Ik had hem gisteren nog aan de lijn en hij ging het waarschijnlijk niet redden.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik had het al even gevraagd, maar iedereen negeerde me
Hebben jullie interesse in een iCreate beurs en wat verwachten jullie daar eigenlijk van?
Vanuit iCreate magazine zijn we bezig met het organiseren van zo'n beurs in de Amsterdam RAI, maar ik ben toch wel erg benieuwd wat de FOK!ker met een Mac van zoiets verwacht.
En Jonathan Ive.quote:
Ik denk dat het bij zoiets wel altijd lastig is om de doelgroep goed in te schatten. Wil je het erg basic houden of komen er ook juist meer geavanceerde workshops? Of probeer je beide aan te bieden?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren nog aan de lijn en hij ging het waarschijnlijk niet redden.
Workshops enzo staan zeker op de planning, sterker nog dat is een van de belangrijkste onderdelen van het hele concept
RAM kun je met de juiste tools wel nog zelf vervangen. Dat is binnen een half uur gepiept.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het bij muziekproductie vooral belangrijk dat je genoeg RAM hebt, de proc-snelheid doet er minder toe. Een goeie externe geluidskaart heb je sowieso wel nodig, maar dat weet je al denk ik.
Ja, dat is superlastig. We hebben echter goede partners zoals One More Thing, dus ik gok dat er een mooie balans gevonden gaat worden. (Ben zelf geen echte appelaar, dus ik weet er stiekem niet zo heel veel vanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij zoiets wel altijd lastig is om de doelgroep goed in te schatten. Wil je het erg basic houden of komen er ook juist meer geavanceerde workshops? Of probeer je beide aan te bieden?
Yep. Inclusief een "Bertrand Serlet", een stem die met een zwaar franstalig accent Engels praatquote:Op maandag 8 februari 2010 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Google's Nexus-one reclame: Feels a bit Apple-ish..
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:05 schreef Jarno het volgende:
Zal dit dan de dag worden waarop mijn MBP reeds verouderd gaat zijn?
De MBP update rumors zijn wel erg sterk deze week...
En vast met de nodige hardnekkige hardware bugs, zoals dat altijd gaat met een eerste generatie. Tegen de tijd dat de boel dan een beetje fatsoenlijk op orde is, kunnen we mooi overstappen, J!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:05 schreef Jarno het volgende:
Zal dit dan de dag worden waarop mijn MBP reeds verouderd gaat zijn?
De MBP update rumors zijn wel erg sterk deze week...
Ik wilde net gaan vragen of de store onderhand nog niet down wasquote:
Nog even en dan is het een hippe, vintage MBP 13"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De laatste paar minuten met mijn state-of-the art 13" MBP
Retro is weer helemaal hip.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:59 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Nog even en dan is het een hippe, vintage MBP 13"
Wordt mijn witte iBook G4 dan ook nu weer meer waard? Dan zet ik 'm binnenkort op Markplaats.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:04 schreef Junkie het volgende:
[..]
Retro is weer helemaal hip.![]()
Mn zwarte MacBook blijft gewoon tof.
Lijkt me meer iets voor een keynotequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef De_Hertog het volgende:
Misschien (ook) nieuwe nieuwe iLife/iWork. Het is tenslotte niet meer '09
Alleen als er ook iets anders nieuws uitkomt denk ik. Zeker nu ze niet meer aan MacWorld meedoen gaan ze echt niet speciaal mensen uitnodigen voor alleen een nieuwe versie van software.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor een keynote
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aperture X dan?
Macbook Air met quadcore?
Nieuwe Aperture zou welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aperture X dan?
Macbook Air met quadcore?
Met iPad supportquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart dat Aperture 3 uitkomt![]()
2 is okay, maar heeft toch enkele flinke nadelen tov Lightroom imo..
Mweh, Aperture draait al niet eens vloeiend genoeg op een recente iMac vind ik, laat staan op een opgevoerde iPhone..quote:
Op een 27" i7 draait 't als een zonnetjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mweh, Aperture draait al niet eens vloeiend genoeg op een recente iMac vind ik, laat staan op een opgevoerde iPhone..
Mijn 24" C2D heeft het moeilijk.. Moeten wachten bij het scrollen vanwege het laden van previews, 5 seconden doen over het tonen van een foto op vol formaat, aanpassingssliders die blijven hangen omdat ie aan het denken is, enzovoortquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op een 27" i7 draait 't als een zonnetje.
Hm, dat zou toch een stuk beter moeten idd. Mss dat een nieuwe Aperture onder de motorkap weer wat beter in elkaar zitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn 24" C2D heeft het moeilijk.. Moeten wachten bij het scrollen vanwege het laden van previews, 5 seconden doen over het tonen van een foto op vol formaat, aanpassingssliders die blijven hangen omdat ie aan het denken is, enzovoort
Aha!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
http://www.macworld.com/article/146231/2010/02/aperture3.html![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
http://www.macworld.com/article/146231/2010/02/aperture3.html![]()
64-bit snow leopard onlyHopen dat dat als een trein gaat werken..
Ook handig.quote:You can also share photographs as beautiful prints, create custom-designed hardcover books and publish to online photo sharing sites like Facebook and Flickr, right from Aperture 3.
Kijk, dat is handig.quote:Fast Library Switching
Close one Aperture library and open another on the fly by selecting the desired library from the Switch to Library submenu — no need to quit and restart Aperture.
Free trial knopje wil toch nog niet echt werken....quote:De webpagina op https://genift.corp.apple.com/cgi-bin/WebObjects/Generic-iFrame.woa?appnum=24&localang=en_us&thankyouPage=http://www.apple.com/aperture/includes/trial_overlay_thankyou.html&isMiniiFramereq=Y is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |