Heb al diverse lakjes geprobeerd, zoals China Glaze OMG, Millenium, Branding Iron, Essence zwart, onbekend merk wit....quote:
In principe werken alleen goed gepigmenteerde lakken - zelfs lakken waarvan je op het eerste oog denkt "veel pigment, die doet het vast met konad" doen het niet. Millenium zou het moeten doen, net als OMG (so I've heard, zelf geen ervaring mee) werk je snel genoeg? Zit er wellicht nog een folietje over de plate?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb al diverse lakjes geprobeerd, zoals China Glaze OMG, Millenium, Branding Iron, Essence zwart, onbekend merk wit....
Heb je show your feet lakjes misschien?? Die zijn goed gepigmenteerd, en die millennium moet het doen, die is echt heel goed.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb al diverse lakjes geprobeerd, zoals China Glaze OMG, Millenium, Branding Iron, Essence zwart, onbekend merk wit....
Holy!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef romika het volgende:
Nou zal er ook nog eens een foto'tje opzetten..........
Vandaag een beetje nailart geknutseld........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga de figuurtjes met een naald maar eens wat zwaarder aanzetten dan. Millenium leek me idd een zeer zwaar gepigmenteerde lak: de best dekkende uit mijn hele bak (en ik heb er best een hoop). Folie is er af, kan met mijn vinger wel voelen dat er reliëf zit.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In principe werken alleen goed gepigmenteerde lakken - zelfs lakken waarvan je op het eerste oog denkt "veel pigment, die doet het vast met konad" doen het niet. Millenium zou het moeten doen, net als OMG (so I've heard, zelf geen ervaring mee) werk je snel genoeg? Zit er wellicht nog een folietje over de plate?
Met millenium moet je ontzettend snel zijn, dus lak op plate - scrapen - stamper erover en op de nagel in een paar seconden. Niet dus nog je flesje Millenium dichtschroeven of een paar seconden wachten met stempelen als het op de stamper zit, dan stempelt ie al niet meer.. Gebruik liever wat meer lak dan te zuinig doen op de plate, gewoon je kwastje eroverheen vegen zodat de afbeelding goed bedekt isquote:Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ga de figuurtjes met een naald maar eens wat zwaarder aanzetten dan. Millenium leek me idd een zeer zwaar gepigmenteerde lak: de best dekkende uit mijn hele bak (en ik heb er best een hoop). Folie is er af, kan met mijn vinger wel voelen dat er reliëf zit.
Hoe snel moet ik werken?
quote:
quote:
Dank jullie!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
Lindy gaaaaaf!!Waarom heb jij zoveel stampers?
![]()
Stash foto's zijn leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie!![]()
![]()
En ik heb zoveel stampers, omdat ik 2 essence setjes had gekocht (da's 2), een konad setje (da's 3) en 4 plates in beverwijk, en daar zat ook bij elke plate een stempel... (da's 7...)
Dus als iemand er nog 1 nodig heeft...
Echt heel mooi, ik ben jaloers.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Never so Evergreen!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:26 schreef Lindytje het volgende:
En dan nu het eeuwig terugkerende dilemma... wat zal ik eens op mijn nagels smeren?
Doen!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ohmygosh. Lindy.
Serieus. Je geeft me de neiging meteen overal alles te gaan bestellen.
MOET.. HEBBEN.
Dat wel!! Maar die van Konad blijft toch het fijnst...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stash foto's zijn leuk om naar te kijken![]()
En ooooh nu snap ik al die stampersWel praktisch dat als je er eentje kwijt bent je zo een nieuwe kunt pakken
Die is ook een stukje groter he.. Zo te zien vanuit de verpakking iig. Ik hou het op Konadquote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doen!!
Nee, vooruit, ik zal je niet aanzetten tot slecht gedrag...![]()
[..]
Dat wel!! Maar die van Konad blijft toch het fijnst...
Lolquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, idd, is wat groter en wat zachter.. fijnerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die is ook een stukje groter he.. Zo te zien vanuit de verpakking iig. Ik hou het op Konad
Zeker!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
LolNou dat was een kort dilemma denk ik
Never so Evergreen heb ik ook, maar nog nooit gedragen.. Shame on me
![]()
Foto's, foto's!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd, is wat groter en wat zachter.. fijner![]()
[..]
Zeker!!![]()
Ik heb hem ook nog nooit gedragen, dit wordt de primeur
Da's waar!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foto's, foto's!![]()
Scheelt wel dat ik foto's wil posten op mijn blog, dan draag je niet vaak hetzelfde
Lijkt mij donkere basiskleur, sponsje met bruinachtige lak en dan stempelen en tot slot stripen (zwart en goud (?) onder de tips)..quote:Op zondag 31 januari 2010 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
Kan ieman me vertellen hoe je dit doet?
Iets met een Konad spons ofzo?
[ afbeelding ]
De hele blog met meer foto's is hier te vinden:
http://azatoth-nailart.over-blog.com/
Het bovenste deel is er gewoon overheen gemaakt denk ik, het onderste deel:quote:Op zondag 31 januari 2010 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
Kan ieman me vertellen hoe je dit doet?
Iets met een Konad spons ofzo?
[ afbeelding ]
De hele blog met meer foto's is hier te vinden:
http://azatoth-nailart.over-blog.com/
Klopt, ik heb ook gewoon van die make-up sponsjes van de H&M, en die doen het prima!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz iets naar beneden staat iets over een Konad sponge kit, maar volgens mij kun je net zo goed zelf een sponsje in stukjes knippen en gebruiken
Ik las hetquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz iets naar beneden staat iets over een Konad sponge kit, maar volgens mij kun je net zo goed zelf een sponsje in stukjes knippen en gebruiken
Hahaha…Joysa……Dank je wel! Als ik er goed in wordt doe ik het voor je, maar denk dat ik eerst nog wat moet oefenen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:09 schreef Joysa het volgende:
Romika! Super leuuuuk!
Je mag mijn nagels wel een keer doen
Dank je Progje!!quote:
Dank je Daph!!quote:
Bloos…….dank je Lindytje, was mijn eerste geknutsel….ben er zelf ook best tevreden over.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef PeRi het volgende:
Wow Romika!
[/quote
Dank je Peri!
[quote]Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Holy!!!![]()
Een beetje nailart noemt ze dat...![]()
Wat mooi!!!!!!!
Dank je Myraela!quote:
Dank je Puckzzz……….was erg leuk om te maken en niet echt moeilijk.quote:
Je hebt de naam helemaal goed hoor! Dank je wel!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:55 schreef AmyGrace het volgende:
Wat gaan jullie hard! Dat is toch niet bij te houden voor de onervaren beginnende posters zoals ik..![]()
![]()
En mooie nailart-bloempjes(van Romika volgens mij? ..ben nog niet zo goed in namen bij nagels onthouden, sorry
)
Yeey!! Ik denk dat de Konad eraf gaat en dat ik ga sponzenquote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het bovenste deel is er gewoon overheen gemaakt denk ik, het onderste deel:
Spongen maar!
Arm duimpie....quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!! Ik denk dat de Konad eraf gaat en dat ik ga sponzen![]()
Sowieso is mijn rechterhand mislukt omdat linkerduimpie nog niet lekker meewerkt.
Oh, en dan nog iets: let op dat het best lang moet drogen! Je sponst makkelijk een laag of 4-5 over elkaar.... en dat droogt niet zo rap.. Kleine tip, ik had het laatst zelf namelijk na een half uur al vernacheld...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!! Ik denk dat de Konad eraf gaat en dat ik ga sponzen![]()
Sowieso is mijn rechterhand mislukt omdat linkerduimpie nog niet lekker meewerkt.
Hihi, dankje!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lindy wat een stash![]()
Heb wel wee rbesteld 3 Daimont Collection lakjes en een plate![]()
Gister in de stad niks gekocht dus het mocht
ik ookquote:Op zondag 31 januari 2010 18:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop dat de plates die Mirjam besteld heeft heel snel binnen zijn
ja, afgelopen donderdag geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2010 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Sorry Lindytje! Mooie nagels wel! Moet ik snel ook eens proberen..
Mirjam jaaa is het al geshipped?
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hihi, dankje!
Welke drie kleuren heb je besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |