Bij UPC ook nietquote:Op zondag 31 januari 2010 11:59 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij juist met digitenne. Eredivisielive doet het bij Ziggo niet. althans niet bij mij.
de wedstrijd is toch nog niet begonnen?quote:
Duh, maar doen moeten ze de zender wel al doorgeven.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef PP. het volgende:
[..]
de wedstrijd is toch nog niet begonnen?
Niets moetquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Duh, maar doen moeten ze de zender wel al doorgeven.
De uitzending is al een half uur bezig. Voorbeschouwing etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef PP. het volgende:
[..]
de wedstrijd is toch nog niet begonnen?
Ohjee een Utreghoolie die niet naar Ajax wil kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom zou ik dat in godsnaam gaan kijken??
De zender zelf heb ik wel, ook ziggo hier, alleen geen beeld nog.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Duh, maar doen moeten ze de zender wel al doorgeven.
Niet, als je geen voetballiefhebber bent.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom zou ik dat in godsnaam gaan kijken??
Ja precies, hier hetzelfde. Als je het zou krijgen zou je al beeld moeten zien nu.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef PP. het volgende:
[..]
De zender zelf heb ik wel, ook ziggo hier, alleen geen beeld nog.
Waarom? Als de wedstrijd gratis is, kunnen ze de zender heel simpel vanaf 12.25 open gooien, en niet nu al. Alhoewel het me wel vreemd lijkt aangezien ik er nergens anders een bron van kan vinden, ook niet op de site van eredivisie live zelf.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies, hier hetzelfde. Als je het zou krijgen zou je al beeld moeten zien nu.
Omdat dat het altijd zo gaat bij Ziggo.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:09 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom? Als de wedstrijd gratis is, kunnen ze de zender heel simpel vanaf 12.25 open gooien, en niet nu al. Alhoewel het me wel vreemd lijkt aangezien ik er nergens anders een bron van kan vinden, ook niet op de site van eredivisie live zelf.
En nou nooit meer naar een commerciele zender luisterenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:14 schreef Paul het volgende:
Waarom zegt Kicken dat dan?!!! stomme Patrick
Betalen ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)live-via-Ajax.nl.htm
quote:Je kunt nu al je kijkcode kopen, vanaf zes euro
Ooh, ik had nog geen silverlight. dus ik zag nog niksquote:
6 euro is niet gratis!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)live-via-Ajax.nl.htm
Verbannen, kut 3FM elke keer.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:19 schreef Paul het volgende:
Wat gaan we doen met Patrick Kicken?
Eerst maar eens dit topic weghalen.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens dit topic weghalen.
Heb je een smartcard voor RTL en SBS enzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef denkjedat het volgende:
zo'n kpn dingetjes kan gewoon ontvangen.
Ja, zeker weten, Kicken heeft het zeker ook weer via via ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 't wel goed verstaan Paul?
Heb het ook gehoord, hij zei het echt.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 't wel goed verstaan Paul?
ZIE JE NOU IK HAD GELIJKquote:Op zondag 31 januari 2010 12:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nou kijk ik nooit voetbal, maar die zender doet het inderdaad... (KPN Digittenne)
En nu zap ik gauw weer weg
Heul niet! Het is niet voor iedereen gratis. Alleen voor abonnees die geen Eredivisie Live abonnement hebben is het gratis!quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef swollywood het volgende:
Ik mag helemaal niet gratis Feyenoord-Ajax kijken!![]()
Ik krijg toch echt geen korting op mijn Eredivisie Live abonnement!
Ik betaal er dus gewoon voor.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:29 schreef swollywood het volgende:
Wat een kutsite heeft ie trouwens. www.patrick.fm ziet er compleet verneukt uit in Firefox.
Wel weer leuk trouwens:
Verschil tussen rijk en arm:
Rijk:
[ afbeelding ]
Arm:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:44 schreef JJH het volgende:
Daar kom ik net ook achter.
*Feyenoord - Ajax kijkt
Nee hoor, maar ik zit dan al onderwegquote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohjee een Utreghoolie die niet naar Ajax wil kijken
Inderdaad, als voetballiefhebber haal je je hart op bij topclubs als ajax en feyenoordquote:Op zondag 31 januari 2010 12:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet, als je geen voetballiefhebber bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |