ja, afgelopen donderdag geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2010 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Sorry Lindytje! Mooie nagels wel! Moet ik snel ook eens proberen..
Mirjam jaaa is het al geshipped?
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hihi, dankje!
Welke drie kleuren heb je besteld?
ik hoop dinsdag, dan kan ik dinsdagavond stempelenquote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! *hypert* dan komt het vast ergens in de loop van de week!!
Het is zeker een aanrader! Lakt fijn en droogt snel!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Sorry Lindytje! Mooie nagels wel! Moet ik snel ook eens proberen..
Mirjam jaaa is het al geshipped?
Mooie kleurtjes!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Monarch Masquerade
Sparkling Cherry
Seafoam Spray
Oeh oeh oeh! *hypert* dan kan ik ook nog stempelen voor mijn vaders verjaardag (vieren we zaterdag)!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop dinsdag, dan kan ik dinsdagavond stempelen(dan ben ik altijd alleen thuis)
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! *hypert* dan kan ik ook nog stempelen voor mijn vaders verjaardag (vieren we zaterdag)!*Stuitert*
Diamond cosmetics heeft een heleboel fijne lakken vind ikquote:Op zondag 31 januari 2010 18:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is zeker een aanrader! Lakt fijn en droogt snel!
Je bent al goedquote:Op zondag 31 januari 2010 18:16 schreef romika het volgende:
Dank jullie wel allemaal!!![]()
[..]
Hahaha…Joysa……Dank je wel! Als ik er goed in wordt doe ik het voor je, maar denk dat ik eerst nog wat moet oefenen.
[..]
*knip*
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Al 20 minuten bezig met 1 nagel, nu heb ik geen zin meer in de rest
Ik heb inderdaad al 4 kleuren opquote:Op zondag 31 januari 2010 18:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en dan nog iets: let op dat het best lang moet drogen! Je sponst makkelijk een laag of 4-5 over elkaar.... en dat droogt niet zo rap.. Kleine tip, ik had het laatst zelf namelijk na een half uur al vernacheld...
Niets eens iets heel bijzonders, zag het net in filmpje, wist niet zeker of mijn kleuren wel geschikt waren, dus was even testen. Ik laat zo wel een foto zien.quote:
Maak je er straks een foto van?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al 4 kleuren op
Metallic roze basis en dan sponzen met zilver, Ruby Pumps en Nfu Oh 60
Mooi!!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef buzzwheedle het volgende:
sponzen gaat heel gemakkelijk met alle soorten nagellak. hoeft echt niet perse konad te zijn. ik gebruik schuursponsjes die ik in stukjes knip (schuurdeel haal ik er eerst even af)
voor mij persoonlijk werkt het het beste met een pincet, eerst druppie nagellak op een leeg jampotdekseltje of zoiets, dan een stukje spoms tussen m'n pincet en ik kan goed sponzen. zo dun mogelijk beginnen is het slimste. erbij sponzen is makkelijker dan erafhalendoor het pincet kan ik iets precieser stempelen. (mijn nagels zijn ook niet erg lang)
dit is een oud voorbeeld gestempeld met paperchasing en emerald sparkle. daarna stempeltje erop
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef buzzwheedle het volgende:
sponzen gaat heel gemakkelijk met alle soorten nagellak. hoeft echt niet perse konad te zijn. ik gebruik schuursponsjes die ik in stukjes knip (schuurdeel haal ik er eerst even af)
voor mij persoonlijk werkt het het beste met een pincet, eerst druppie nagellak op een leeg jampotdekseltje of zoiets, dan een stukje spoms tussen m'n pincet en ik kan goed sponzen. zo dun mogelijk beginnen is het slimste. erbij sponzen is makkelijker dan erafhalendoor het pincet kan ik iets precieser stempelen. (mijn nagels zijn ook niet erg lang)
dit is een oud voorbeeld gestempeld met paperchasing en emerald sparkle. daarna stempeltje erop
[ afbeelding ]
monarch droogt heel slecht en over het uitharden maar niet gesproken! die moet je echt opdoen als je uren alleen maar een film gaat kijken oid, verder is het wel een hele diepe warme kleurquote:Op zondag 31 januari 2010 18:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Monarch Masquerade
Sparkling Cherry
Seafoam Spray
wat was er nou met je hand gebeurd? kon het zo snel niet vinden, heb wel gezocht maar zonder resultaat..quote:Op zondag 31 januari 2010 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi!
Ik vind het ook helemaal niet moeilijk inderdaad. Maar het effect is wel mooi, brengt voor mij toch wel weer extra inspiratie op i.c.m. Konad enzo
En ja straks een foto, misschien morgen in het licht maar ik zie wel ff wat de flits doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |