gefeliciteerd !!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef stelus het volgende:
[..]
jaa was mijn 2de keer, en het ging dit keer helemaal foutloos, de examinator vond dat ik een perfecte rit had gereden, dus ben echt blij
vast wel ! Rustig blijven !!! door ademen !!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Vanmiddag om 14.00 examen. Hoop dat ik hem deze keer wel haal
Bedankt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:39 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
vast wel ! Rustig blijven !!! door ademen !!!
En als je wel in veel fouten gaat maken gewoon zo gaan trillen dat auto meedoet, kan je het aan de zenuwen wijtten...![]()
serieus, gaat goedkomen, duim voor je !
Jammer! Ik heb geen tips voor je zenuwen, helaas. Ik heb ook geen tips voor niet te voorzichtig rijden. Dat is ook een heeeel groot probleem van mij en ik weet bijna zeker dat ik daar ook op ga zakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Helaas, weer gezakt met dezelfde reden; te voorzichtig (wat voor een mindere doorstroming zorgt)![]()
Verder ging alles gewoon goed (het rijden, snelweg, inhalen, bijzondere verrichtingen, kijken en veiligheid etc.) bevestigde mijn instructeur nog. Echt zonde, ik ben er helemaal naar vanOok een beetje zenuwachtig, iemand daar nog tips voor?
balen zeg......maar volgende keer gaat het lukken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Helaas, weer gezakt met dezelfde reden; te voorzichtig (wat voor een mindere doorstroming zorgt)![]()
Verder ging alles gewoon goed (het rijden, snelweg, inhalen, bijzondere verrichtingen, kijken en veiligheid etc.) bevestigde mijn instructeur nog. Echt zonde, ik ben er helemaal naar vanOok een beetje zenuwachtig, iemand daar nog tips voor?
dan moet u van Buuren maar gauw overslaan, want niet iedereen heeft 40 uur nodig !quote:Op zondag 7 februari 2010 01:16 schreef pluissebol het volgende:
Mijn vraag is het volgende: Ik zoek ervaring over autorijscholen in Den Haag en omstreken. Dit om mijn zoon op zijn 18e verjaardag zijn autorijlessen cadeau te kunnen doen. Over 3 maanden dus.
Welke wel en welke niet dus ???
Heb informatie gehad bij van buuren maar die zeiden dat ik minimaal 40 uur moest inkopen voordat mijn zoon uberhaupt examen mag aanvragen. Is dit overal zo ?
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Charina het volgende:
Vraag vrienden/klasgenoten om hun ervaringen met de rijscholen, dat is ook n goede manier. Ik ben donderdag trouwens geslaagd! Ging slecht voor m'n gevoel maar de examinator vond dat ik t verdiend had.
Ik zal uw topic weer even openmaken, want ik denk dat u dan toch meer reacties zult krijgen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:51 schreef pluissebol het volgende:
dat is nou het punt juist
mijn zoon heeft geen vrienden die al 18 jaar zijn of zoiets dergelijke vandaar dat ik het vraag op dit forum.
Bij welke rijscholen rijden jullie af ??
Ik ben opzoek naar een rijschool die gewoon goed les kan geven en niet oplicht d.m.v extra lessen die hij niet nodig heeft. Het prijskaartje van vanbuuren vond ik erg duur mijn zoon zou rond de 20 a 30 lessen nodig hebben volgens hun en daar zit al gauw een prijskaartje aan van rond de 2600 euro.
Kijk anders op de website van het CBR voor rijscholen. Dan staan er ook slagingspercentages bij enzoquote:Op zondag 7 februari 2010 01:16 schreef pluissebol het volgende:
Mijn vraag is het volgende: Ik zoek ervaring over autorijscholen in Den Haag en omstreken. Dit om mijn zoon op zijn 18e verjaardag zijn autorijlessen cadeau te kunnen doen. Over 3 maanden dus.
Heb informatie gehad bij van buuren maar die zeiden dat ik minimaal 40 uur moest inkopen voordat mijn zoon uberhaupt examen mag aanvragen. Is dit overal zo ?
ik heb me rijbewijs bij fly-over gehaald bij bert was een goede rustige man die echt de tijd voor je neemt ik ben nogal iemand die het een beetje llaat verwateren en dan geen afspraak meer maakte dan kwam hij langs om te zeggen dat het echt zonde is om te stoppen en dan was ik weer gemotiveert dus echt een aanrader.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:16 schreef pluissebol het volgende:
Ik zit nu tussen de 50 en de 60, maar ik wist vantevoren al dat ik meer lessen nodig heb dan de meeste mensenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf trouwens tegen de 50 lessen aan nu. Ik mag vanmiddag weer. Ik kan gewoon niet rijden, denk ik.
dit is een moeilijke denk tram, fietsers , auto. Of gaat rechtdoor op de zelfe weg voor een voorrangsvoertuig. dan is het fietsers, tram, autoquote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef DeHovenier het volgende:
Wat kiezen jullie hier?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |