Dat, en om m'n ongezonde gewoontjes te compenserenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Quito1 het volgende:
gewoon om je conditie op peil te houden/af te vallen oid?
Wat is je schema dan? Misschien kunnen wij helpenquote:Op zondag 28 februari 2010 16:13 schreef JortK het volgende:
Me schema is echt ruk en ik moet binnenkort de CPC lopen
Echt een serieuze motivatie dip
Mijn hoofddoel is gezonder leven (een betere conditie en afvallen).quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Quito1 het volgende:
Ik bekijk de laatste tijd ook steeds meer dit topic, en post ook regelmatig.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd waar iedereen voor loopt. Loop je met een doel(wedstrijd en welke) of gewoon om je conditie op peil te houden/af te vallen oid?
Ikzelf ben eind december vaker gaan lopen en ben momenteel in training voor de Marathon van Rotterdam (april dit jaar)
Gefeli!! Wat ga je nu doen? Werken? Reizen? Nog een studie?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:45 schreef caspervc het volgende:
Ben trouwens afgelopen donderdag voor mijn studie geslaagd! Mag me nu MSc noemen(nouja, heb het diploma nog niet
)
Dank jullie wel. Ben afgestudeerd aan te Technische Universiteit Eindhoven als stedebouwkundige. Nu is de markt nogal lastig op het moment, maar ga vol goede moed (vooral open) sollicitaties schrijven. Reizen zit er momenteel niet echt in, nog een studie trek ik echt NIET! (Ben al blij dat deze is afgerond.....)quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef bananablues het volgende:
[..]
Gefeli!! Wat ga je nu doen? Werken? Reizen? Nog een studie?
Nu loop ik in voorbereiding op de Rotterdam marathon, omdat het m'n eerste wordt is dat meer om te kijken hoe het gaat. Daarna wil ik me serieuzer gaan voorbereiden op een snelle marathon of een snelle halve.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:10 schreef Quito1 het volgende:
Ik bekijk de laatste tijd ook steeds meer dit topic, en post ook regelmatig.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd waar iedereen voor loopt. Loop je met een doel(wedstrijd en welke) of gewoon om je conditie op peil te houden/af te vallen oid?
Ikzelf ben eind december vaker gaan lopen en ben momenteel in training voor de Marathon van Rotterdam (april dit jaar)
Wordt je dan sneller toegelaten? Of krijg je dan eerder een startplek bij de wedstrijdlopers als je bij aangewezen wedstrijden onder de 1:20 gelopen hebt?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:19 schreef beertenderrr het volgende:
Uiteindelijke doel is de ironman in Hawaii, nu dus een beetje aan het opbouwen daar naartoe. Zit nu op de halve marathon en wil dat de komende paar jaar opvoeren tot de hele marathon. De eerste marathon die ik wil lopen is die van New York, en om daar aan mee te doen, wil ik mijzelf plaatsen op een halve marathon waar ik 1:20:00 of sneller moet lopen. Ik heb dus nog wel even te gaan
Bij 1:20 of sneller heb je automatisch het recht om mee te doen. Dat is ook wel een beloning voor het dermate hard kunnen lopen op zo'n afstandquote:Op maandag 1 maart 2010 12:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wordt je dan sneller toegelaten? Of krijg je dan eerder een startplek bij de wedstrijdlopers als je bij aangewezen wedstrijden onder de 1:20 gelopen hebt?
Succes daarmee trouwens, want dat is aardig hard op een halve marathon, pfoe.
Is dat niet lastig? Dat aan de verkeerde kant van de weg lopen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef computergirl het volgende:
Groetjes uit Reading!
Ben in de UK voor een cursus, gisteren evn snel 5 km gelopen en vlak voor mijn hotel ergens over gestruikeld. Was echt een hele rare slow-motion val, niet echt schade maar wel een grote bult op mijn scheenbeen.
Vandaag heb ik ruim 12 km gelopen, deze route langs de Thames.
Hardlopen op vakantie is extra leuk, omdat je dan nog iets van de omgeving ziet.
Het is meer lastig dat auto's opeens op plekken opduiken waar jij ze niet verwacht. Wegen hebben soms maar aan een kant een stoep, en het verkeer staat hier is de spits echt volkomen vast. Volgens mij heb ik heeeel veel uitlaatgassen binnen gekregen, dus echt gezond was ik niet bezigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is dat niet lastig? Dat aan de verkeerde kant van de weg lopen?
Geen park waar je kunt lopen? In de ochtendspits tussen de files lopen lijkt me misschien wel ongezonder dan wel hardlopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is meer lastig dat auto's opeens op plekken opduiken waar jij ze niet verwacht. Wegen hebben soms maar aan een kant een stoep, en het verkeer staat hier is de spits echt volkomen vast. Volgens mij heb ik heeeel veel uitlaatgassen binnen gekregen, dus echt gezond was ik niet bezig
![]()
maar ja, elke dag een uitgebreid ontbijt buffet en 's avonds uit eten.....moet wel een beetje in beweging blijven anders kom ik tonnetje-rond weer op Schiphol aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |