OMGquote:Ben jij graag behulpzaam voor andere mensen? Is dienstverlening je op het lijf geschreven en ga je graag probleemoplossend te werk? Dan hebben we de volgende functie voor jou:
KLANTENSERVICEMEDEWERKERS VGZ
Voor een zeer vooraanstaand servicecentrum in Heerlen zijn we per direct op zoek naar Klantenservicemedewerkers voor het VGZ.
Wij
Je volgt een betaalde training van 4 weken (fulltime) en komt te werken in een prettige omgeving. Er zijn mogelijkheden voor parttimers en fulltimers (vanaf 12 uur). Salaris is tussen de ¤ 9,00 en ¤ 10,00 bruto per uur.
Jij
Heb jij een prettige telefoonstem, ben je klantgericht en flexibel qua werktijden (maandag t/m vrijdag 08:00 – 21:00 uur en zaterdag 09:00 – 13:00 uur)? Kun je daarnaast goed overweg met een computer en sta je sterk in je schoenen? Heb je daarnaast de komende tijd geen vakantie geboekt?
Dan is dit de functie voor jou waarin je met lol, lef en passie aan de slag kunt gaan!
Volgens mij willen ze gewoon geen debiele tokkies, lees; Kanker kachel kees & vergelijkbare over de vloer.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik was zo aan het bladeren in diverse vacaturesites, want er is immers altijd een betere baan, kom ik zo onderstaande vacaturetekst tegen.
[..]
OMGNormaal val ik niet zo snel over vacatureteksten want ik solliciteer er toch niet op, sterker nog het is helemaal niet de sector waarin ik werkzaam ben, maar het valt me op dat er af en toe toch echt ronduit debiele eisen worden gesteld ten opzichte van de daarvoor geldende beloning. Komop zeg: werken op de meest uiteenlopende tijden en ook nog op zaterdag, en dan ook nog eens geen vakantie geboekt mogen hebben? En dat alles voor een salaris van max. 10,- per uur?
Ik wist dat er veel werkgevers zijn die in deze tijd voor een dubbeltje op de eerste rang menen te kunnen zitten, maar dit is toch wel heel erg schofterig. Zet dan meteen boven je vacature: "gevraagd: veel voor weinig"![]()
Klacht: sommige werkgevers, met name uzb's, zijn echte nazi's
Ja, bull. Dan moeten ze maar extra mensen aannemen en niet verwachten dat hun personeel constant beschikbaar is. En voor een fatsoenlijke telefoonstem maakt niet bepaald veel uit of je er als een tokkie uitziet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon geen debiele tokkies, lees; Kanker kachel kees & vergelijkbare over de vloer.
En daarbij het liefste mensen die voorlopig niet met vakantie gaan ivm een project oid.
Waarom quote je de OP?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon geen debiele tokkies, lees; Kanker kachel kees & vergelijkbare over de vloer.
En daarbij het liefste mensen die voorlopig niet met vakantie gaan ivm een project oid.
Tja, dat heb je nu eenmaal met specialistisch verzekeringswerk, daar moet je als werkgever dan ook niet over zeiken. Het punt is dat die mensen meteen weer vertrekken als ze ergens anders een betere baan (lees beter betaald) kunnen krijgen. Als al die grootgraaiers nu eens niet voor een dubbeltje op de eerste rang zouden willen zitten als het om goed gekwalificeerd personeel gaat, dan hielden ze misschien ook nog eens wat kwaliteit vast.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Dennis101 het volgende:
Aangezien je een cursus van 4 weken moet volgens lijkt die voorwaarde mij niet zo vreemd en 9/10 euro voor callcenter werk en deze tijden lijken me ook niet vreemd.
Het is geen receptionistewerk. Het gaat om een callcenter voor een verzekering. Kortom: een belfabriek.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Ach voor simpele werkzaamheden als receptioniste is dit toch helemaal niet gek.
Ik zie je punt niet echt aangezien dat salaris binnen die branche redelijk normaal is. En die tijden/voorwaarden zijn ook niet vreemd.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, dat heb je nu eenmaal met specialistisch verzekeringswerk, daar moet je als werkgever dan ook niet over zeiken. Het punt is dat die mensen meteen weer vertrekken als ze ergens anders een betere baan (lees beter betaald) kunnen krijgen. Als al die grootgraaiers nu eens niet voor een dubbeltje op de eerste rang zouden willen zitten als het om goed gekwalificeerd personeel gaat, dan hielden ze misschien ook nog eens wat kwaliteit vast.
Maar ja, zoals met alles geldt: if you pay peanuts, you get monkeys. Zeker in de "jonge en dynamische" callcenterwereld
Dan nog staat mijn punt.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is geen receptionistewerk. Het gaat om een callcenter voor een verzekering. Kortom: een belfabriek.
Dus kan je stellen dat mijn OP voor de hele branche geldt.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie je punt niet echt aangezien dat salaris binnen die branche redelijk normaal is. En die tijden/voorwaarden zijn ook niet vreemd.
Dan bel je het bedrijf op:quote:Op zondag 31 januari 2010 19:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ach ik kwam er laatst een tegen waarbij ze een vacature voor een accountmanager hadden voor iemand met 5-8 jaar werkervaring, je moest veel reizen, hbo afgestudeerd, vakkennis en ga zo maar door.
Ze boden het briljante bedrag van 1500¤ bruto per maand zonder flexibele beloning...
Wat is de baan? President?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef Janetje het volgende:
Dit is voor een startersfunctie. De moed zakt je toch spontaan in de schoenen..
Selectieprocedure:
- CV + motivatie + cijferlijst(en)
- Zelfgemaakt filmpje met motivatie
- Persoonlijkheidstest
- Intelligentietest
- Competentietest
Als je dan niet al te dom overkomt:
- Kennismakingsgesprek
- Assessmentdag met tests, interviews en rollenspellen
- Laatste ronde gesprekken
- Aannamegesprek
Daar zou ik nooit aan beginnen. Voor mijn afstuderen moest ik ook een soortgelijk traject volgen bij een bedrijf. In een goed gesprek of meerdere gesprekken komen al deze zaken naar boven.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef Janetje het volgende:
Dit is voor een startersfunctie. De moed zakt je toch spontaan in de schoenen..
Selectieprocedure:
- CV + motivatie + cijferlijst(en)
- Zelfgemaakt filmpje met motivatie
- Persoonlijkheidstest
- Intelligentietest
- Competentietest
Als je dan niet al te dom overkomt:
- Kennismakingsgesprek
- Assessmentdag met tests, interviews en rollenspellen
- Laatste ronde gesprekken
- Aannamegesprek
startersfunctie zeg jequote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef Janetje het volgende:
Dit is voor een startersfunctie. De moed zakt je toch spontaan in de schoenen..
Selectieprocedure:
- CV + motivatie + cijferlijst(en)
- Zelfgemaakt filmpje met motivatie
- Persoonlijkheidstest
- Intelligentietest
- Competentietest
Als je dan niet al te dom overkomt:
- Kennismakingsgesprek
- Assessmentdag met tests, interviews en rollenspellen
- Laatste ronde gesprekken
- Aannamegesprek
Communicatiebureau, welk bedrijf was niet gespecificeerd. Salaris ook niet trouwens.quote:
Ik heb 'm ook maar laten schieten.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit aan beginnen. Voor mijn afstuderen moest ik ook een soortgelijk traject volgen bij een bedrijf. In een goed gesprek of meerdere gesprekken komen al deze zaken naar boven.
Nu wil ik wel heel graag weten welke prachtige baan en welk riant salaris je kan krijgen als je deze testen hebt doorstaan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef Janetje het volgende:
Dit is voor een startersfunctie. De moed zakt je toch spontaan in de schoenen..
Selectieprocedure:
- CV + motivatie + cijferlijst(en)
- Zelfgemaakt filmpje met motivatie
- Persoonlijkheidstest
- Intelligentietest
- Competentietest
Als je dan niet al te dom overkomt:
- Kennismakingsgesprek
- Assessmentdag met tests, interviews en rollenspellen
- Laatste ronde gesprekken
- Aannamegesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |