hou dat beeld vast en blijf in nl wonen is mijn adviesquote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Mijn indruk van Denemarken is dat het net zo'n truttige multi-culti zooi is als Nederland.
ah een psycholoog...wat leuk, welkom in de nederlandse beschavingquote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarvan een groot deel voormalige immigranten en een ander belangrijk deel tijdelijke expats
Overigen kunnen we emigranten met een karakter als het jouwe hier prima missen.
Ik vraag me ook wel eens af wat de reden is om hier steeds het forum vol te baggeren met selectieve klaagtopics. Zoveel negativiteit en rancune kom je hier zelden tegen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ben jij in Nederland gepest/misbruikt ofzo?
Ik heb goed nieuws voor je, ga nu een paar dagen uit de fok ether, weer op reis naar china...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel eens af wat de reden is om hier steeds het forum vol te baggeren met selectieve klaagtopics. Zoveel negativiteit en rancune kom je hier zelden tegen.
Wat wil je nu eigenlijk bendk. Dat wij allemaal jaloers worden ofzo?
Dat is geen antwoord op zijn vraag...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor je, ga nu een paar dagen uit de fok ether, weer op reis naar china...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |