abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 22:53:01 #151
137949 Disana
pi_78079986
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ach gossie, ik vind dit zo lief

Ik hou me vast aan jullie laatste 2 verhalen, katten zijn nou eenmaal een beetje vreemde beestjes, dus misschien scharrelt ze inderdaad wel rond in de buurt.

En nee, ze zit nergens in huis opgesloten, alle hoekjes en kastjes hebben we nagezocht.
Ja, katten kunnen onnavolgbaar zijn. Ik zal nooit begrijpen waarom Nopje niet gewoon thuiskwam, ik had een kattenluik. Zo'n beestje haalt dus ineens iets raars in zijn hoofd.

Niet opgeven dus Deisyy, het is ook fijn dat de gemeentereiniging niets heeft gevonden.
pi_78080629
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik loop regelmatig te rammelen met het doosje Whiskas-snoepjes, rammelen en fluiten. Morgen ook maar weer de wijk door.

Is Chica weer thuis gekomen?
Ja Chica kwam wel weer thuis. Maar niet lang daarna ging ze snachts op stap en kwam ze een auto tegen.
Na Chica nog maals een poes verloren, iets verder op de dijk. Nu hebben we 3 poezebeesten en die mogen niet meer naar buiten !! Allemaal leuk en aardig dat we landelijk wonen, maar zoals ik al eerder zei, die eigenwijze beesten hebben 3 km weiland achter het husi en nog steken ze de weg over
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 09:38:01 #153
184769 crew  Deisyy
pi_78089599
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, katten kunnen onnavolgbaar zijn. Ik zal nooit begrijpen waarom Nopje niet gewoon thuiskwam, ik had een kattenluik. Zo'n beestje haalt dus ineens iets raars in zijn hoofd.

Niet opgeven dus Deisyy, het is ook fijn dat de gemeentereiniging niets heeft gevonden.
Net als jij toen met Nopje probeer ik sinds 30 januari te begrijpen waarom poes niet thuis komt, maar of ze nou terug komt of niet, ik zal het nooit weten gewoon omdat poezen dingen doen die we niet begrijpen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 09:41:11 #154
184769 crew  Deisyy
pi_78089672
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:04 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja Chica kwam wel weer thuis. Maar niet lang daarna ging ze snachts op stap en kwam ze een auto tegen.
Na Chica nog maals een poes verloren, iets verder op de dijk. Nu hebben we 3 poezebeesten en die mogen niet meer naar buiten !! Allemaal leuk en aardig dat we landelijk wonen, maar zoals ik al eerder zei, die eigenwijze beesten hebben 3 km weiland achter het husi en nog steken ze de weg over
Ach wat triest om 2 poezen op zo'n vreselijke manier te verliezen.

Maar hoe hou je je poezen binnen, de mijne moest en zou naar buiten en hoe doe je dat als in de zomer de tuindeur openstaat?

Ik heb wel gehoord dat raskatten, zoals perzen minder de behoefte hebben om naar buiten te gaan, maar of dit klopt weet ik niet.
pi_78091143
Ja, dat is een goeie van je.... de open slaande deuren hebben al ruim anderhalf jaar niet meer naar buiten geslagen Gelukkig hebben we wel een halletje met een tussendeur en zijn de katten gelukkig ook weer niet zóóó nieuwsgierig. Alleen Meisje is dat, maar zodra ze merkt dat wij er weer aankomen gaat ze terug de woonkamer in.

Vorig jaar stom geweest. Het was vol op zomer, ruim 25 graden en ik had het slaapkamer raam open gezet. En ze mogen sinds vorig voorjaar ook niet meer op de slaapkamer.... maar ik vergat de deur goed achter mij dicht te trekken. Komt Bolle opeens naar beneden, luid miauwend... (onder het mom: "Doet ie anders nooit"). Ik begreep de hint nog niet en ik ging nog even door hier achter de pc.

Zie ik Bolle opeens op de Barbeque zitten in de tuin Ik snel naar boven toe...ja hoor, deur open + raam open = een kater die buiten loopt. Bolle is nogal schuw en ik had niet verwacht dat hij weer zo snel binnen zou zijn. Maar Meisje was dus ook nog buiten. Die lieve ouwe Bolle heeft me dus proberen te roepen Snel naar buiten.... daar zat poes, naast de loopbrug, starend in het water voor
lekkere visjes
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 februari 2010 @ 11:00:56 #156
163650 Greys
pi_78091788
Ik hoop steeds op goede berichten als je in dit topic post.
Ook ik blijf positief, vooral door de andere verhalen hier dat er katten na nog langere tijd terug kwamen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 12:22:55 #157
184769 crew  Deisyy
pi_78094302
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:37 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat is een goeie van je.... de open slaande deuren hebben al ruim anderhalf jaar niet meer naar buiten geslagen Gelukkig hebben we wel een halletje met een tussendeur en zijn de katten gelukkig ook weer niet zóóó nieuwsgierig. Alleen Meisje is dat, maar zodra ze merkt dat wij er weer aankomen gaat ze terug de woonkamer in.

Vorig jaar stom geweest. Het was vol op zomer, ruim 25 graden en ik had het slaapkamer raam open gezet. En ze mogen sinds vorig voorjaar ook niet meer op de slaapkamer.... maar ik vergat de deur goed achter mij dicht te trekken. Komt Bolle opeens naar beneden, luid miauwend... (onder het mom: "Doet ie anders nooit"). Ik begreep de hint nog niet en ik ging nog even door hier achter de pc.

Zie ik Bolle opeens op de Barbeque zitten in de tuin Ik snel naar boven toe...ja hoor, deur open + raam open = een kater die buiten loopt. Bolle is nogal schuw en ik had niet verwacht dat hij weer zo snel binnen zou zijn. Maar Meisje was dus ook nog buiten. Die lieve ouwe Bolle heeft me dus proberen te roepen Snel naar buiten.... daar zat poes, naast de loopbrug, starend in het water voor
lekkere visjes
Wat een leuk verhaal, Bolle is eerst komen waarschuwen en toen er geen reactie kwam is hij zelf Meisje gaan 'redden'.

Toen we nog geen kattenluik hadden mocht poes ook niet altijd naar buiten, maar dan zat ze dus ook altijd op een open slaapkamerdeur te loeren. Zo'n beestje wil toch naar buiten en is dus best moeilijk om binnen te houden.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 12:25:25 #158
184769 crew  Deisyy
pi_78094397
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik hoop steeds op goede berichten als je in dit topic post.
Ook ik blijf positief, vooral door de andere verhalen hier dat er katten na nog langere tijd terug kwamen!
Ik hoop snel met goed nieuws te komen. Ik heb, maar dat komt misschien door de verhalen hier, zo het gevoel dat ze ergens in de buurt moet zijn. Door de verhalen hier blijf ik nog steeds hoop houden.

Ik ga straks op stap met mijn doosje Whiskas-snoepjes
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 februari 2010 @ 12:29:00 #159
163650 Greys
pi_78094499
En je had ook al flyers in de buurt in de brievenbussen gestopt of men in het schuurtje wil kijken he?
Ja, dat had ik al gelezen toen ik van de week dit topic door las volgens mij

Ik hoop ook dat ze ineens weer op komt duiken.
Zelf nog een duit in het zakje qua positieve verhalen: de kat van mijn ouders is ooit zes weken weggeweest en stond ineens weer in de achtertuin alsof er nooit iets gebeurd was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 12:32:50 #160
184769 crew  Deisyy
pi_78094624
Ja klopt, we hebben meteen flyers rond gebracht en vorige week stond ze in de plaatselijke huis-aan-huiskrant.

Weer een succesverhaal Dan ga ik vol goede moed weer op pad.

Vannacht heb ik gedroomd dat ze thuis kwam, ze plakte wel
pi_78101457
Jammer dat je Poes nog steeds niet heb kunnen vinden
Goed dat je toch iets positief weet te blijven door de andere verhalen die hier zijn neergezet

Zelf heb ik nu ook een kat maar ik zit op 3 hoog dus die blijft binnen.
Al is hij wel een keer uit het raam gevallen plat op de stenen 3 verdiepingen beneden.
Maar hij is er met een dik neusje vanaf gekomen!
Dus katten kunnen heel wat hebben

En Poes zal vast en zeker gewoon weer binnenlopen!
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_78101730
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef Deisyy het volgende:
Ja klopt, we hebben meteen flyers rond gebracht en vorige week stond ze in de plaatselijke huis-aan-huiskrant.

Weer een succesverhaal Dan ga ik vol goede moed weer op pad.

Vannacht heb ik gedroomd dat ze thuis kwam, ze plakte wel
hang nog wat nieuwe flyers op dat ze nog steeds vermist is. men gaat er al snel vanuit dat het beestje al wel weer terug zal zijn en letten niet meer op als ze op straat lopen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_78101916
Ik sla nu pas de Delta van vorige week open ( )

Wat een lieve foto van Poes!
pi_78102217
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik sla nu pas de Delta van vorige week open ( )

Wat een lieve foto van Poes!
Hopen dat nog veel meer mensen, net als jij, de Delta openslaan en weten waar Poes uithangt.

Hoop steeds berichtje te lezen dat Poes weer is aan komen wandelen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:24:19 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_78117031
Ik ga elke dag eventjes hier kijken of Poes al terug is. Vind het zo rot voor je!! Ik heb er echt een zwak voor, die posters die ik weleens zie hangen...

Blijven rammelen met je wiskas snoepjes!
pi_78120178
Vorig najaar maakte we (m'n vriend en ik) ook zoiets vaags mee !

M'n schoonvader woont in Utrecht Overvecht vlakbij Fort Blauwkapel. Hij was er een weekendje tussenuit en heeft de hond achtergelaten, omdat wij wel op het beesie konden passen. Dat weekend daar ook geslapen.

Zondag s''morgens lopen we een grote ronde, om Fort Blauw Kapel heen, zien we plots op een boom een affice hangen van een vermiste poes De advertentie ging ongeveer zo, niet letten op details/data, dat verzin ik nu even ter plekke:
quote:
Vermist : Simba

Simba is een leuke lieve lapjes kat, ongeveer 2 jaar oud.

Wij, van dieren pension *huppeldepup* uit Groenekan hebben Simba op 17 Aug binnen gekregen

Ergens tussen 18 Augustus en 5 September 2009 is Simba weg gelopen,

Wie heeft hem gezien?
Goed, de data en details kloppen voor geen meter, maar we waren met stomheid geslagen..

Dan neem je zo'n dieren pension in vertrouwen en je gaat lekker 3 weken op vakantie naar Verwegistan, zonder maar 1 greintje wantrouwen in het dieren hotel.... en dan kom je terug in Nederland....

Een dieren pension dat niet weet welke dag het poezebeest is weggelopen....3 weken
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 10:05:56 #167
184769 crew  Deisyy
pi_78130698
Het is elke keer zo teleurstellend om te gaan zoeken en poes dan toch niet te vinden. Op de één of andere manier zijn mijn verwachtingen daar heel hoog in en de teleurstelling zo groot als ik met lege handen weer thuis kom. Maar blijf toch nog steeds een beetje hopen dat ook onze poes ook onnavolgbaar is en dat ze misschien gewoon weer aan komt lopen.

Wat een naar verhaal Meike, je denkt inderdaad dat je beestje in goede handen is en dan raakt het daar kwijt, ze weten zelfs niet wanneer. Kom je terug van vakantie krijg je te horen dat je beestje weggelopen is, wat een drama.
pi_78161423
Ik kom nooit in Maaswijk, maar als ik toch toevallig even langs fiets zal ik kijken. En gewoon alles in de gaten houden.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 09:09:10 #169
184769 crew  Deisyy
pi_78172751
Altijd goed natuurlijk, het zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze in een andere wijk terecht is gekomen.
pi_78180991
Ik kijk regelmatig hier in de hoop op een positieve update. Helaas nog steeds niet dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:44:00 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_78185060
Dit topic loopt al veel te lang
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 19:12:04 #172
184769 crew  Deisyy
pi_78194851
Morgen alweer 3 weken, inderdaad veulste lang
pi_78194874
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Morgen alweer 3 weken, inderdaad veulste lang
mwe... ik zag ineens dit topic omhoog gaan dus ik dacht

zou het???

niet dus

echt klote dees...
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 19:23:04 #174
184769 crew  Deisyy
pi_78195173
Ja Fann, echt klote

We missen dat beestje zo erg en ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze me nooit meer wakker komt maken 's ochtends. Ik mis het dat ze me niet meer om 4 uur om brokjes komt vragen, helemaal hyper wordt als ze melk krijgt en terug prrrtt als ik iets tegen haar zeg.
pi_78195342
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ja Fann, echt klote

We missen dat beestje zo erg en ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze me nooit meer wakker komt maken 's ochtends. Ik mis het dat ze me niet meer om 4 uur om brokjes komt vragen, helemaal hyper wordt als ze melk krijgt en terug prrrtt als ik iets tegen haar zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')