Ja, en hij heeft ook zoveel gedaan he? Laten we eerst ff een veroordeling afwachten, en 't is de media die je kwalijk moet nemen voor de hype.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef Catch_me het volgende:
Ik word een beetje moe van deze man. Flikker die gast de dienst uit zijn we gelijk van de hele hype af
Je moet nog wat regelen voor een wilde stapavond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Pumatje het volgende:
Zal denk ik overal hetzelfde zijn...
ik ga straks eens een biertje drinken bij vinny's
ALS...quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef Pietje28 het volgende:
Tja dat krijg je in NL he zodra je kop boven het maaiveld komt gaat ie eraf.
De media maken graag een leven kapot om een iets hogere oplage of iets meer kijkscijfers te krijgen.
Dit alles doet totaal niks af aan zijn heldendaden in Afghanistan. Dat ie verder geen heilige is zal me een worst wezen.
Ik vraag me wel af hoe ze op basis van gebruik ook maar uitgaan van handel. Daar lees ik niets van terug.quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef fathank het volgende:
Het verhaal dat ie zelf nooit actief en bewust drugs heeft gebruikt is nou niet bepaald geloofwaardig als je het mij vraagt. En claimen dat je vermoedt gedrogeerd klinkt als een tienermeisje wat teveel gezopen heeft en een excuus zoekt waarom ze knock-out is gegaan. Coke danwel MDMA ga je echt wel proeven door je drinken.
Hij draagt zijn 'draagspeld voor groepswaardering' op de verkeerde borstzak, zie ik.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef Druid het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouwen-in-kwijt.html
Wat een schertsvertoning zeg... Holland op z'n smalst.
Ja. Ik denk dat hij toen het spek begon te stinken geen andere keuze had dan volhouden in zijn verhaal.quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef fathank het volgende:
Het verhaal dat ie zelf nooit actief en bewust drugs heeft gebruikt is nou niet bepaald geloofwaardig als je het mij vraagt. En claimen dat je vermoedt gedrogeerd klinkt als een tienermeisje wat teveel gezopen heeft en een excuus zoekt waarom ze knock-out is gegaan. Coke danwel MDMA ga je echt wel proeven door je drinken.
Als je beroeps bent is het gewoon niet toegestaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
Weet je even los van het feit of hij nou wel of niet drugs gebruikt,bedoel kom op,dit is NL waar we drugs als onderdeel van ons leven hebben gemaakt,vind ik andermaal,als niet militair,dat wij gewoon weer laten zien dat wij echt een zielig land zijn geworden.![]()
Echte criminelen weten we altijd met een smoes niet te vervolgen,zware overlastgevers idem ditto maar een onderscheiden oorlogsheld,nee,daar gaan we vol tegenaan onder het mom van "iedereen is gelijk voor de wet "![]()
En dan heeft hij af en toe zelf wat genomen, nou en? Iedereen weer dat mensen die in oorlogstijd onder grote druk en spanning staat moeite hebben later normaal te worden dan wel te ontspannen,zeker in een normale maatschappij.is dat al deze herrie waard? Schijnbaar wel voor een OM die natuurlijk een daad wil stellen.![]()
Het zal mij niet verbazen dat Kroon ongeacht of hij nu wel of niet veroordeeld wordt,afscheid neemt van zijn post als militair en in de privesector gaat werken (hier of in het buitenland)want niemand die zo een staat van dienst heeft,is immuun voor zoiets en verliest dan alle vertrouwen in het land dat hij ooit zo diende.![]()
Ik sta verbaast eigenlijk dat ik als SP stemmer het opneem voor een militair...
mag het niet zeggen, ben er zelf militair.. maar het is wel waar. Het is de realiteit..quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
Weet je even los van het feit of hij nou wel of niet drugs gebruikt,bedoel kom op,dit is NL waar we drugs als onderdeel van ons leven hebben gemaakt,vind ik andermaal,als niet militair,dat wij gewoon weer laten zien dat wij echt een zielig land zijn geworden.![]()
Echte criminelen weten we altijd met een smoes niet te vervolgen,zware overlastgevers idem ditto maar een onderscheiden oorlogsheld,nee,daar gaan we vol tegenaan onder het mom van "iedereen is gelijk voor de wet "![]()
En dan heeft hij af en toe zelf wat genomen, nou en? Iedereen weer dat mensen die in oorlogstijd onder grote druk en spanning staat moeite hebben later normaal te worden dan wel te ontspannen,zeker in een normale maatschappij.is dat al deze herrie waard? Schijnbaar wel voor een OM die natuurlijk een daad wil stellen.![]()
Het zal mij niet verbazen dat Kroon ongeacht of hij nu wel of niet veroordeeld wordt,afscheid neemt van zijn post als militair en in de privesector gaat werken (hier of in het buitenland)want niemand die zo een staat van dienst heeft,is immuun voor zoiets en verliest dan alle vertrouwen in het land dat hij ooit zo diende.![]()
Ik sta verbaast eigenlijk dat ik als SP stemmer het opneem voor een militair...
Dat was zijn punt niet: het punt is dat we in nederland mensen die boven het maaiveld uit steken direct de kop af willen hakken, of nog beter: terug onder de grond willen schoppen. Er zijn mensen in dit land die het als een uitnodiging zien wanneer iemand zijn stinkende best heeft gedaan om hem of haar zo hard mogelijk weer onderuit te schoppen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef paintmeester het volgende:
Deze man heeft een voorbeeldfunctie. Het is wat Pumatje post. Militair = Militair.
Als het aantoonbaar is dat hij een harddrug heeft gebruikt moet hij gewoon ontslagen worden.
Het argument dat hij een oorlogsheld is of dat drugsgebruik onderdeel is van het leven in Nederland slaat nergens op.Geldt er voor de mannen uit zijn peloton ook een uitzonderingsregel dan?
Als jij of ik een lijntje doen en we worden gesnapt worden we zonder pardon de dienst uit geflikkerd.
Maar laten we de rechtszaak afwachten.
Mensen die boven het maaiveld uitsteken wordt helemaal niet de kop afgehakt, hem is juist ontzettend lang de hand boven het hoofd gehouden!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat was zijn punt niet: het punt is dat we in nederland mensen die boven het maaiveld uit steken direct de kop af willen hakken, of nog beter: terug onder de grond willen schoppen. Er zijn mensen in dit land die het als een uitnodiging zien wanneer iemand zijn stinkende best heeft gedaan om hem of haar zo hard mogelijk weer onderuit te schoppen.
Laten we eerlijk zijn: Nederland heeft wel grotere problemen dan een militair die een MWO heeft gekregen onderuit moetne halen. De beschuldiging was dat hij in drugs handelt. Daarvan blijft over dat hij een stroomstootwapen in huis had, en (al dan niet bewust) in aanraking is geweest met coke.
Riekt wat mij betreft naar "beat him back into submission", en dat is een kwalijk Nederlands trekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |