quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef romika het volgende:
Nou zal er ook nog eens een foto'tje opzetten..........
Vandaag een beetje nailart geknutseld........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, idd, is wat groter en wat zachter.. fijnerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die is ook een stukje groter he.. Zo te zien vanuit de verpakking iig. Ik hou het op Konad
Zeker!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
LolNou dat was een kort dilemma denk ik
Never so Evergreen heb ik ook, maar nog nooit gedragen.. Shame on me
![]()
Foto's, foto's!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd, is wat groter en wat zachter.. fijner![]()
[..]
Zeker!!![]()
Ik heb hem ook nog nooit gedragen, dit wordt de primeur
Da's waar!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foto's, foto's!![]()
Scheelt wel dat ik foto's wil posten op mijn blog, dan draag je niet vaak hetzelfde
Lijkt mij donkere basiskleur, sponsje met bruinachtige lak en dan stempelen en tot slot stripen (zwart en goud (?) onder de tips)..quote:Op zondag 31 januari 2010 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
Kan ieman me vertellen hoe je dit doet?
Iets met een Konad spons ofzo?
[ afbeelding ]
De hele blog met meer foto's is hier te vinden:
http://azatoth-nailart.over-blog.com/
Het bovenste deel is er gewoon overheen gemaakt denk ik, het onderste deel:quote:Op zondag 31 januari 2010 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
Kan ieman me vertellen hoe je dit doet?
Iets met een Konad spons ofzo?
[ afbeelding ]
De hele blog met meer foto's is hier te vinden:
http://azatoth-nailart.over-blog.com/
Klopt, ik heb ook gewoon van die make-up sponsjes van de H&M, en die doen het prima!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz iets naar beneden staat iets over een Konad sponge kit, maar volgens mij kun je net zo goed zelf een sponsje in stukjes knippen en gebruiken
Ik las hetquote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz iets naar beneden staat iets over een Konad sponge kit, maar volgens mij kun je net zo goed zelf een sponsje in stukjes knippen en gebruiken
Hahaha…Joysa……Dank je wel! Als ik er goed in wordt doe ik het voor je, maar denk dat ik eerst nog wat moet oefenen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:09 schreef Joysa het volgende:
Romika! Super leuuuuk!
Je mag mijn nagels wel een keer doen
Dank je Progje!!quote:
Dank je Daph!!quote:
Bloos…….dank je Lindytje, was mijn eerste geknutsel….ben er zelf ook best tevreden over.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef PeRi het volgende:
Wow Romika!
[/quote
Dank je Peri!
[quote]Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Holy!!!![]()
Een beetje nailart noemt ze dat...![]()
Wat mooi!!!!!!!
Dank je Myraela!quote:
Dank je Puckzzz……….was erg leuk om te maken en niet echt moeilijk.quote:
Je hebt de naam helemaal goed hoor! Dank je wel!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:55 schreef AmyGrace het volgende:
Wat gaan jullie hard! Dat is toch niet bij te houden voor de onervaren beginnende posters zoals ik..![]()
![]()
En mooie nailart-bloempjes(van Romika volgens mij? ..ben nog niet zo goed in namen bij nagels onthouden, sorry
)
Yeey!! Ik denk dat de Konad eraf gaat en dat ik ga sponzenquote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het bovenste deel is er gewoon overheen gemaakt denk ik, het onderste deel:
Spongen maar!
Arm duimpie....quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!! Ik denk dat de Konad eraf gaat en dat ik ga sponzen![]()
Sowieso is mijn rechterhand mislukt omdat linkerduimpie nog niet lekker meewerkt.
Oh, en dan nog iets: let op dat het best lang moet drogen! Je sponst makkelijk een laag of 4-5 over elkaar.... en dat droogt niet zo rap.. Kleine tip, ik had het laatst zelf namelijk na een half uur al vernacheld...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!! Ik denk dat de Konad eraf gaat en dat ik ga sponzen![]()
Sowieso is mijn rechterhand mislukt omdat linkerduimpie nog niet lekker meewerkt.
Hihi, dankje!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lindy wat een stash![]()
Heb wel wee rbesteld 3 Daimont Collection lakjes en een plate![]()
Gister in de stad niks gekocht dus het mocht
ik ookquote:Op zondag 31 januari 2010 18:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop dat de plates die Mirjam besteld heeft heel snel binnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |