 25e ofzo. En sms-en bestond nog niet. Nog steeds niet trouwens, in mijn wereldbeeld. Ik bel liever.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te makenJa hooguit dat er vroegah misschien nog niet zoveel gesmst werd
Sms'en is pas sinds een jaar of 10 hot, hoor. Ik was al bijna 17 toen ik m'n eerste gsm kreegquote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd te makenJa hooguit dat er vroegah misschien nog niet zoveel gesmst werd
Haha, toen ik een jaar of 15 was, zag ik een lerares mobiel bellen op de gang. En iedereen:quote:Op zondag 31 januari 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was 16 ofzo en toen liep ik met mijn vriendin in Amsterdam, daar zag ik iemand mobiel bellen
Dus datte..
Het GSM-netwerk is bij mijn weten in '93 of '94 de lucht in gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik wist even niet zeker of er al sms was toen en ik wil ook weer niemand voor het hoofd stoten
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik wist even niet zeker of er al sms was toen en ik wil ook weer niemand voor het hoofd stoten
Nee, maar mijn vader had dus al een mobiele telefoon toen ik zeven was ofzo. Voor hetzelfde geld was jij toen heftig geile smsjes aan het versturenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet zelf best hoe oud ik ben hoor. Blijf niet eeuwig 18 (gelukkig niet)
Mijn vader had volgens mij in '94 of '95 een mobiel. Zo'n hele zwarequote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het GSM-netwerk is bij mijn weten in '93 of '94 de lucht in gegaan.
De Kermit, die kan ik me nog wel herinneren (die greenpoints dus). De start van het GSN-netwerk trouwens niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het GSM-netwerk is bij mijn weten in '93 of '94 de lucht in gegaan.
Mét antennequote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vader had volgens mij in '94 of '95 een mobiel. Zo'n hele zware
Ja zie, toen was ik vierquote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Sms'en bestaat sinds eind 1992 lees ik net.
Nee hoor, zelfs toen al nietquote:
Doe je de groeten aan River Phoenix? Die bestond gewoon nog, in mijn jeugdquote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga eens naar My own private Idaho kijken! Voor de eerste keer, terwijl het al zo'n oude film is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |