Ja, leuk is het inderdaad! Ik zal er iig op letten, zowel mijn vriend als ik komen er dagelijks wel een paar keer langs. Zal mijn fototoestel in de aanslag houden. Het is in ieder geval een kat die ik er nog niet eerder bij had gezien, maar dat zegt nog niets natuurlijk..quote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er vanavond 2 keer wezen kijken, maar Edison heb ik (nog) niet gezien. Maar wat een ontzettend leuk plekje is dat, zo mooi beschut door de struiken erom heen en die kattebakken gevuld met stro, waar poezen in liggen te knorren in de zon![]()
Lief dat die poezen gevoerd worden, nu heb ik spijt dat ik het pak kattebrokken dat hier al een paar maanden oud stond te worden dit weekend heb weg gegooid.![]()
Ik zag vanavond dat iemand er een tasje met brokken had neergezet, ik zal er van de week ook iets neer zetten, dan kan het poezenvrouwtje dat ook aan ze geven.
Mijn zoon komt er elke dag langs onderweg naar school en zou er ook regelmatig gaan kijken.
En o ja, PurePoisonPerfume, mijn poes heeft een scheurtje in haar rechteroor
Dat is lekker als je een buitenkat hebt, komt dat beest zich daar steeds vol vretenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Is hij nu nog weg? Heb niet het hele topic gelezen. Ik woon in Spijkenisse, vlakbij mijn flat zit er af en toe één die op de foto lijkt! Hij ziet er ook weldoorvoed uit (in onze flat is er een vrouw die alle zwerfkatten hier eten geeft, ik doe het zelf ook af en toe). Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als je wilt gaan kijken, dan wil ik je best even het adres pm-en of een foto maken.
en daardoor krijgen katten met blaasgruis vaak toch problemen ookal zitten ze thuis op speciaal voerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is lekker als je een buitenkat hebt, komt dat beest zich daar steeds vol vreten
Noujaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en daardoor krijgen katten met blaasgruis vaak toch problemen ookal zitten ze thuis op speciaal voer![]()
wij hebben dus ook zo'n persoon in de buurt.
Is Diego trouwens al weer terug?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:54 schreef Leipo666 het volgende:
ik vind het ook dubbel:
het is goed dat de zwervertjes niet verhongeren, maar daarmee hou je de populatie wel in stand. plus dat het dus andere katten ook (dodelijke!) schade toe kan brengen. ik snap dus wel dat mensen het doen, maar heb liever niet dat ze het doen
Haha, ik heb mijn vriend inmiddels ook ingeschakeld om naar m uit te kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een mooi iets dat die beesten daar gevoerd worden en als je eigen kat niet tegen normaal voer kan kan je hem eigenlijk maar beter binnenhouden, want behalve normaal voer van het poezenvrouwtje kunnen ze ook andere dingen binnen krijgen.
Ik was er vanmorgen nog even (Ja PPP ik ben er sinds gisteravond al 4 keer geweest) en het is zo'n leuk plekje. In 1 huisje, nou ja eigenljk een kattebak gevuld met stro lagen 2 katten te slapen.
nope,quote:
Natuurlijk hoop ik ook dat het onze poes is en ook als ze het niet is ben ik blij dat je me getipt hebtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik heb mijn vriend inmiddels ook ingeschakeld om naar m uit te kijken. Ik hoop nu wel echt dat t m is, want anders is het allemaal valse hoop voor je..
Ik ga straks zelf ook nog even kijken.
Wouter wilde natuurljk meteen laten zien wie de baas in jouw huis isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nope,
kat die gezien was in de buurt door velen blijkt een kleine jonge poes te zijn![]()
Diégo is wel 2x zo groot als dat beestje. Maar omdat er op amivedi ook een oproep stond van een vermist poesje dat op dit kleine poesje leek hebben we haar gisteravond in huis gehaald en Amivedi de mensen laten bellen die het poesje misten.
bleek hem uiteindelijk niet te zijn dus hebben we haar weer vrijgelaten in de buurt![]()
onze andere kater Wouter zag hierna meteen zijn kans schoon om zijn geur weer te verspreiden in ons huis: lekkere sproeiplekken op alle plekken waar dat kleine poesje geweest is....
en over het vreemde eten en blaasgruiskatten: als ze af en toe wat binnenkrijgen is dat totaal geen probleem, het wordt juist een probleem als er altijd op een plek eten klaar staat voor ze en ze dus iedere keer daar naartoe gaan om te eten
Niet alleen dat. Stel dat Deissy haar kat daar wel rondloopt maar niemand haar erop wees dat die plek bestaat. Kat weg. Misschien is de helft van die katten nog geen zwerver, of was het geen zwerver en vinden ze zo nooit hun huis terug.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nope,
kat die gezien was in de buurt door velen blijkt een kleine jonge poes te zijn![]()
Diégo is wel 2x zo groot als dat beestje. Maar omdat er op amivedi ook een oproep stond van een vermist poesje dat op dit kleine poesje leek hebben we haar gisteravond in huis gehaald en Amivedi de mensen laten bellen die het poesje misten.
bleek hem uiteindelijk niet te zijn dus hebben we haar weer vrijgelaten in de buurt![]()
onze andere kater Wouter zag hierna meteen zijn kans schoon om zijn geur weer te verspreiden in ons huis: lekkere sproeiplekken op alle plekken waar dat kleine poesje geweest is....
en over het vreemde eten en blaasgruiskatten: als ze af en toe wat binnenkrijgen is dat totaal geen probleem, het wordt juist een probleem als er altijd op een plek eten klaar staat voor ze en ze dus iedere keer daar naartoe gaan om te eten
Wel lief dat mensen toch zo meekijken en proberen te helpen. Ik vroeg me altijd al af of er uberhaupt wel naar die affiches gekeken wordt. Hopelijk staat er binnenkort iemand met de juiste kat voor je deur en hetzelfde geldt natuurlijk voor Deisy. Ik ben echt zo blij dat mijn katten binnenkatten zijn, moet er niet aan denken dat ze niet meer thuiskomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:46 schreef Leipo666 het volgende:
Hier stond net weer iemand met die kleine poes aan de deur
we zijn ook zeker blij dat zoveel mensen meekijken. we hebben al allerlei leeftijden en nationaliteiten aan de deur gehad (verbroedert op de een of andere manier toch de buurtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wel lief dat mensen toch zo meekijken en proberen te helpen. Ik vroeg me altijd al af of er uberhaupt wel naar die affiches gekeken wordt. Hopelijk staat er binnenkort iemand met de juiste kat voor je deur en hetzelfde geldt natuurlijk voor Deisy. Ik ben echt zo blij dat mijn katten binnenkatten zijn, moet er niet aan denken dat ze niet meer thuiskomen
En heb jij onderhand de neiging om te zeggen zodra je de deur open doet: Neehee, dat is hem nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
we zijn ook zeker blij dat zoveel mensen meekijken. we hebben al allerlei leeftijden en nationaliteiten aan de deur gehad (verbroedert op de een of andere manier toch de buurt)
het is alleen een beetje frustrerend dat het steeds die kleine deugniet is (welke meteen alweer bij ons naar binnen glipte) en niet Diégo
@maok: gewoon even kijken. misschien zie je daarna wel de vermiste poes en maak je iemand heel erg blij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |