Ik doe heel voorzichtig met DW hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets....waarom vrees ik nu ineens het ergste voor DevilsWhore?
Waarom?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets....waarom vrees ik nu ineens het ergste voor DevilsWhore?
Mwoah, iets soortgelijks aan een hamster tegen je tieten, maar blijkbaar toch niet helemaal het zelfde. Klinkt gevaarlijk!quote:
En jijzelf ook, want volgens mij heb ik dat soort koeken al vaker gezien bij jou op de foto'squote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef ToT het volgende:
Tja het beestje lijkt er ECHT dol op te zijn!
En wat nou als ik geen broek aanheb?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, iets soortgelijks aan een hamster tegen je tieten, maar blijkbaar toch niet helemaal het zelfde. Klinkt gevaarlijk!Ik zou maar een goeie strakke spijkerbroek aantrekken als ik jou was!
Beestje lijkt op het baasjequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jijzelf ook, want volgens mij heb ik dat soort koeken al vaker gezien bij jou op de foto's.
Ben jij altijd zo opbeurend?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:47 schreef Chen het volgende:
Hoelang leeft Muffin al? Zal binnenkort wel dood gaan.
Whehehe!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:47 schreef Chen het volgende:
Hoelang leeft Muffin al? Zal binnenkort wel dood gaan.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jijzelf ook, want volgens mij heb ik dat soort koeken al vaker gezien bij jou op de foto's.
Dan kick je er blijkbaar op om je stroopkoeken op de foto te zettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef ToT het volgende:Dit is het 2e pak dat ik kort achter elkaar gekocht heb, en daarvoor echt MAANDEN niet!
Wel als er ineens een hamster in het pak kruipt ja!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan kick je er blijkbaar op om je stroopkoeken op de foto te zetten.
Wat een schatjeee !quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ow hier is trouwens nog een ouwe close-up van onze held!
[ afbeelding ]
En ik ben weer met een nieuwe bezig!
Edit: Ja KUT! Wegens technische problemen moet deze foto uitgesteld worden!
Pfff waar moet ik HIER voor naar toe zeg?
Je hebt een vrolijke hamster!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ow hier is trouwens nog een ouwe close-up van onze held!
[ afbeelding ]
En ik ben weer met een nieuwe bezig!
Edit: Ja KUT! Wegens technische problemen moet deze foto uitgesteld worden!
Pfff waar moet ik HIER voor naar toe zeg?
quote:
Hey je kunt niet zeggen dat ik niet voorbereid ben voor W.O.III.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
ToT wat heb jij voor vage dingen in huis joh zwaarden enzo!!!!!!
WO III: The War of The Hamstersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey je kunt niet zeggen dat ik niet voorbereid ben voor W.O.III.
Die laatstequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef ToT het volgende:
NIEUWE PICA'S!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet toch maar eens een hartig woordje met Muffin wisselen over eerlijk alles delen!![]()
Zeker als er epic boobs bij betrokken zijn!![]()
Ik wilde deze trouwens als MSN-smiley nemen: [ afbeelding ] maar dat wordt helaas onherkenbaar klein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |