Ze zijn wel veeleisendquote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef Janetje het volgende:
Dit is voor een startersfunctie. De moed zakt je toch spontaan in de schoenen..
Selectieprocedure:
- CV + motivatie + cijferlijst(en)
- Zelfgemaakt filmpje met motivatie
- Persoonlijkheidstest
- Intelligentietest
- Competentietest
Als je dan niet al te dom overkomt:
- Kennismakingsgesprek
- Assessmentdag met tests, interviews en rollenspellen
- Laatste ronde gesprekken
- Aannamegesprek
Klopt. Daar WIL je niet eens werken.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Communicatiebureau, welk bedrijf was niet gespecificeerd. Salaris ook niet trouwens.
[..]
Ik heb 'm ook maar laten schieten.
Salaris was niet gespecificeerd, bedrijf ook niet. Het was in ieder geval een startersfunctie (max. 1 jaar ervaring) bij een communicatiebureau.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nu wil ik wel heel graag weten welke prachtige baan en welk riant salaris je kan krijgen als je deze testen hebt doorstaan?
De echte goeden gaan toch voor zichzelf werken zodra het wat beter is of ze de kans zien.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Daar WIL je niet eens werken.
Moeten de werknemers dan ook maar dergelijke eisen gaan stellen zodra het weer wat beter gaat?
Heb ik ook moeten doen en ik kan je vertellen dat ik met mijn schoonmaakbaantje meer verdiende.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef Janetje het volgende:
Dit is voor een startersfunctie. De moed zakt je toch spontaan in de schoenen..
Selectieprocedure:
- CV + motivatie + cijferlijst(en)
- Zelfgemaakt filmpje met motivatie
- Persoonlijkheidstest
- Intelligentietest
- Competentietest
Als je dan niet al te dom overkomt:
- Kennismakingsgesprek
- Assessmentdag met tests, interviews en rollenspellen
- Laatste ronde gesprekken
- Aannamegesprek
Tegen mij heeft een arbeidsbegeleider wel eens gezegd dat je minstens 70% moet hebben van hetgeen er in een vacature staat.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht. Vind ook dat er vaak onmogelijke vacatures staat: Opleidingen en cursussen a la, maar dan ook zoveel jaar ervaring in die branche, die producten, met dat pakket werken, die eigenschappen. Het zou me oprecht verbazen als er 10 mensen in Nederland wonen die al die eigenschappen precies bezitten.
En dan nog de eisen: bovengemiddeld denkniveau, proactief, extra inzet, geen 9 tot 5 mentaliteit en nog 20 van zulke dingen, en dan een 'riant' salaris: marktconform. Als de beloning marktconform is neem dan ook genoegen met een gemiddeld iemand.
Voor de stem niet nee, maar kwa sfeer in je team misschien wel?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, bull. Dan moeten ze maar extra mensen aannemen en niet verwachten dat hun personeel constant beschikbaar is. En voor een fatsoenlijke telefoonstem maakt niet bepaald veel uit of je er als een tokkie uitziet.
Het is een vogeltjesdans topic, daarom.quote:
Niks project, dit is "common practice" bij veel callcenters. Daarmee proberen ze de bezettingsgraad in de vakantietijden (waarbij veel zittend personeel wel vakantiedagen opneemt) te waarborgen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Chinless het volgende:
En daarbij het liefste mensen die voorlopig niet met vakantie gaan ivm een project oid.
Holy fuck, dat jij het nog volhoud op je werkquote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik prijs de dag dat ik m'n ontslagbrief op het bureau van m'n baas kan smijten, omdat ik een fatsoenlijke baan gevonden heb. Daarna nog even een paar bakstenen door de ruiten van m'n huidige baas kegelen, gewoon omdat dat oplucht...
Volgens mij moet je nodig iets anders hebben...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik prijs de dag dat ik m'n ontslagbrief op het bureau van m'n baas kan smijten, omdat ik een fatsoenlijke baan gevonden heb. Daarna nog even een paar bakstenen door de ruiten van m'n huidige baas kegelen, gewoon omdat dat oplucht...
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat is dus een kwestie van goed plannen. Dan moet je je vaste personeel maar niet allemaal tegelijk laten gaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Niks project, dit is "common practice" bij veel callcenters. Daarmee proberen ze de bezettingsgraad in de vakantietijden (waarbij veel zittend personeel wel vakantiedagen opneemt) te waarborgen.
Vertel het ze, zou ik zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:13 schreef EINZ het volgende:
Dat is dus een kwestie van goed plannen. Dan moet je je vaste personeel maar niet allemaal tegelijk laten gaan.
quote:Defensie richt zich momenteel nog nadrukkelijker dan voorheen op het aantrekken van vrouwen en allochtonen. Informeer naar je mogelijkheden!
WTFquote:Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef ASroma het volgende:
het mooie is dat je bij de simpelste medewerkers functie vaak ook al naast engels, vloeiend duits en frans moet kunnen![]()
dit kwam ik trouwens tegen bij een traineeship van defensie
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |