Op wat voor chineze bandjes rij jij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik heb michelin zomerbanden die 2.8 mogen hebben en winterbanden die 2.4 mogen hebben. De banden onder mijn aanhanger mogen ook minder dan 3 hebben (zijn geloof ik gebruikte banden van een oude mercedes). Transportbandjes heb ik wel voor meer bandendruk gezien, vrachtwagens mogen dacht ik ook tot circa 7 Bar hebben.
Meer dan 3 Bar toegestane druk is dus volgens mij niet zo vanzelfsprekend. Tenzij je in absolute drukken rekent misschien maar die staan weer niet aangegeven op je band
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op wat voor chineze bandjes rij jij?![]()
Ik ben monteur en vervang PER DAG minimaal 4 a 6 bandjes. Ik denk dat het wel genoeg is om een gemiddelde er uit te halen.
Een vrachtwagen mag van 9 tot 12 bar lucht maximaal.
Ja niet dat ik de hele dag op vliegen jacht ben en in de tussentijd maar een paar bandjes wissel.. Als de stagaires pauze hebben dan wissel ik in die tussentijd de banden of als het ze niet lukt..quote:
Als stagelopers geen banden kunnen verwisselen in een garage dan kun je ze gelijk wel wegtrappen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja niet dat ik de hele dag op vliegen jacht ben en in de tussentijd maar een paar bandjes wissel.. Als de stagaires pauze hebben dan wissel ik in die tussentijd de banden of als het ze niet lukt..
Ik probeerde op het forum van Autovisie te komen, maar na heel wat foutmeldingen en mails naar de redactie (die onbeantwoord blijven) is het nog niet gelukt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef GizartFRL het volgende:
Ontopic: Tof die fotoshoot.
Ook al contact gehad met Autovisie?
wat heeft dat met kantoorbaantje te maken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als stagelopers geen banden kunnen verwisselen in een garage dan kun je ze gelijk wel wegtrappen.
Dat kan ik zelfs en ik heb een kantoorbaantje!
Ontopic: Tof die fotoshoot.
Ook al contact gehad met Autovisie?
Michelins schreef ik, maar jij hebt zeker geen idee waar die vandaan komenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op wat voor chineze bandjes rij jij?![]()
Ik ben monteur en vervang PER DAG minimaal 4 a 6 bandjes. Ik denk dat het wel genoeg is om een gemiddelde er uit te halen.
Een vrachtwagen mag van 9 tot 12 bar lucht maximaal.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wat heeft dat met kantoorbaantje te maken?
En wat versta jij onder een band wisselen, band van velg en weer er op of de wiel van de auto afhalen en er weer opzetten?
Zo'n band scheuren is niet veel moeite voor nodig, en als ik merk dat een stagaire dat niet kan dan doe ik dat, voorkomen is beter dan genezen en die minuut dat ik er over doe heb ik er ook wel voor over![]()
en jij een badmeester he?quote:
Dat ik geen monteur ben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wat heeft dat met kantoorbaantje te maken?
En wat versta jij onder een band wisselen, band van velg en weer er op of de wiel van de auto afhalen en er weer opzetten?
Zo'n band scheuren is niet veel moeite voor nodig, en als ik merk dat een stagaire dat niet kan dan doe ik dat, voorkomen is beter dan genezen en die minuut dat ik er over doe heb ik er ook wel voor over![]()
Ik heb een Audi A2 3L(1.2TDI) op 145 Eco bandjes met airco en stuurbekrachtiging is 900KG de standaard A2 1.2 TDI zit op 850KG.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Zag vanmiddag zo'n Audi A2 rijden met 3L. Hele dunne bandjes, maar ja als je die vergelijkt met jouw Golf dan zal het best nog wel lastig worden denk ik om die 1 op 30 te halen. De A2 is 850 kg volgens mij? Wat weegt jouw Golf wel niet.
audi a2 vink minder dan golf ivquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:14 schreef Disaster_Master het volgende:
[..]
Ik heb een Audi A2 3L(1.2TDI) op 145 Eco bandjes met airco en stuurbekrachtiging is 900KG de standaard A2 1.2 TDI zit op 850KG.
Zins kort moet ik naar een andere locatie voor het werk met veel 80KM wegen en een stukje 100 en snelweg. Dat resulteert in nu een verbruik van 1:30. Eerst had ik meer snelweg en toen was het gemiddeld verbruik 1:27.
Vandaag 1:31 gereden.
Bedankt!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef GizartFRL het volgende:
Heb je site ook even getipt bij de redactie van Autovisie
Ik ga altijd een flink potje schijten voor ik in de auto stap, dat scheelt ook het nodigequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:41 schreef garnage-patrick het volgende:
je bent erg met gewichtsbesparing bezig, maar heb je jezelf ook op dieet gegooit?! als je 1.36kilo eraf haalt, maar zelf eet je er 1,36kg bij, helpt het niet zoveel!
Haha, ja daar heeft de NS zich ook flink op verkeken. Door geen toiletten in te bouwen in de nieuwe sprinters dachten ze geld te besparen, maar in feiten slepen ze heel wat kilo's aan opgehouden stront mee, die anders op de rails gedumpt werd*, en dat kost me toch wat euro's aan energiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:50 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik ga altijd een flink potje schijten voor ik in de auto stap, dat scheelt ook het nodige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |