abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77663161
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:58 schreef stelus het volgende:

[..]

jaa was mijn 2de keer, en het ging dit keer helemaal foutloos, de examinator vond dat ik een perfecte rit had gereden, dus ben echt blij
gefeliciteerd !!!!!
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_77663227
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Vanmiddag om 14.00 examen. Hoop dat ik hem deze keer wel haal
vast wel ! Rustig blijven !!! door ademen !!!
En als je wel in veel fouten gaat maken gewoon zo gaan trillen dat auto meedoet, kan je het aan de zenuwen wijtten...

serieus, gaat goedkomen, duim voor je !
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_77665573
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:39 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

vast wel ! Rustig blijven !!! door ademen !!!
En als je wel in veel fouten gaat maken gewoon zo gaan trillen dat auto meedoet, kan je het aan de zenuwen wijtten...

serieus, gaat goedkomen, duim voor je !
Bedankt! Rijden gaat altijd wel lekker, bijzondere verrichtingen ook. Doorstroming (drukke weg op vanaf de zijkant) is nog wat lastig.
pi_77672985
Helaas, weer gezakt met dezelfde reden; te voorzichtig (wat voor een mindere doorstroming zorgt)
Verder ging alles gewoon goed (het rijden, snelweg, inhalen, bijzondere verrichtingen, kijken en veiligheid etc.) bevestigde mijn instructeur nog. Echt zonde, ik ben er helemaal naar van Ook een beetje zenuwachtig, iemand daar nog tips voor?
pi_77673207
Zonde, balen als het aan zoiets ligt. Ik heb daar nu ook last van hoor, het is mijn zwakke punt. Te voorzichtig soms en daardoor te afwachtend soms. Tijdens de TTT ging het wel goed, maar ik moet er ook aan werken Hopelijk heb je de volgende keer wel wat meer geluk; snel nieuw examen aanvragen?
pi_77674495
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Helaas, weer gezakt met dezelfde reden; te voorzichtig (wat voor een mindere doorstroming zorgt)
Verder ging alles gewoon goed (het rijden, snelweg, inhalen, bijzondere verrichtingen, kijken en veiligheid etc.) bevestigde mijn instructeur nog. Echt zonde, ik ben er helemaal naar van Ook een beetje zenuwachtig, iemand daar nog tips voor?
Jammer! Ik heb geen tips voor je zenuwen, helaas. Ik heb ook geen tips voor niet te voorzichtig rijden. Dat is ook een heeeel groot probleem van mij en ik weet bijna zeker dat ik daar ook op ga zakken

Ik hoop echt dat je weer snel op mag en dat je het dan wel gaat halen!
pi_77675179
Bedankt Hopelijk over 2 a 3 weken als het kan. Nadeel is dat het weer een zooi geld kost (examen + wat extra lessen)
pi_77679027
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef GuitarJJ het volgende:
balen zeg......maar volgende keer gaat het lukken.

Misschien toch een faalangstexamen boeken ??? neem aan dat dat nog steeds mogelijk is.
Bij mij heeft dat geholpen.
pi_77721316
Mijn vraag is het volgende: Ik zoek ervaring over autorijscholen in Den Haag en omstreken. Dit om mijn zoon op zijn 18e verjaardag zijn autorijlessen cadeau te kunnen doen. Over 3 maanden dus.

Welke wel en welke niet dus ???

Heb informatie gehad bij van buuren maar die zeiden dat ik minimaal 40 uur moest inkopen voordat mijn zoon uberhaupt examen mag aanvragen. Is dit overal zo ?
pi_77723932
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:16 schreef pluissebol het volgende:
Mijn vraag is het volgende: Ik zoek ervaring over autorijscholen in Den Haag en omstreken. Dit om mijn zoon op zijn 18e verjaardag zijn autorijlessen cadeau te kunnen doen. Over 3 maanden dus.

Heb informatie gehad bij van buuren maar die zeiden dat ik minimaal 40 uur moest inkopen voordat mijn zoon uberhaupt examen mag aanvragen. Is dit overal zo ?
dan moet u van Buuren maar gauw overslaan, want niet iedereen heeft 40 uur nodig !
Kijk eens op www.rijschoolgegegevens.nl daar staan de rijscholen allemaal op , daarnaast staat er ook het slagingspercentage op, niet altijd representatief omdat sommige rijscholen maar een paar leerlingen hebben laten afrijden. Maar bij grotere rijscholen zegt het wel iets. Al staat er nergens bij hoeveel lessen ze gem. nodig hebben bij elke rijschool.
pi_77725650
Vraag vrienden/klasgenoten om hun ervaringen met de rijscholen, dat is ook n goede manier. Ik ben donderdag trouwens geslaagd! Ging slecht voor m'n gevoel maar de examinator vond dat ik t verdiend had.
pi_77727637
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Charina het volgende:
Vraag vrienden/klasgenoten om hun ervaringen met de rijscholen, dat is ook n goede manier. Ik ben donderdag trouwens geslaagd! Ging slecht voor m'n gevoel maar de examinator vond dat ik t verdiend had.
pi_77755024
Ik heb aanstaande woensdagmiddag m'n 2e examen.
1e keer was ik gezakt omdat ik juist te snel wou, ik dacht dat ze op doorstroming zouden letten en wilde daardoor af en toe te snel. Dat bracht anderen (lees: een fietser) in gevaar en was ook niet goed voor het milieu.
Dinsdag en woensdag eerst nog een lesje en hopelijk heb ik dan meer geluk
pi_77763312
dat is nou het punt juist

mijn zoon heeft geen vrienden die al 18 jaar zijn of zoiets dergelijke vandaar dat ik het vraag op dit forum.

Bij welke rijscholen rijden jullie af ??

Ik ben opzoek naar een rijschool die gewoon goed les kan geven en niet oplicht d.m.v extra lessen die hij niet nodig heeft. Het prijskaartje van vanbuuren vond ik erg duur mijn zoon zou rond de 20 a 30 lessen nodig hebben volgens hun en daar zit al gauw een prijskaartje aan van rond de 2600 euro.

[ Bericht 76% gewijzigd door pluissebol op 08-02-2010 11:57:36 ]
pi_77765765
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:51 schreef pluissebol het volgende:
dat is nou het punt juist

mijn zoon heeft geen vrienden die al 18 jaar zijn of zoiets dergelijke vandaar dat ik het vraag op dit forum.

Bij welke rijscholen rijden jullie af ??

Ik ben opzoek naar een rijschool die gewoon goed les kan geven en niet oplicht d.m.v extra lessen die hij niet nodig heeft. Het prijskaartje van vanbuuren vond ik erg duur mijn zoon zou rond de 20 a 30 lessen nodig hebben volgens hun en daar zit al gauw een prijskaartje aan van rond de 2600 euro.
Ik zal uw topic weer even openmaken, want ik denk dat u dan toch meer reacties zult krijgen.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:21:53 #66
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_77765982
Toch even een tvptje, zit op 20 lessen nu.
pi_77766158
quote:

Kijk anders op de website van het CBR voor rijscholen. Dan staan er ook slagingspercentages bij enzo .
Tap tap tap
pi_77766202
Ik zit zelf trouwens tegen de 50 lessen aan nu . Ik mag vanmiddag weer. Ik kan gewoon niet rijden, denk ik.
Tap tap tap
pi_77772310
quote:

ik heb me rijbewijs bij fly-over gehaald bij bert was een goede rustige man die echt de tijd voor je neemt ik ben nogal iemand die het een beetje llaat verwateren en dan geen afspraak meer maakte dan kwam hij langs om te zeggen dat het echt zonde is om te stoppen en dan was ik weer gemotiveert dus echt een aanrader.

Effe een andere vraag ik heb nu twee weken mijn rijbewijs en rij nu rond in mijn moeders twingo. Alles gaat goed behalve de helingproef en dan met name de hele steile. Met lessen ging het wel goed omdat dit een diesel is en bij diesel rijd je auto al als je de aangrijpingspunt vind. Maar met benzine moet je wel gas bijgeven anders gaat het zo traag als dikke stront dat optrekken. Nu zoek ik in de omgeving den haag een goed plekje waar zonder te worden gestoort effe kan oefenen met de helingproef zonder dat ik me zorgen moet gaan maken met het verkeer achter me.
Herinder mij,
maar niet in sobere dagen.
Herinder mij, als de stralende zon,
hoe ik was, toen alles nog kon
pi_77772359
srry dubbel post
Herinder mij,
pi_77773969
Wat kiezen jullie hier?
Children of the night. What music they make.
pi_77774260
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf trouwens tegen de 50 lessen aan nu . Ik mag vanmiddag weer. Ik kan gewoon niet rijden, denk ik.
Ik zit nu tussen de 50 en de 60, maar ik wist vantevoren al dat ik meer lessen nodig heb dan de meeste mensen
pi_77774437
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef DeHovenier het volgende:
Wat kiezen jullie hier?
[ afbeelding ]
dit is een moeilijke denk tram, fietsers , auto. Of gaat rechtdoor op de zelfe weg voor een voorrangsvoertuig. dan is het fietsers, tram, auto
Herinder mij,
pi_77774675
Geldt dat voorrangsbord ook voor fietsers? Want dan is het toch dat rechtdoorgaand verkeer voorgaat? Dus fietsers, tram, auto.

Een tram moet voorrang krijgen als hij van links of rechts komt op een gelijkwaardig kruispunt, of hij komt vanachter je en kruist de doorgaande weg, of hij komt je tegemoet en kruist de doorgaande weg. Want dan moet de tram eerst, en daarna de fietsers en daarna de auto.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:15:34 #75
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_77776934
B fietser zit op een voorrangsweg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')