abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79724762
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er vanavond 2 keer wezen kijken, maar Edison heb ik (nog) niet gezien. Maar wat een ontzettend leuk plekje is dat, zo mooi beschut door de struiken erom heen en die kattebakken gevuld met stro, waar poezen in liggen te knorren in de zon

Lief dat die poezen gevoerd worden, nu heb ik spijt dat ik het pak kattebrokken dat hier al een paar maanden oud stond te worden dit weekend heb weg gegooid.

Ik zag vanavond dat iemand er een tasje met brokken had neergezet, ik zal er van de week ook iets neer zetten, dan kan het poezenvrouwtje dat ook aan ze geven.

Mijn zoon komt er elke dag langs onderweg naar school en zou er ook regelmatig gaan kijken.

En o ja, PurePoisonPerfume, mijn poes heeft een scheurtje in haar rechteroor
Ja, leuk is het inderdaad! Ik zal er iig op letten, zowel mijn vriend als ik komen er dagelijks wel een paar keer langs. Zal mijn fototoestel in de aanslag houden. Het is in ieder geval een kat die ik er nog niet eerder bij had gezien, maar dat zegt nog niets natuurlijk..
  maandag 29 maart 2010 @ 21:56:27 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79725368
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Is hij nu nog weg? Heb niet het hele topic gelezen. Ik woon in Spijkenisse, vlakbij mijn flat zit er af en toe één die op de foto lijkt! Hij ziet er ook weldoorvoed uit (in onze flat is er een vrouw die alle zwerfkatten hier eten geeft, ik doe het zelf ook af en toe). Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als je wilt gaan kijken, dan wil ik je best even het adres pm-en of een foto maken.
Dat is lekker als je een buitenkat hebt, komt dat beest zich daar steeds vol vreten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79734937
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is lekker als je een buitenkat hebt, komt dat beest zich daar steeds vol vreten
en daardoor krijgen katten met blaasgruis vaak toch problemen ookal zitten ze thuis op speciaal voer
wij hebben dus ook zo'n persoon in de buurt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_79735024
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 07:29 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

en daardoor krijgen katten met blaasgruis vaak toch problemen ookal zitten ze thuis op speciaal voer
wij hebben dus ook zo'n persoon in de buurt.
Nouja . Het is toch juist lief dat zo iemand dat doet! Er zijn hier een stuk of 10 zwerfkatten, ik vind het hartstikke goed dat iemand de moeite neemt om voor ze te zorgen. Natuurlijk zullen de niet-zwerfkatten er misschien last van hebben, maar kom op, als je je kat naar buiten laat gaan, weet je van te voren dat hij andere dingen binnen zal krijgen buiten dat wat hij thuis krijgt.
pi_79735139
ik vind het ook dubbel:
het is goed dat de zwervertjes niet verhongeren, maar daarmee hou je de populatie wel in stand. plus dat het dus andere katten ook (dodelijke!) schade toe kan brengen. ik snap dus wel dat mensen het doen, maar heb liever niet dat ze het doen
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:27:37 #281
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79735453
tja, ik ben wel blij dat ze het doen. Als je een poezel hebt die op speciaal dieet zit en zo, dan moet je deze niet naar buiten laten als de poezel dan overal naar toe kan. Of je moet je tuin zo barricaderen dat poezel er niet uit kan.

Vooral blijven doen, dat voeren (net zoals ik al sinds jaar en dag ganzen en eenden en meerkoeten en andere vogels voeder, afgelopen winter zelfs extra (iedere dag dus))
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 10:26:29 #282
184769 crew  Deisyy
pi_79737783
Ik vind het een mooi iets dat die beesten daar gevoerd worden en als je eigen kat niet tegen normaal voer kan kan je hem eigenlijk maar beter binnenhouden, want behalve normaal voer van het poezenvrouwtje kunnen ze ook andere dingen binnen krijgen.

Ik was er vanmorgen nog even (Ja PPP ik ben er sinds gisteravond al 4 keer geweest ) en het is zo'n leuk plekje. In 1 huisje, nou ja eigenljk een kattebak gevuld met stro lagen 2 katten te slapen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 10:36:54 #283
184769 crew  Deisyy
pi_79738078
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 07:54 schreef Leipo666 het volgende:
ik vind het ook dubbel:
het is goed dat de zwervertjes niet verhongeren, maar daarmee hou je de populatie wel in stand. plus dat het dus andere katten ook (dodelijke!) schade toe kan brengen. ik snap dus wel dat mensen het doen, maar heb liever niet dat ze het doen
Is Diego trouwens al weer terug?
pi_79738507
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een mooi iets dat die beesten daar gevoerd worden en als je eigen kat niet tegen normaal voer kan kan je hem eigenlijk maar beter binnenhouden, want behalve normaal voer van het poezenvrouwtje kunnen ze ook andere dingen binnen krijgen.

Ik was er vanmorgen nog even (Ja PPP ik ben er sinds gisteravond al 4 keer geweest ) en het is zo'n leuk plekje. In 1 huisje, nou ja eigenljk een kattebak gevuld met stro lagen 2 katten te slapen.
Haha, ik heb mijn vriend inmiddels ook ingeschakeld om naar m uit te kijken . Ik hoop nu wel echt dat t m is, want anders is het allemaal valse hoop voor je.. Ik ga straks zelf ook nog even kijken.
pi_79738544
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Is Diego trouwens al weer terug?
nope,

kat die gezien was in de buurt door velen blijkt een kleine jonge poes te zijn
Diégo is wel 2x zo groot als dat beestje. Maar omdat er op amivedi ook een oproep stond van een vermist poesje dat op dit kleine poesje leek hebben we haar gisteravond in huis gehaald en Amivedi de mensen laten bellen die het poesje misten.

bleek hem uiteindelijk niet te zijn dus hebben we haar weer vrijgelaten in de buurt
onze andere kater Wouter zag hierna meteen zijn kans schoon om zijn geur weer te verspreiden in ons huis: lekkere sproeiplekken op alle plekken waar dat kleine poesje geweest is....

en over het vreemde eten en blaasgruiskatten: als ze af en toe wat binnenkrijgen is dat totaal geen probleem, het wordt juist een probleem als er altijd op een plek eten klaar staat voor ze en ze dus iedere keer daar naartoe gaan om te eten
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 11:06:19 #286
184769 crew  Deisyy
pi_79739000
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha, ik heb mijn vriend inmiddels ook ingeschakeld om naar m uit te kijken . Ik hoop nu wel echt dat t m is, want anders is het allemaal valse hoop voor je.. Ik ga straks zelf ook nog even kijken.
Natuurlijk hoop ik ook dat het onze poes is en ook als ze het niet is ben ik blij dat je me getipt hebt
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 11:09:49 #287
184769 crew  Deisyy
pi_79739084
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nope,

Diégo is wel 2x zo groot als dat beestje. Maar omdat er op amivedi ook een oproep stond van een vermist poesje dat op dit kleine poesje leek hebben we haar gisteravond in huis gehaald en Amivedi de mensen laten bellen die het poesje misten.

bleek hem uiteindelijk niet te zijn dus hebben we haar weer vrijgelaten in de buurt
onze andere kater Wouter zag hierna meteen zijn kans schoon om zijn geur weer te verspreiden in ons huis: lekkere sproeiplekken op alle plekken waar dat kleine poesje geweest is....

en over het vreemde eten en blaasgruiskatten: als ze af en toe wat binnenkrijgen is dat totaal geen probleem, het wordt juist een probleem als er altijd op een plek eten klaar staat voor ze en ze dus iedere keer daar naartoe gaan om te eten
Wouter wilde natuurljk meteen laten zien wie de baas in jouw huis is

Diego is alweer 2 weken weg, je bent zeker al een paar keer wezen kijken op de plek waar je hem vorige keer terug vond?
pi_79739278
idd 2 weken, die andere poes kwam dus van de plek waar we Diégo de vorige keer vonden. daar kijkt de buurt ook uit naar hem. hoe vaak we wel niet mensen aan de deur krijgen (met soms zelfs een verkeerde poes in hun handen ), gisteren nog een klein kind dat hem dood gezien zou hebben op de snelweg. navraag bij de ouders leverde op dat hij een dode kat gezien had in brabant 100km hier vandaan
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:21:24 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79739425
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nope,

Niet alleen dat. Stel dat Deissy haar kat daar wel rondloopt maar niemand haar erop wees dat die plek bestaat. Kat weg. Misschien is de helft van die katten nog geen zwerver, of was het geen zwerver en vinden ze zo nooit hun huis terug.

Anyway, ik hoop voor Deissy dat haar kat daar rondloopt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79742687
Nog steeds geen goed nieuws dus
Hoop toch dat Poes nog terecht komt
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:05:59 #291
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_79749862
Ik zou ook niet willen dat er in mijn buurt bijgevoerd wordt. Mijn kat heeft aanleg om te dik te worden. Hij krijgt een precies afgemeten hoeveelheid voer. Maar hij moet wel naar buiten, binnen krijgt hij te weinig beweging waardoor hij te dik wordt. Waarschijnlijk zou dat kattenvrouwtje ook nog denken dat hij zwerfer is, als hij eten krijgt doet hij net alsof hij bijna verhongerd is. Maar voor echte zwerkatten is het wel een oplossing.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_79756235
Hier stond net weer iemand met die kleine poes aan de deur
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:52:58 #293
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79756505
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:46 schreef Leipo666 het volgende:
Hier stond net weer iemand met die kleine poes aan de deur
Wel lief dat mensen toch zo meekijken en proberen te helpen. Ik vroeg me altijd al af of er uberhaupt wel naar die affiches gekeken wordt. Hopelijk staat er binnenkort iemand met de juiste kat voor je deur en hetzelfde geldt natuurlijk voor Deisy. Ik ben echt zo blij dat mijn katten binnenkatten zijn, moet er niet aan denken dat ze niet meer thuiskomen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:47:10 #294
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_79758822
Ik kom al een paar dagen langs een affiche met een vermiste kat alleen ik kom daar altijd alleen met mijn auto langs en dan kan ik het niet lezen, met de fiets of lopend is het om. Ik denk elke keer, ik moet er straks even heen lopen om te kijken maar ik heb het nog steeds niet gedaan. Misschien zo maar even doen. Is maar 100 meter van mijn huis.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_79775721
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wel lief dat mensen toch zo meekijken en proberen te helpen. Ik vroeg me altijd al af of er uberhaupt wel naar die affiches gekeken wordt. Hopelijk staat er binnenkort iemand met de juiste kat voor je deur en hetzelfde geldt natuurlijk voor Deisy. Ik ben echt zo blij dat mijn katten binnenkatten zijn, moet er niet aan denken dat ze niet meer thuiskomen
we zijn ook zeker blij dat zoveel mensen meekijken. we hebben al allerlei leeftijden en nationaliteiten aan de deur gehad (verbroedert op de een of andere manier toch de buurt )
het is alleen een beetje frustrerend dat het steeds die kleine deugniet is (welke meteen alweer bij ons naar binnen glipte ) en niet Diégo

@maok: gewoon even kijken. misschien zie je daarna wel de vermiste poes en maak je iemand heel erg blij
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 08:27:47 #296
184769 crew  Deisyy
pi_79776049
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 07:54 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

we zijn ook zeker blij dat zoveel mensen meekijken. we hebben al allerlei leeftijden en nationaliteiten aan de deur gehad (verbroedert op de een of andere manier toch de buurt )
het is alleen een beetje frustrerend dat het steeds die kleine deugniet is (welke meteen alweer bij ons naar binnen glipte ) en niet Diégo

@maok: gewoon even kijken. misschien zie je daarna wel de vermiste poes en maak je iemand heel erg blij
En heb jij onderhand de neiging om te zeggen zodra je de deur open doet: Neehee, dat is hem niet

Bij mij kwamen er ook wel eens een paar jochies van 14 aan de deur die dachten poes gevonden en gevangen te hebben, stonden die pubertjes daar met een kat op hun arm, het beest vond het nog best ook, maar het was onze poes niet

@Chanty, ik ben inderdaad blij dat er nog steeds mensen zijn die nu extra opletten en die het me laten weten als ze maar denken dat ze poes hebben gezien.
pi_79883503
Hoi Deissy, ik wilde graag even een idee aan je voorleggen !

Gister ben ik begonnen bij een groot postbedrijf en rijd de komende tijd eerst nog mee met andere chauffeurs ! Nu ben ik zelf woonachtig in omg. Utrecht, maar als post/pakketten bezorger van UPS of TNT zie je veel katten lopen in woonwijken ! En dan is veel nog zachtjes uitgedrukt !

Misschien dus een idee om contact op te nemen met UPS & TNT Rotterdam bijvoorbeeld, om een aantal foto's - signalamenten te verspreiden op het depot van die bedrijven ? Het is niet om reclame te maken, maar deze chauffeurs zitten hoog op de bok en overzien het verkeer + omgeving goed. Wieweet helpt het om poes / Edison terug te vinden !
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 22:56:51 #298
184769 crew  Deisyy
pi_79917910
Bedankt voor he tip Meike, dat is misschien wel de moeite waard. Ik zal me dinsdag eens op zoek gaan en een aan de jongen die hier in de wijk regematig pakketjes bezorgd vragen of hij extra op wilt letten.

Succes met je nieuwe baan
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:59:37 #299
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_80274743
Poes?
Mijn piek is kwijt
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 20:09:34 #300
184769 crew  Deisyy
pi_80277674
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:59 schreef drumminggod het volgende:
Poes?

Lief dat je aan haar dacht in dat andere topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')