abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79478429
Hmm, Diégo is ook alweer vermist sinds woensdagavond
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:40:11 #252
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_79478506
Ik ben idd onder de indruk Pippi!
Ik volg Poestopic al een tijdje maar zo had ik haar niet snel 'herkend' in Maya.

Leipo... 't is lente... is vast misschien op stap
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:20:03 #253
184769 crew  Deisyy
pi_79479306
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:34 schreef Leipo666 het volgende:
Hmm, Diégo is ook alweer vermist sinds woensdagavond
Alweer? Een paar weken geleden was hij toch ook al een paar dagen op pad?

Hoe lang was hij toen weg?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_79479401
toen was het 2 dagen (vlak voor onze vakantie)
nu dus al 5 dagen.
normaal is het 1 a 2 uurtjes maximaal...

vorige keer dachten we nog dat hij het huis niet kon vinden omdat hij nog niet zovaak buiten was geweest sinds we hem hadden, maar de afgelopen weken ging het prima. tot nu dan.....
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:31:41 #255
184769 crew  Deisyy
pi_79479596
Vanaf woensdag al, ja ik zou me dan ook aardig ongerust maken, ook is het nu natuurlijk wel de tijd van het jaar om lekker de hort op te zijn.

Heb je de hulptroepen als Amivedi, dierenarts en -asiel al ingeschakeld?
pi_79487269
idd allemaal gedaan: Diego weer gevonden *O*

vanmiddag maar wat flyers uitdelen en gelamineert ophangen aan de lantaarnpalen.
eigenlijk alles wat jij ook al gedaan hebt
pi_79487327
Blijven hopen hoor!
Je weet het maar nooit met die poezenbeesten
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 15:11:34 #258
184769 crew  Deisyy
pi_79492002
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:09 schreef Leipo666 het volgende:
idd allemaal gedaan: Diego weer gevonden *O*

vanmiddag maar wat flyers uitdelen en gelamineert ophangen aan de lantaarnpalen.
eigenlijk alles wat jij ook al gedaan hebt
Ik weet hoe je je voelt

Meer dan zoeken, flyeren en iedereen zoveel mogelijk informeren kan je niet.

Succes en sterkte
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:24:50 #259
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_79505561
Misschien niet wat je graag wilt horen, maar ik hoorde laatst van mensen die al jaren een poes hadden die ooit zomaar was komen aanlopen, ze waren ervan overtuigd dat het een zwerfkat was. Toen hij ziek werd zijn ze ermee naar de dierenarts gegaan en bleek hij een chip te hebben. Het adres klopte niet meer dus ze hebben die mensen niet meer kunnen bereiken.
Verhaal met een bijsmaakje, kat was goed terechtgekomen en heel gelukkig, maar de oorspronkelijke eigenaars hebben misschien wel net zo in de rats gezeten als jij nu.
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 21:56:47 #260
184769 crew  Deisyy
pi_79510146
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef Gwywen het volgende:
Misschien niet wat je graag wilt horen, maar ik hoorde laatst van mensen die al jaren een poes hadden die ooit zomaar was komen aanlopen, ze waren ervan overtuigd dat het een zwerfkat was. Toen hij ziek werd zijn ze ermee naar de dierenarts gegaan en bleek hij een chip te hebben. Het adres klopte niet meer dus ze hebben die mensen niet meer kunnen bereiken.
Verhaal met een bijsmaakje, kat was goed terechtgekomen en heel gelukkig, maar de oorspronkelijke eigenaars hebben misschien wel net zo in de rats gezeten als jij nu.
Dat is ook best wel triest ja. Maar dat jouw verhaal is wel het verhaal waarvan ik hoop dat het mijn poes is overkomen. Ik heb liever dat ze het nu ergens anders fijn heeft en goed wordt verzorgd, dan dat ze van de kou of honger dood is gegaan en nu nog steeds ergens ligt

Ze is nu bijna 2 maanden weg en in het begin maakte ik mezelf helemaal gek omdat ik niet wist waar ze was en het idee dat ze het ergens anders goed heeft geeft me wel troost
pi_79511202
Onze kat poei is weer thuis inmiddels Ik liep bij ons in de buurt naar hem te zoeken en op het laatst dacht ik: laat ook maar, maar ik wilde per se nog even dat ene straatje in, vlakbij ons huis. En daar liep onze poei, en hij was dikker dan ooit
Uiteraard blijf ik je topic volgen in de hoop dat ook jouw poes weer terugkeert, ik hoop het echt voor je!
New in town
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 22:49:02 #262
184769 crew  Deisyy
pi_79512846
Poei had dus tijdelijk ergens anders een goed kosthuis gevonden

Wat fijn dat je hem gevonden hebt en hij nu weer lekker thuis is, hoelang is hij bij elkaar geweest?
pi_79514502
Hij is al met al iets meer dan twee weken weggeweest. Hij is er inmiddels al een week weer en wilde dat goeie nieuwe toch even vertellen om je op te beuren!

En inderdaad, of hij was ergens in de kost of hij heeft zich lekker volgegeten met muizen en dat soort dingen Maar we hadden hem nog nooit zo dik gezien
New in town
  maandag 29 maart 2010 @ 09:16:53 #264
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79697350
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef AliKebap het volgende:
Hij is al met al iets meer dan twee weken weggeweest. Hij is er inmiddels al een week weer en wilde dat goeie nieuwe toch even vertellen om je op te beuren!

En inderdaad, of hij was ergens in de kost of hij heeft zich lekker volgegeten met muizen en dat soort dingen Maar we hadden hem nog nooit zo dik gezien
Uh... weet je zeker dat het Poei is en je geen wildvreemde kat van straat hebt geplukt:?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79697390
Is hij nu nog weg? Heb niet het hele topic gelezen. Ik woon in Spijkenisse, vlakbij mijn flat zit er af en toe één die op de foto lijkt! Hij ziet er ook weldoorvoed uit (in onze flat is er een vrouw die alle zwerfkatten hier eten geeft, ik doe het zelf ook af en toe). Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als je wilt gaan kijken, dan wil ik je best even het adres pm-en of een foto maken.
pi_79697625
Hopen dat Edison daar ook tussen de andere zwerfkatten zit...
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 10:46:22 #267
184769 crew  Deisyy
pi_79699086
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Is hij nu nog weg? Heb niet het hele topic gelezen. Ik woon in Spijkenisse, vlakbij mijn flat zit er af en toe één die op de foto lijkt! Hij ziet er ook weldoorvoed uit (in onze flat is er een vrouw die alle zwerfkatten hier eten geeft, ik doe het zelf ook af en toe). Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als je wilt gaan kijken, dan wil ik je best even het adres pm-en of een foto maken.
Natuurijk zou ik het heel fijn vinden als je je adres wilt pm-en, dan kan ik vanavond gaan kijken, want ik zit nu op mijn werk. Als ik poes niet zie dan kan ik er altijd flyers op hangen. en mocht je in de gelegenheid zijn en de betreffende poes zien, dan mag je natuurlijk altijd een foto maken
  maandag 29 maart 2010 @ 12:02:01 #268
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79701173
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef Meike26 het volgende:
Hopen dat Edison daar ook tussen de andere zwerfkatten zit...

(ik ga duimen dat het Edison is tot mijn duimen er afvallen)
  maandag 29 maart 2010 @ 12:08:59 #269
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79701449
Omdat er ook weleens fouten worden gemaakt (een chip- afleesapparaat die het bv niet doet) wil ik je toch ff een linkje sturen: http://www.ikzoekbaas.nl/(...)er-bloemen-dordrecht
Ik denk niet dat ze het is want ik tel teveel streepjes op de pootjes maar jij als baasje kan dat beter beoordelen.
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 12:32:19 #270
184769 crew  Deisyy
pi_79702274
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Pippi het volgende:

[..]

(ik ga duimen dat het Edison is tot mijn duimen er afvallen)
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 12:35:24 #271
184769 crew  Deisyy
pi_79702369
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:08 schreef Pippi het volgende:
Omdat er ook weleens fouten worden gemaakt (een chip- afleesapparaat die het bv niet doet) wil ik je toch ff een linkje sturen: http://www.ikzoekbaas.nl/(...)er-bloemen-dordrecht
Ik denk niet dat ze het is want ik tel teveel streepjes op de pootjes maar jij als baasje kan dat beter beoordelen.
Ze lijkt er inderdaad ontzettend veel op, maar Pippi (dit kan geen toeval zij, jij hebt echt iets met vermiste poezen ) is iets boller en Edison heeft een iets bruinige gloed.

Lief dat je nog steeds naar haar uitkijkt
  maandag 29 maart 2010 @ 12:53:21 #272
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79702932
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze lijkt er inderdaad ontzettend veel op, maar Pippi (dit kan geen toeval zij, jij hebt echt iets met vermiste poezen ) is iets boller en Edison heeft een iets bruinige gloed.

Lief dat je nog steeds naar haar uitkijkt
Natuurlijk blijf ik naar haar uitkijken, de aanhouder wint!
Ik vind Pippie ook wat boller en vlgs mij is ze ook kleiner.
Maar.... ik zal je niet langer ophouden. Werkse!
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 20:49:14 #273
184769 crew  Deisyy
pi_79721988
Ik ben er vanavond 2 keer wezen kijken, maar Edison heb ik (nog) niet gezien. Maar wat een ontzettend leuk plekje is dat, zo mooi beschut door de struiken erom heen en die kattebakken gevuld met stro, waar poezen in liggen te knorren in de zon

Lief dat die poezen gevoerd worden, nu heb ik spijt dat ik het pak kattebrokken dat hier al een paar maanden oud stond te worden dit weekend heb weg gegooid.

Ik zag vanavond dat iemand er een tasje met brokken had neergezet, ik zal er van de week ook iets neer zetten, dan kan het poezenvrouwtje dat ook aan ze geven.

Mijn zoon komt er elke dag langs onderweg naar school en zou er ook regelmatig gaan kijken.

En o ja, PurePoisonPerfume, mijn poes heeft een scheurtje in haar rechteroor
pi_79722497
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:16 schreef Pippi het volgende:

[..]

Uh... weet je zeker dat het Poei is en je geen wildvreemde kat van straat hebt geplukt:?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, je eigen kat herken je wel! Al vroeg ik me dat in het begin ook wel eens af, toen hij nog weg was van: ja, straks zie ik een andere kat voor onze aan. Ook was er een dag of 2 voor onze kat terugkwam een kat die heel mank liep, ook door onze straat. Ben wel naar buiten gegaan, maar was er al gauw achter dat het onze kat niet was.
Op zich best wel apart, want onze kat heeft niet echt bepaalde kenmerken die juist bij onze kat horen, maar toch herken je hem wel. natuurlijk weet je wel ongeveer hoe dik of zo hij is, maar onze kat was ook veel dikker dan ooit, en toch hebben wij hem herkend als onze poei.

Deissy;
Ik hoop voor je dat het Edison is, die gespot was door PPP!
New in town
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 21:09:40 #275
184769 crew  Deisyy
pi_79723007
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef AliKebap het volgende:

[..]

Haha, je eigen kat herken je wel! Al vroeg ik me dat in het begin ook wel eens af, toen hij nog weg was van: ja, straks zie ik een andere kat voor onze aan. Ook was er een dag of 2 voor onze kat terugkwam een kat die heel mank liep, ook door onze straat. Ben wel naar buiten gegaan, maar was er al gauw achter dat het onze kat niet was.
Op zich best wel apart, want onze kat heeft niet echt bepaalde kenmerken die juist bij onze kat horen, maar toch herken je hem wel. natuurlijk weet je wel ongeveer hoe dik of zo hij is, maar onze kat was ook veel dikker dan ooit, en toch hebben wij hem herkend als onze poei.

Deissy;
Ik hoop voor je dat het Edison is, die gespot was door PPP!
Bedankt. Het geeft me inderdaad wel weer hoop

Ik denk dat je je eigen poes altijd wel herkent en het is te hopen dat hij nu gewoon in de buurt blijft en elke avond netjes thuis komt.
pi_79724762
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er vanavond 2 keer wezen kijken, maar Edison heb ik (nog) niet gezien. Maar wat een ontzettend leuk plekje is dat, zo mooi beschut door de struiken erom heen en die kattebakken gevuld met stro, waar poezen in liggen te knorren in de zon

Lief dat die poezen gevoerd worden, nu heb ik spijt dat ik het pak kattebrokken dat hier al een paar maanden oud stond te worden dit weekend heb weg gegooid.

Ik zag vanavond dat iemand er een tasje met brokken had neergezet, ik zal er van de week ook iets neer zetten, dan kan het poezenvrouwtje dat ook aan ze geven.

Mijn zoon komt er elke dag langs onderweg naar school en zou er ook regelmatig gaan kijken.

En o ja, PurePoisonPerfume, mijn poes heeft een scheurtje in haar rechteroor
Ja, leuk is het inderdaad! Ik zal er iig op letten, zowel mijn vriend als ik komen er dagelijks wel een paar keer langs. Zal mijn fototoestel in de aanslag houden. Het is in ieder geval een kat die ik er nog niet eerder bij had gezien, maar dat zegt nog niets natuurlijk..
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:27 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79725368
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat is lekker als je een buitenkat hebt, komt dat beest zich daar steeds vol vreten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79734937
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is lekker als je een buitenkat hebt, komt dat beest zich daar steeds vol vreten
en daardoor krijgen katten met blaasgruis vaak toch problemen ookal zitten ze thuis op speciaal voer
wij hebben dus ook zo'n persoon in de buurt.
pi_79735024
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 07:29 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

en daardoor krijgen katten met blaasgruis vaak toch problemen ookal zitten ze thuis op speciaal voer
wij hebben dus ook zo'n persoon in de buurt.
Nouja . Het is toch juist lief dat zo iemand dat doet! Er zijn hier een stuk of 10 zwerfkatten, ik vind het hartstikke goed dat iemand de moeite neemt om voor ze te zorgen. Natuurlijk zullen de niet-zwerfkatten er misschien last van hebben, maar kom op, als je je kat naar buiten laat gaan, weet je van te voren dat hij andere dingen binnen zal krijgen buiten dat wat hij thuis krijgt.
pi_79735139
ik vind het ook dubbel:
het is goed dat de zwervertjes niet verhongeren, maar daarmee hou je de populatie wel in stand. plus dat het dus andere katten ook (dodelijke!) schade toe kan brengen. ik snap dus wel dat mensen het doen, maar heb liever niet dat ze het doen
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:27:37 #281
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79735453
tja, ik ben wel blij dat ze het doen. Als je een poezel hebt die op speciaal dieet zit en zo, dan moet je deze niet naar buiten laten als de poezel dan overal naar toe kan. Of je moet je tuin zo barricaderen dat poezel er niet uit kan.

Vooral blijven doen, dat voeren (net zoals ik al sinds jaar en dag ganzen en eenden en meerkoeten en andere vogels voeder, afgelopen winter zelfs extra (iedere dag dus))
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 10:26:29 #282
184769 crew  Deisyy
pi_79737783
Ik vind het een mooi iets dat die beesten daar gevoerd worden en als je eigen kat niet tegen normaal voer kan kan je hem eigenlijk maar beter binnenhouden, want behalve normaal voer van het poezenvrouwtje kunnen ze ook andere dingen binnen krijgen.

Ik was er vanmorgen nog even (Ja PPP ik ben er sinds gisteravond al 4 keer geweest ) en het is zo'n leuk plekje. In 1 huisje, nou ja eigenljk een kattebak gevuld met stro lagen 2 katten te slapen.
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 10:36:54 #283
184769 crew  Deisyy
pi_79738078
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 07:54 schreef Leipo666 het volgende:
ik vind het ook dubbel:
het is goed dat de zwervertjes niet verhongeren, maar daarmee hou je de populatie wel in stand. plus dat het dus andere katten ook (dodelijke!) schade toe kan brengen. ik snap dus wel dat mensen het doen, maar heb liever niet dat ze het doen
Is Diego trouwens al weer terug?
pi_79738507
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een mooi iets dat die beesten daar gevoerd worden en als je eigen kat niet tegen normaal voer kan kan je hem eigenlijk maar beter binnenhouden, want behalve normaal voer van het poezenvrouwtje kunnen ze ook andere dingen binnen krijgen.

Ik was er vanmorgen nog even (Ja PPP ik ben er sinds gisteravond al 4 keer geweest ) en het is zo'n leuk plekje. In 1 huisje, nou ja eigenljk een kattebak gevuld met stro lagen 2 katten te slapen.
Haha, ik heb mijn vriend inmiddels ook ingeschakeld om naar m uit te kijken . Ik hoop nu wel echt dat t m is, want anders is het allemaal valse hoop voor je.. Ik ga straks zelf ook nog even kijken.
pi_79738544
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Is Diego trouwens al weer terug?
nope,

kat die gezien was in de buurt door velen blijkt een kleine jonge poes te zijn
Diégo is wel 2x zo groot als dat beestje. Maar omdat er op amivedi ook een oproep stond van een vermist poesje dat op dit kleine poesje leek hebben we haar gisteravond in huis gehaald en Amivedi de mensen laten bellen die het poesje misten.

bleek hem uiteindelijk niet te zijn dus hebben we haar weer vrijgelaten in de buurt
onze andere kater Wouter zag hierna meteen zijn kans schoon om zijn geur weer te verspreiden in ons huis: lekkere sproeiplekken op alle plekken waar dat kleine poesje geweest is....

en over het vreemde eten en blaasgruiskatten: als ze af en toe wat binnenkrijgen is dat totaal geen probleem, het wordt juist een probleem als er altijd op een plek eten klaar staat voor ze en ze dus iedere keer daar naartoe gaan om te eten
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 11:06:19 #286
184769 crew  Deisyy
pi_79739000
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha, ik heb mijn vriend inmiddels ook ingeschakeld om naar m uit te kijken . Ik hoop nu wel echt dat t m is, want anders is het allemaal valse hoop voor je.. Ik ga straks zelf ook nog even kijken.
Natuurlijk hoop ik ook dat het onze poes is en ook als ze het niet is ben ik blij dat je me getipt hebt
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 11:09:49 #287
184769 crew  Deisyy
pi_79739084
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nope,

Diégo is wel 2x zo groot als dat beestje. Maar omdat er op amivedi ook een oproep stond van een vermist poesje dat op dit kleine poesje leek hebben we haar gisteravond in huis gehaald en Amivedi de mensen laten bellen die het poesje misten.

bleek hem uiteindelijk niet te zijn dus hebben we haar weer vrijgelaten in de buurt
onze andere kater Wouter zag hierna meteen zijn kans schoon om zijn geur weer te verspreiden in ons huis: lekkere sproeiplekken op alle plekken waar dat kleine poesje geweest is....

en over het vreemde eten en blaasgruiskatten: als ze af en toe wat binnenkrijgen is dat totaal geen probleem, het wordt juist een probleem als er altijd op een plek eten klaar staat voor ze en ze dus iedere keer daar naartoe gaan om te eten
Wouter wilde natuurljk meteen laten zien wie de baas in jouw huis is

Diego is alweer 2 weken weg, je bent zeker al een paar keer wezen kijken op de plek waar je hem vorige keer terug vond?
pi_79739278
idd 2 weken, die andere poes kwam dus van de plek waar we Diégo de vorige keer vonden. daar kijkt de buurt ook uit naar hem. hoe vaak we wel niet mensen aan de deur krijgen (met soms zelfs een verkeerde poes in hun handen ), gisteren nog een klein kind dat hem dood gezien zou hebben op de snelweg. navraag bij de ouders leverde op dat hij een dode kat gezien had in brabant 100km hier vandaan
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:21:24 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79739425
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nope,

Niet alleen dat. Stel dat Deissy haar kat daar wel rondloopt maar niemand haar erop wees dat die plek bestaat. Kat weg. Misschien is de helft van die katten nog geen zwerver, of was het geen zwerver en vinden ze zo nooit hun huis terug.

Anyway, ik hoop voor Deissy dat haar kat daar rondloopt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79742687
Nog steeds geen goed nieuws dus
Hoop toch dat Poes nog terecht komt
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:05:59 #291
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_79749862
Ik zou ook niet willen dat er in mijn buurt bijgevoerd wordt. Mijn kat heeft aanleg om te dik te worden. Hij krijgt een precies afgemeten hoeveelheid voer. Maar hij moet wel naar buiten, binnen krijgt hij te weinig beweging waardoor hij te dik wordt. Waarschijnlijk zou dat kattenvrouwtje ook nog denken dat hij zwerfer is, als hij eten krijgt doet hij net alsof hij bijna verhongerd is. Maar voor echte zwerkatten is het wel een oplossing.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_79756235
Hier stond net weer iemand met die kleine poes aan de deur
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:52:58 #293
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79756505
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:46 schreef Leipo666 het volgende:
Hier stond net weer iemand met die kleine poes aan de deur
Wel lief dat mensen toch zo meekijken en proberen te helpen. Ik vroeg me altijd al af of er uberhaupt wel naar die affiches gekeken wordt. Hopelijk staat er binnenkort iemand met de juiste kat voor je deur en hetzelfde geldt natuurlijk voor Deisy. Ik ben echt zo blij dat mijn katten binnenkatten zijn, moet er niet aan denken dat ze niet meer thuiskomen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:47:10 #294
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_79758822
Ik kom al een paar dagen langs een affiche met een vermiste kat alleen ik kom daar altijd alleen met mijn auto langs en dan kan ik het niet lezen, met de fiets of lopend is het om. Ik denk elke keer, ik moet er straks even heen lopen om te kijken maar ik heb het nog steeds niet gedaan. Misschien zo maar even doen. Is maar 100 meter van mijn huis.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_79775721
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wel lief dat mensen toch zo meekijken en proberen te helpen. Ik vroeg me altijd al af of er uberhaupt wel naar die affiches gekeken wordt. Hopelijk staat er binnenkort iemand met de juiste kat voor je deur en hetzelfde geldt natuurlijk voor Deisy. Ik ben echt zo blij dat mijn katten binnenkatten zijn, moet er niet aan denken dat ze niet meer thuiskomen
we zijn ook zeker blij dat zoveel mensen meekijken. we hebben al allerlei leeftijden en nationaliteiten aan de deur gehad (verbroedert op de een of andere manier toch de buurt )
het is alleen een beetje frustrerend dat het steeds die kleine deugniet is (welke meteen alweer bij ons naar binnen glipte ) en niet Diégo

@maok: gewoon even kijken. misschien zie je daarna wel de vermiste poes en maak je iemand heel erg blij
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 08:27:47 #296
184769 crew  Deisyy
pi_79776049
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

we zijn ook zeker blij dat zoveel mensen meekijken. we hebben al allerlei leeftijden en nationaliteiten aan de deur gehad (verbroedert op de een of andere manier toch de buurt )
het is alleen een beetje frustrerend dat het steeds die kleine deugniet is (welke meteen alweer bij ons naar binnen glipte ) en niet Diégo

@maok: gewoon even kijken. misschien zie je daarna wel de vermiste poes en maak je iemand heel erg blij
En heb jij onderhand de neiging om te zeggen zodra je de deur open doet: Neehee, dat is hem niet

Bij mij kwamen er ook wel eens een paar jochies van 14 aan de deur die dachten poes gevonden en gevangen te hebben, stonden die pubertjes daar met een kat op hun arm, het beest vond het nog best ook, maar het was onze poes niet

@Chanty, ik ben inderdaad blij dat er nog steeds mensen zijn die nu extra opletten en die het me laten weten als ze maar denken dat ze poes hebben gezien.
pi_79883503
Hoi Deissy, ik wilde graag even een idee aan je voorleggen !

Gister ben ik begonnen bij een groot postbedrijf en rijd de komende tijd eerst nog mee met andere chauffeurs ! Nu ben ik zelf woonachtig in omg. Utrecht, maar als post/pakketten bezorger van UPS of TNT zie je veel katten lopen in woonwijken ! En dan is veel nog zachtjes uitgedrukt !

Misschien dus een idee om contact op te nemen met UPS & TNT Rotterdam bijvoorbeeld, om een aantal foto's - signalamenten te verspreiden op het depot van die bedrijven ? Het is niet om reclame te maken, maar deze chauffeurs zitten hoog op de bok en overzien het verkeer + omgeving goed. Wieweet helpt het om poes / Edison terug te vinden !
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 22:56:51 #298
184769 crew  Deisyy
pi_79917910
Bedankt voor he tip Meike, dat is misschien wel de moeite waard. Ik zal me dinsdag eens op zoek gaan en een aan de jongen die hier in de wijk regematig pakketjes bezorgd vragen of hij extra op wilt letten.

Succes met je nieuwe baan
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:59:37 #299
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_80274743
Poes?
Mijn piek is kwijt
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 20:09:34 #300
184769 crew  Deisyy
pi_80277674
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:59 schreef drumminggod het volgende:
Poes?

Lief dat je aan haar dacht in dat andere topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')