Met een hoge intensiteit gaat er in het noorden en oosten ... en delen van het midden van het land behoorlijk hard sneeuwen op dinsdag!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt erop dat we pas op dinsdag verlost gaan raken van dit k*tsneeuw.
De eerste regenbuien staan voorspeld voor dinsdagmiddag.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Met een hoge intensiteit gaat er in het noorden en oosten ... en delen van het midden van het land behoorlijk hard sneeuwen op dinsdag!
Mwah, hier in Maastricht dooit 't toch al vrij snel..quote:Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Het lijkt erop dat we pas op dinsdag verlost gaan raken van dit k*tsneeuw.
De eerste regenbuien staan voorspeld voor dinsdagmiddag.
Ik woon 40 km boven Maastricht (in Roermond), maar hier totaal geen teken te zien van welke dooi dan ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, hier in Maastricht dooit 't toch al vrij snel..
Ja, en nu nemen we even een betrouwbaar modelquote:Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet u de regenverwachting van de komende 3 dagen. De beelden zijn in stappen van 3 uur. Elk beeld toont de totale regenverwachting gedurende die 3 uur. Oftewel het beeld van 15:00 's-middags toont de optelling tussen 12:00 uur en 15:00
[ afbeelding ]
Daar is ook iets meer gevallen, denk ik op basis van de sneeuwradar gisteravondquote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik woon 40 km boven Maastricht (in Roermond), maar hier totaal geen teken te zien van welke dooi dan ook.
Het een sluit het ander niet uit. Afgelopen vrijdag regende het letterlijk de hele dag tot 7 uur 's avonds en na achten sneeuwde het vervolgens de hele avond en nacht.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja, en nu nemen we even een betrouwbaar model![]()
En dat zegt dat er Dinsdag nog vrolijk sneeuw door het midden van het land zal vallen....
[ afbeelding ]
En vooral je wat zuidelijker woontDeze van een paar uur later!
[ afbeelding ]
Een paar dagen?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:13 schreef Prowl het volgende:
Echt Nederlands weer, na een paar dagen is iedereen alles beu
Na een paar dagen... na 30 sneeuwdagen mag ik de sneeuw best beu zijn vind ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:13 schreef Prowl het volgende:
Echt Nederlands weer, na een paar dagen is iedereen alles beu
KNMI gebruikt de pluim van gisterenavond.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:36 schreef pietkanarie het volgende:
Ik vond dat diepvriesscenario toch een stuk beter!! Nou ja, ik laat me maar niet meer lekker door die lange termijn verwachtingen.... kan nog wel natuurlijk dus ik hoop er nog steeds op...
Volgens het KNMI komt het nog wel goed:
zaterdag 06 februari tot en met dinsdag 09 februari 2010
Grote kans op overwegend droog winterweer. Waarschijnlijk wordt het ook kouder, met overdag lichte en 's nachts meest matige vorst.
Van welke pluim?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:32 schreef kepler het volgende:
Dat gemiddelde, is dat echt het gemiddelde van alle oplossingen? Of is het de oper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |