abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:27:32 #201
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_79483614
Ik wil in Juli naar Dublin. Nu heb ik al zitten kijken bij Ryanair en ben ook lid van de nieuwsbrief voor de laatste aanbiedingen. Is het nu het slimst om meteen te boeken of te wachten tot er een mooie aanbieding komt?
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 11:32:35 #202
45833 crew  Fogel
pi_79483791
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef Keano het volgende:
Ik wil in Juli naar Dublin. Nu heb ik al zitten kijken bij Ryanair en ben ook lid van de nieuwsbrief voor de laatste aanbiedingen. Is het nu het slimst om meteen te boeken of te wachten tot er een mooie aanbieding komt?
Als je nu al voor een heel schappelijk bedrag kan boeken, waarom zou je dat dan niet doen? Scheelt onzekerheid en je hoeft niet dag en nacht op F5 te rammen op hun site om de aanbiedingen te volgen

Maargoed, de Ryanair fanboys met nuttige(re) informatie met betrekking tot het hoe en wanneer je zo goedkoop mogelijk kan boeken vind je hier [Centraal] Ryanair #12 ||| Waar de koffers thuis blijven
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_79502118
Dit weekend blijf ik onverwachts een dag langer dan gepland in Londen. Vliegtickets zijn nu natuurlijk behoorlijk duur, maar ik vroeg me toch af of ik misschien niet een optie over het hoofd zie. Het gaat om maandag de 29ste vanuit Londen, tijdstip maakt niet uit. Aankomst Nederland, of Dusseldorf/Weeze. Het goedkoopste wat ik nu kan vinden is zo'n 65 euro met easyJet. Trein is ook nog een optie.
pi_79502666
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef Keano het volgende:
Ik wil in Juli naar Dublin. Nu heb ik al zitten kijken bij Ryanair en ben ook lid van de nieuwsbrief voor de laatste aanbiedingen. Is het nu het slimst om meteen te boeken of te wachten tot er een mooie aanbieding komt?
Bij Ryan Air heb ik de ervaring dat de tickets een week of 6 voor vertrek weer duurder worden, dus persoonlijk zou ik niet al te lang wachten met boeken.
pi_79502909
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
Dit weekend blijf ik onverwachts een dag langer dan gepland in Londen. Vliegtickets zijn nu natuurlijk behoorlijk duur, maar ik vroeg me toch af of ik misschien niet een optie over het hoofd zie. Het gaat om maandag de 29ste vanuit Londen, tijdstip maakt niet uit. Aankomst Nederland, of Dusseldorf/Weeze. Het goedkoopste wat ik nu kan vinden is zo'n 65 euro met easyJet. Trein is ook nog een optie.
Gatwick - Amsterdam op ba.com voor 48 pond te boeken, komt nog iets van een toeslag 'booking fee' bij maar dan zit je ook ongeveer op die prijs. Kan je nog bagage inchecken en krijg je een drankje ook Gatwick vluchten gaan tijdens de staking ook door volgens de site.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:41:03 #206
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_79509311
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
Dit weekend blijf ik onverwachts een dag langer dan gepland in Londen. Vliegtickets zijn nu natuurlijk behoorlijk duur, maar ik vroeg me toch af of ik misschien niet een optie over het hoofd zie. Het gaat om maandag de 29ste vanuit Londen, tijdstip maakt niet uit. Aankomst Nederland, of Dusseldorf/Weeze. Het goedkoopste wat ik nu kan vinden is zo'n 65 euro met easyJet. Trein is ook nog een optie.
Of de Eurolines bus natuurlijk...........
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_79509909
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Of de Eurolines bus natuurlijk...........
Sorry, wil niet ondankbaar overkomen, maar daar pas ik voor .
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Gatwick - Amsterdam op ba.com voor 48 pond te boeken, komt nog iets van een toeslag 'booking fee' bij maar dan zit je ook ongeveer op die prijs. Kan je nog bagage inchecken en krijg je een drankje ook Gatwick vluchten gaan tijdens de staking ook door volgens de site.
Bedankt voor de informatie, ook wat betreft de staking. 60 euro valt ook zeker nog mee.

edit: Oh shit : "Flights on 27, 28, 29, 30 March 2010 have been temporarily closed for sale. We plan to re-open them when we have confirmed our schedule. If your chosen dates are within this period and show no availability below, please come back and try to book again later."

[ Bericht 14% gewijzigd door Aisumasen op 23-03-2010 22:18:07 ]
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:16:33 #208
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_79516199
midden augustus ( vanaf de 8e ) tot eind augustus ( tot 31e )
Amsterdam/omliggende landen naar Jakarta
momenteel 670,- turkisch airlines met Istanbul tussen landing.
wie bied lager
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_79576808
1. Vanuit Nederland (Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven).
2. 15, 16 of 17 april heen. 2-4 overnachtingen en na de 17de terug.
3. Londen.
4. Vliegtuig.
5. Zo goedkoop mogelijk.

Tot nu toe is het goedkoopste retourtje dat ik heb kunnen vinden rond de 48 euro via Ryanair: vrij ochtend de 16de heen, di ochtend de 20ste terug.

Maar weet er iemand hoe duur de reiskosten zo ongeveer zijn van de vliegvelden buiten Londen (dus Stansted, Luton, Gatwick) naar het centrum?

Als iemand een nóg goedkopere vlucht kan vinden, of iets duurder, maar dan vanaf Schiphol, dan hoor ik het ook graag natuurlijk

Ik reis namelijk met een vriend die geen OV-jaarkaart heeft, en die dan dus ook de trein en bus van en naar Eindhoven zal moeten betalen.

Trouwens, bij Ryanair komt er 30 euro bij voor een koffer tot 15 kilo, maar ik zie nergens iets vermeld staan over handbagage. Zal mijn handbagage straks geld gaan kosten, of kan die gewoon gratis mee?
pi_79577041
Handbagage mag gratis mee mits slechts 1 stuk en niet meer dan 10 kilo.
pi_79577131
Dankje, da's één kostenpost minder
pi_79580848
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef numberniners het volgende:
Maar weet er iemand hoe duur de reiskosten zo ongeveer zijn van de vliegvelden buiten Londen (dus Stansted, Luton, Gatwick) naar het centrum?
Kijk even op www.easybus.co.uk , dat is wel ongeveer de goedkoopste

Retour vanuit Amsterdam naar Eindhoven airport kost ook +/- 25 euro incl. meereiskorting met OV, dus daar moet je dan ook rekening mee houden als je evt. ook eenvoudig vanaf Schiphol kunt (op de extra reistijd nog na)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_79581834
Jep, die had ik inderdaad dus al in m'n achterhoofd gehouden.

Maar het verschil in prijs is toch wel zo'n 50 euro, want de betaalbare vluchten vanuit Schiphol vliegen ook allemaal op één van de luchthavens buiten Londen.

En bedankt!
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:01:58 #214
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_79582860
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:21 schreef numberniners het volgende:

Maar weet er iemand hoe duur de reiskosten zo ongeveer zijn van de vliegvelden buiten Londen (dus Stansted, Luton, Gatwick) naar het centrum?

Trein 20 pond. bus meen 8 pond retour
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_79586872
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef numberniners het volgende:
Dankje, da's één kostenpost minder
Wel opletten want ze zijn erg streng. Meer dan 10 kilo betekent fors bijbetalen. En 1 stuk is ook echt 1 stuk (dus niet 1 tas plus plastic zakje, of 1 rugzak plus fotocamera los om je nek, alles moet echt in 1 tas passen). Let ook op de maximum afmetingen.
pi_79618462
Moet wel lukken. Een paar schone onderbroeken, toiletspullen, wat extra kleren.

Het zijn tenslotte maar een paar dagen :p Maar ik zal erop letten

Net geboekt trouwens: het was iets van 56 euro p.p. retour.

Incl. 10 euro creditcardkosten, al lees ik net dat ik die had kunnen omzeilen..

Voor de volgende keer dan maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door numberniners op 26-03-2010 18:43:59 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:33:18 #217
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_79618521
Hoe dan? Heb ik even gemist.

Gevonden.
pi_79636852
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef jack4ya het volgende:
Hoe dan? Heb ik even gemist.

Gevonden.
Huh? Hoe kan je die CC kosten dan omzeilen?
pi_79637493
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Huh? Hoe kan je die CC kosten dan omzeilen?
Zie het ryanair forum, wordt daar duidelijk omschreven!
pi_79656636
Hallo, ben hier nieuw. Maar zag grote voordelen van dit forum. Dus als jullie mij willen helpen heel graag!!


de reis van Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, eventueel Frankfurt. Of andere vliegvelden in Nederland, Belgie of West-Duitsland. En dan een enkeltje naar Miami of JFK (volgorde maakt niet uit). Dus AMS/DUS-Miami en JFK-AMS/DUS of AMS/DUS-JFK en Miami-AMS/DUS
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? +- 2 dagen 8 augustus tot +-2 dagen 22 augustus.
3. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig of speedboot;-)
4. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Graag het goedkoopst mogelijk, overstappen is geen probleem, maar wil gerust ietsje meer betalen als ik niet twee keer hoef over te stappen ipv 1x.


Mijn dank is groot

Gr. Rick
pi_79657240
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef hrrick het volgende:
Hallo, ben hier nieuw. Maar zag grote voordelen van dit forum. Dus als jullie mij willen helpen heel graag!!


de reis van Amsterdam, Dusseldorf, Brussel, eventueel Frankfurt. Of andere vliegvelden in Nederland, Belgie of West-Duitsland. En dan een enkeltje naar Miami of JFK (volgorde maakt niet uit). Dus AMS/DUS-Miami en JFK-AMS/DUS of AMS/DUS-JFK en Miami-AMS/DUS
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? +- 2 dagen 8 augustus tot +-2 dagen 22 augustus.
3. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig of speedboot;-)
4. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Graag het goedkoopst mogelijk, overstappen is geen probleem, maar wil gerust ietsje meer betalen als ik niet twee keer hoef over te stappen ipv 1x.


Mijn dank is groot

Gr. Rick
Met airBerlin:

DUS - JFK op 8-8 = 439 EUR
MIA - DUS op 23-8 = 559

Beiden non-stop.

Waren m'n eerste resultaten. Ik verwacht ze niet veel goedkoper in deze perioden. Enkeltjes zijn duur, Miamia is duur en deze periode is duur.
pi_79669245
De meeste maatschappijen zien het als ee retourtje, dus je hoeft niet twee enkeltjes te kopen. Kom je alsnog wel uit op zo'n 840 euro bij budgetair, vliegtarieven etc.
pi_79671936
Dankje, dankje.. Had toch verwacht dat het goedkoper zou zijn. Tenminste heb vaak genoeg aanbiedingen naar new york gezien, retour 400 e inclusief hotel voor een weekend.

Maar zal inderdaad wel aan de periode liggen.
pi_79679597
1. waarvandaan?
We willen vertrekken vanaf Schiphol
2. wanneer?
Van 13 tm 28 september. We hebben al accommodatie geregeld dus willen niet van die data afwijken.
3. waarnaartoe?
Naar Vancouver! We hebben een self catering appartement in het centrum en willen vanuit daar dingen gaan ondernemen.
4. hoe?
Per vliegtuig.
5. op welke manier?
Zo goedkoop mogelijk! Ik heb goede dingen gelezen over Air Canada, dus daarmee wilde ik het liefste reizen. Maar ik zie dat via vliegticketskopen.nl het goedkoper is via United. Ervaringen daarmee?
pi_79686729
Mijn zus wil met haar vriend naar Java en Bali deze zomer. Ze hebben al een ticket gevonden met Garuda voor ong. 1000 euro per persoon vanaf A'dam. Daarin zit ook een enkeltje vanaf Bali terug naar Jakarta. Ze werken in het onderwijs, dus alleen hoogseizoen helaas...

1. waarvandaan?
Amsterdam of Dusseldorf

2. wanneer?
Van (ong.) 12 juli tm 29 juli.

3. waarnaartoe?
Jakarta

4. hoe?
Doe maar per vliegtuig

5. op welke manier?
Zo goedkoop mogelijk.

Zou het nog goedkoper kunnen dan 1000 euro pp?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_79687310
Het scheelt niet heel veel, maar met Emirates kan je vanuit Dusseldorf een retourtje Jakarta krijgen voor 914,98 euro inclusief. Dan moet je nog wel even een goedkoop Air Asia ticket van Bali naar Jakarta vinden, maar dat kan voor heel weinig.

Misschien dat je op die manier ook bijna op 1000 euro pp uitkomt maar persoonlijk zou ik wel tien keer liever met Emirates/Air Asia vliegen dan met Garuda.
pi_79687976
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef gifkwal het volgende:
Het scheelt niet heel veel, maar met Emirates kan je vanuit Dusseldorf een retourtje Jakarta krijgen voor 914,98 euro inclusief. Dan moet je nog wel even een goedkoop Air Asia ticket van Bali naar Jakarta vinden, maar dat kan voor heel weinig.

Misschien dat je op die manier ook bijna op 1000 euro pp uitkomt maar persoonlijk zou ik wel tien keer liever met Emirates/Air Asia vliegen dan met Garuda.
Dat is nog eens een snel advies, dank! Ik heb het haar doorgemaild Een enkeltje van Bali naar Jakarta kost idd weinig (34 euro heb ik net even opgezocht).

Meer tips zijn natuurlijk nog steeds welkom
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_79693431
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:53 schreef hrrick het volgende:
Dankje, dankje.. Had toch verwacht dat het goedkoper zou zijn. Tenminste heb vaak genoeg aanbiedingen naar new york gezien, retour 400 e inclusief hotel voor een weekend.

Maar zal inderdaad wel aan de periode liggen.

400 euro voor een retourje betaal je inderdaad in oktober/november of februari/maar. In zomer naar NYC is al vrij snel 600 euro, zeker nu de dollar weer wat duurder begint te worden.

Je kan nog kayak.com of cheaptickets.com proberen.
pi_79707741
Goed, nog maar eens vragen, al denk ik niet dat jullie iets beters kunnen vinden, eigenlijk. Maar ik laat me graag verrassen:).


Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan
Nederland en omstreken. Maar we wonen in Leiden, dus het buitenland moet wel écht goedkoper zijn, want we zitten zo op Schiphol.
2. wanneer Enigszins flexibel. Heenreis: tussen 30 juni en 3 juli, ongeveer. Terugreis: ongeveer 3 weken later. Voor 30 juni kan helaas niet.
3. waarnaartoe Vietnam! Waar maakt niet zo heel veel uit, maar Hanoi is over het algemeen het goedkoopst en makkelijkst.
4. hoe Per vliegtuig. Maar we gaan maar niet met de 'gekke' maatschappijen als Mahan en Turkmenistan via BKK, want daar zijn m'n vriendin en aanhangende schoonfamilie niet zo blij mee...

We hebben al een prijs gevonden van 831 euro bij goleif.nl. Kan dit beter? En dan dus niet al te obscuur zeg maar . We gaan nu waarschijnlijk via Aeroflot, dat vinden we wel genoeg.
pi_79708937
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef tijdrenner het volgende:
1. waarvandaan?
We willen vertrekken vanaf Schiphol
2. wanneer?
Van 13 tm 28 september. We hebben al accommodatie geregeld dus willen niet van die data afwijken.
3. waarnaartoe?
Naar Vancouver! We hebben een self catering appartement in het centrum en willen vanuit daar dingen gaan ondernemen.
4. hoe?
Per vliegtuig.
5. op welke manier?
Zo goedkoop mogelijk! Ik heb goede dingen gelezen over Air Canada, dus daarmee wilde ik het liefste reizen. Maar ik zie dat via vliegticketskopen.nl het goedkoper is via United. Ervaringen daarmee?
Wellicht was het makkelijker geweest eerst een vlucht te boeken. Goedkope tickets zijn toch aanzienlijk makkelijker te vinden wanneer je een beetje flexibel bent...
pi_79714971
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:39 schreef keko het volgende:

[..]

Wellicht was het makkelijker geweest eerst een vlucht te boeken. Goedkope tickets zijn toch aanzienlijk makkelijker te vinden wanneer je een beetje flexibel bent...
I know.. alleen deze dagen was het appartement nog vrij en dat was een mooie aanbieding, vandaar. Plus vliegen op maandag en dinsdag zijn gunstige dagen.
pi_79715204
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:08 schreef enilnomrow het volgende:
Goed, nog maar eens vragen, al denk ik niet dat jullie iets beters kunnen vinden, eigenlijk. Maar ik laat me graag verrassen:).


Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan
Nederland en omstreken. Maar we wonen in Leiden, dus het buitenland moet wel écht goedkoper zijn, want we zitten zo op Schiphol.
2. wanneer Enigszins flexibel. Heenreis: tussen 30 juni en 3 juli, ongeveer. Terugreis: ongeveer 3 weken later. Voor 30 juni kan helaas niet.
3. waarnaartoe Vietnam! Waar maakt niet zo heel veel uit, maar Hanoi is over het algemeen het goedkoopst en makkelijkst.
4. hoe Per vliegtuig. Maar we gaan maar niet met de 'gekke' maatschappijen als Mahan en Turkmenistan via BKK, want daar zijn m'n vriendin en aanhangende schoonfamilie niet zo blij mee...

We hebben al een prijs gevonden van 831 euro bij goleif.nl. Kan dit beter? En dan dus niet al te obscuur zeg maar . We gaan nu waarschijnlijk via Aeroflot, dat vinden we wel genoeg.
Wellicht dat het goedkoper kan als je op Bangkok vliegt (bv Emirates of Finnair) en vanaf daar met Air Asia verdergaat naar HCMC of Hanoi. Heb nu geen tijd om voor je te zoeken naar prijzen, sorry.
pi_79735131
Kom nu net tot de conclusie dat de tijd veel te snel gaat... Ik dacht nog voldoende tijd te hebben een tripje te boeken naar Wenen, maar nu is het 'plotseling' al bijna april.... En heb nog geen tickets Voelt iemand zich geroepen mij te helpen goedkoop in Wenen te komen? Eeuwige dankbaarheid stel ik als beloning hier tegenover


1. waarvandaan?
Een luchthaven in Nederland of evt. Dusseldorf

2. wanneer?
Heenreis: vrijdag 9 april, terugreis: maandag 12 april (of evt. Dinsdag ochtend)

3. waarnaartoe?
Wenen (vliegen op Bratislava is ook evt een optie)

4. hoe?
Zoals bij 1-3 wellicht al duidelijk werd: vliegtuig

5. op welke manier?
Zo goedkoop mogelijk!


Kan iemand me helpen? Ik heb geen idee wat een beetje een reeele prijs is, maar ik kom alleen maar op (gevoelsmatig) veul te hoge vliegprijzen uit
pi_79735970
Het is inderdaad wel duur zo kort van tevoren. Ik kom met Air Berlin van Dusseldorf naar Wenen uit op ¤178.
pi_79735998
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:09 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

I know.. alleen deze dagen was het appartement nog vrij en dat was een mooie aanbieding, vandaar. Plus vliegen op maandag en dinsdag zijn gunstige dagen.
Maandag/dinsdag zijn niet per sé goedkope dagen (tenzij je met ryanair/transavia oid vliegt), heb mijn tickets voor westen VS het goedkoopste kunnen boeken op zaterdagen...
Ik probeer het toch, maar ga afwijken van je wensen:
Twee dagen missen en een extra nacht ergens anders: 691 euro
do 16/9 weg tot wo 29/9 voor 691 via orbitz zonder overstap.

Maar echt goedkoop voor je is vanaf Dusseldorf vliegen, op jouw data met een overstap op Londen met Britisch Airways voor 573 euro ook via Orbitz.
pi_79737235
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:07 schreef Elvira-1986 het volgende:
Het is inderdaad wel duur zo kort van tevoren. Ik kom met Air Berlin van Dusseldorf naar Wenen uit op ¤178.
Via Govolo kom ik met airBerlin op 164 EUR.
pi_79737443
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef tijdrenner het volgende:
1. waarvandaan?
We willen vertrekken vanaf Schiphol
2. wanneer?
Van 13 tm 28 september. We hebben al accommodatie geregeld dus willen niet van die data afwijken.
3. waarnaartoe?
Naar Vancouver! We hebben een self catering appartement in het centrum en willen vanuit daar dingen gaan ondernemen.
4. hoe?
Per vliegtuig.
5. op welke manier?
Zo goedkoop mogelijk! Ik heb goede dingen gelezen over Air Canada, dus daarmee wilde ik het liefste reizen. Maar ik zie dat via vliegticketskopen.nl het goedkoper is via United. Ervaringen daarmee?
Met United Airlines op de gestelde data voor 637 EUR.

[ Bericht 0% gewijzigd door EddyAlbena op 30-03-2010 11:25:05 ]
pi_79739489
Wij zitten te twijfelen, mede omdat het verschil in tickets best groot is..

Kunnen jullie mij helpen..

Goedkoop van


  • AMS of DUS naar de Fillipijnen via Hong Kong (shoppen!!!)
    Tussenstop mag op weg naar Hong Kong en terug naar huis., maar niet langer dan 4 uur.
    De tussenstop in Hong Kong is wel ong. 4 dagen.

  • AMS of DUS naar Bali-Lombok-Manado, hier mag ook weer een tussenstop, maar niet langer dan 4 uur.

    Owja, we willen in totaal niet meer dan 600 tot 650 voor de tickets betalen.
    Datum: Vanaf 30 juni tot ong. 22 juli.

    [ Bericht 9% gewijzigd door Zonnestraaltje86 op 30-03-2010 12:36:12 ]
  •   dinsdag 30 maart 2010 @ 11:31:18 #239
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79739719
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Wij zitten te twijfelen, mede omdat het verschil in tickets best groot is..

    Kunnen jullie mij helpen..

    Goedkoop van


  • AMS of DUS naar de Fillipijnen via Hong Kong (shoppen!!!), tussenstop mag, maar niet langer dan 4 uur. De tussenstop in Hong Kong is wel ong. 4 dagen.

  • AMS of DUS naar Bali-Lombok-Manado, hier mag ook weer een tussenstop, maar niet langer dan 4 uur.

    Owja, we willen in totaal niet meer dan 600 tot 650 voor de tickets betalen.
  • Wanneer wil je gaan, want dat verschilt nogal veel. Voornamelijk voor Indonesië. Bali kun je namelijk vergeten in de zomer voor 600 euro. Het is dan namelijk ook hoogseizoen in Indonesië. Ik vertrek in juni en betaal 880 euro met KLM. Weekje later in juli zit je al boven de 1000 euro. En dat is nog niet eens direct. En dan zit de vlucht van/naar Manado er ook niet bij.

    En shoppen in HongKong lijkt me lastig met een tussenstop van korter dan 4 uur.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:10:53 #240
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_79741110
    1. Waarvandaan?
    Heel Nederland, en de rand van Duitsland (Dusseldorf bv.)

    2. Wanneer?
    Heenreis: 13 of 14 mei
    Terugreis: 17 of 18 mei

    3. Waarnaartoe?
    Pisa of Florence.

    4. Hoe?
    Zo snel mogelijk, dus met het vliegtuig

    5. Op welke manier?
    Zo snel en goedkoop mogelijk

    6. Extra bonusvraag:
    Ik moet daar voor mijn verblijf nog een auto huren, dus een combi vlucht+auto is ook welkom

    Tot nu toe is 126 euro bij Ryanair als ik vlieg vanaf Eindhoven het goedkoopst. (vliegen op de 14e en de 18e)
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:20:20 #241
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_79741415
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Wanneer wil je gaan, want dat verschilt nogal veel. Voornamelijk voor Indonesië. Bali kun je namelijk vergeten in de zomer voor 600 euro. Het is dan namelijk ook hoogseizoen in Indonesië. Ik vertrek in juni en betaal 880 euro met KLM. Weekje later in juli zit je al boven de 1000 euro. En dat is nog niet eens direct. En dan zit de vlucht van/naar Manado er ook niet bij.

    En shoppen in HongKong lijkt me lastig met een tussenstop van korter dan 4 uur.
    We vliegen in absolute hoogseizoen voor 640 pp (all-in) van ams naar jakarta. Wel met tussenstop op Istanbul. Sjah. Ik vond het prijsverschil de moeite waard. Verder met AirAsia, geen idee wat dat kost. Ws is dat erg te overzien. Ik denk iets van 50pp voor jakarta-bali en vv. En dan zit je idd al op 700pp.

    Overigens zag ik wel dat tegen die prijzen nú niet meer te boeken valt.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:37:01 #242
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_79741991
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Wij zitten te twijfelen, mede omdat het verschil in tickets best groot is..

    Kunnen jullie mij helpen..

    Goedkoop van


  • AMS of DUS naar de Fillipijnen via Hong Kong (shoppen!!!), tussenstop mag, maar niet langer dan 4 uur. De tussenstop in Hong Kong is wel ong. 4 dagen.

  • AMS of DUS naar Bali-Lombok-Manado, hier mag ook weer een tussenstop, maar niet langer dan 4 uur.

    Owja, we willen in totaal niet meer dan 600 tot 650 voor de tickets betalen.
  • Succes met zoeken maar ik kan je nu al garanderen dat je deze trips nooit voor 650 euro max kunt maken en zeker niet in de zomer. Met een beetje geluk kun je met Turkish Airlines voor 600 euro naar Bangkok vliegen maar naar Hong Kong of Indonesie, vergeet het maar.
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_79741999
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Blik het volgende:

    [..]

    En shoppen in HongKong lijkt me lastig met een tussenstop van korter dan 4 uur.
    Heb het erbij gezet vanaf 30 juni tot ong 22 / 24 juli.

    En de tussenstop voor Hong Kong is ongeveer 3 dagen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:54:41 #244
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79742605
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:20 schreef jack4ya het volgende:

    [..]

    We vliegen in absolute hoogseizoen voor 640 pp (all-in) van ams naar jakarta. Wel met tussenstop op Istanbul. Sjah. Ik vond het prijsverschil de moeite waard. Verder met AirAsia, geen idee wat dat kost. Ws is dat erg te overzien. Ik denk iets van 50pp voor jakarta-bali en vv. En dan zit je idd al op 700pp.

    Overigens zag ik wel dat tegen die prijzen nú niet meer te boeken valt.
    Welke maatschappij dan? Ik kon in januari/februari al echt niks meer vinden naar Indonesië voor onder de 800 euro.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:56:38 #245
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79742671
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:

    [..]

    Heb het erbij gezet vanaf 30 juni tot ong 22 / 24 juli.

    En de tussenstop voor Hong Kong is ongeveer 3 dagen
    OK, ik ging uit dat je Hongkong als tussenstop bedoelde. Volgens mij kun je "relatief goedkoop"vliegen naar Hongkong met Cathay Pacific. En dan wellicht goedkoop verder met Air Asia? Zou dan wel nog overstap betekenen op Kuala Lumpur.
    pi_79743339
    Wat is in jouw ogen relatief goedkoop?

    Zag dat Hainan rechtstreeks naar Shanghai vliegt.. mss is dat ook een optie, en vanuit daar verder..
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:52 #247
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79743506
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Wat is in jouw ogen relatief goedkoop?

    Zag dat Hainan rechtstreeks naar Shanghai vliegt.. mss is dat ook een optie, en vanuit daar verder..
    Valt toch tegen, is toch 960 euro. Een weekje eerder is trouwens 800 euro. (prijzen direct van website).

    Wellicht via Bangkok, daar vliegt heel veel op en zou denk ik één van de goedkopere opties moeten zijn.
    pi_79743741
    Bangkok.. zat ik ook al aan te denken, maar wij willen per se alssss we naar de Fillipijnen gaan, naar Hong Kong
    pi_79744059
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Bangkok.. zat ik ook al aan te denken, maar wij willen per se alssss we naar de Fillipijnen gaan, naar Hong Kong
    Kan je ook vanuit Hong Kong met Cebu Pacific naar Manila en-of Cebu vliegen.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:40:38 #250
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_79744220
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Bangkok.. zat ik ook al aan te denken, maar wij willen per se alssss we naar de Fillipijnen gaan, naar Hong Kong
    Dan zal Cathay je waarschijnlijk wel de meest voordelige aanbieding kunnen doen. Gewoon die site van Cathay een beetje afstruinen en uitzoeken wat hun bodemprijzen opp die route is.
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:41:55 #251
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_79744292
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Bangkok.. zat ik ook al aan te denken, maar wij willen per se alssss we naar de Fillipijnen gaan, naar Hong Kong
    Nadeel is denk ik de periode dat je wilt gaan i.c.m. de bestemming. Toen ik in December keek voor tickets naar de Filippijnen (periode juni - juli) was ik ook al snel 900 euro kwijt.
    pi_79744576
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:41 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Nadeel is denk ik de periode dat je wilt gaan i.c.m. de bestemming. Toen ik in December keek voor tickets naar de Filippijnen (periode juni - juli) was ik ook al snel 900 euro kwijt.
    Amsterdam Manila komt al gauw uit op 900 - 1200 euro retour. Persoonlijk vind ik 900 al een mooie prijs. Zoveel rek zit er niet in de prijzen op deze route.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_79745374
    Op jullie data kan je met Aeroflot van AMS naar HKG (tussenstop van paar uurtjes in Moskou) voor 467, te boeken op cheaptickets.com Daarvandaar een retourtje met Cebu pacific voor 100 euro.
    pi_79745662
    Dusseldorf is ook nog een optie trouwens..

    Mooie prijs met aeroflot.. maarre mn schoonvader (frequent flyer), die heeft echt doodsangsten uitgestaan toen hij met hun vloog.. is wel al een tijd geleden..
    pi_79745822
    De vlucht naar Moskou is KLM overigens. De vlucht naar en van Hong Kong is met nieuwe Airbus A330 (de oudste is van december 2008). Prima toestellen dus.
    pi_79746054
    Ow? Wist ik niet.. Dat is wel een ideetje dan.. Thanks.. En op welke site heb je die prijzen gevonden? Mijn vriend dan ook weer blij, kan die weer lekker punten sparen haha
    pi_79753170
    cheaptickets.com, staat ook in de post.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 22:28:56 #258
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_79767785
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef Keano het volgende:
    Ik wil in Juli naar Dublin. Nu heb ik al zitten kijken bij Ryanair en ben ook lid van de nieuwsbrief voor de laatste aanbiedingen. Is het nu het slimst om meteen te boeken of te wachten tot er een mooie aanbieding komt?
    Ryanair heeft al 3-4 maanden geen echte aanbiedingen meer naar Dublin. Een goed richtprijs (als je een beetje flexibel bent met de datum) is EUR 50-60 en ongunstge dagen EUR 100.. echt veel goedkoper vind je het bijna niet en gaat het waarschijnlijk ook niet worden. Ze vliegen tegenwoordig ook minder frequent (4 vluchten per week i.p.v 7). Als je makkelijk in Charleroi kunt komen is dat een optie. Vanaf daar vliegen ze nog steeds iedere dag!

    [ Bericht 13% gewijzigd door edcetera op 01-04-2010 01:37:32 ]
    The best firms advertise the least...
      dinsdag 30 maart 2010 @ 22:32:11 #259
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_79767966
    van: Dublin
    naar Lanzarote

    datum: tussen 23-30 juni

    richtprijs: < 200 euro

    tussenstops toegestaan (met redelijke overstaptijden, dus geen overnachtingen op een vliegveld)
    The best firms advertise the least...
      dinsdag 30 maart 2010 @ 23:13:58 #260
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_79770416
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    cheaptickets.com, staat ook in de post.
    vluchtzoeker.nl is fijner. Is gewoon nederlands en je kunt ergens op terugvallen als iets fout gaat of hulp nodig hebt. Verder krijg je ook opties voor budget/locale maatschappijen dus niet alleen die grote jongens
    The best firms advertise the least...
    pi_79772883
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef edcetera het volgende:

    [..]

    vluchtzoeker.nl is fijner. Is gewoon nederlands en je kunt ergens op terugvallen als iets fout gaat of hulp nodig hebt. Verder krijg je ook opties voor budget/locale maatschappijen dus niet alleen die grote jongens
    Ik vind eigenlijk Kayak de fijnste site om te zoeken. Voor de data waarop ik had gezocht geeft dat vluchtzoeker ook als goedkoopste optie iets wat 200 euro duurder is.
      woensdag 31 maart 2010 @ 00:50:40 #262
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_79773495
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 00:23 schreef DeGroteBosatlas het volgende:

    [..]

    Ik vind eigenlijk Kayak de fijnste site om te zoeken. Voor de data waarop ik had gezocht geeft dat vluchtzoeker ook als goedkoopste optie iets wat 200 euro duurder is.
    Maar weer geen lokale airlines. Voor een vlucht, die ik zoek betaal ik omgerekend (prijzen zijn in US$) 150 euro retour meer, wat voor mijn vlucht zo'n 80% meer is. Het beste is om te zoeken op al die sites. Verschilt veel!

    Voordeel van Nederlandse/Europeese (vooral Britse) sites is, dat je wel ergens op terug kunt vallen. Die vage Amerikaanse / Chinese etc. sites zijn allemaal leuk en aardig, voor dingen, die geen haast hebben (electronica en gadgets, bestel het regelmatig ) maar voor een vlucht neem ik dat risico niet! Dat is toch tijdgebonden!
    The best firms advertise the least...
    pi_79773614
    Het voordeel van Kayak is juist dat er op een groot aantal van die sites gezocht wordt. Het komt bij mij niet vaak voor dat een andere site goedkopere tickets weet te vinden dan Kayak. Daarnaast hebben ze buzz. Dat geeft een overzicht van alle resultaten op een bepaalde route. Weet je in ieder geval wat de bodemprijs is.
    pi_79775461
    In dit kader zou ik de volgende sites graag ook in de OP zien:

    www.chase.nl
    www.swoodoo.nl
    www.govolo.nl

    Die laatste kwam op mij amateuristisch over, maar vond daar laatst tickets naar BCN voor 84 EUR, waar ik bij alle andere sites 120 plus kreeg.

    Maar ik zou inderdaad nooit op één site afgaan en juist gebruik maken van meerdere, kleine moeite en je hebt een goed overzicht.
    pi_79776563
    Met www.supersaver.nl heb ik ook vaak goedkope vluchten gevonden.
    pi_79789689
    Ik wil graag met 2 personen een maand naar Thailand in de periode Juli/Augustus/eerste week september. Via Supersaver inderdaad al goedkope tickets gevonden maar deze vertrouw ik nog niet helemaal omdat deze niet bij de SGR is aangesloten.


    Via WorldTicketService kom ik op zo'n 680 euro uit. Iemand die het goedkoper kan vinden?
    pi_79812251
    -verkeerde topic-

    [ Bericht 90% gewijzigd door EddyAlbena op 31-03-2010 23:34:03 ]
      donderdag 1 april 2010 @ 01:10:13 #268
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_79816101
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 00:55 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Het voordeel van Kayak is juist dat er op een groot aantal van die sites gezocht wordt. Het komt bij mij niet vaak voor dat een andere site goedkopere tickets weet te vinden dan Kayak. Daarnaast hebben ze buzz. Dat geeft een overzicht van alle resultaten op een bepaalde route. Weet je in ieder geval wat de bodemprijs is.
    Zelfs 100 euro verschil t.o.v een andere "vluchtzoeker" voor een vlucht met eenzelfde maatschappij (zelfs dezelfde vlucht) vind ik toch wel bedenkelijk. Het hangt af van je bestemming op welke site het beste resultaat getoond wordt.

    Europa-VS vluchten zullen zij (en die andere zoekmogelijkheden, die ze bieden als Expedia ) mogelijk de beste prijs geven, maar het blijven van die "veel beloven, weinig bieden" sites. Als ik ff Google, kom ik ook vaak op van die cheapo Britse sites uit, klik je op een mooie aanbieding: "contact this number )

    Dan toch maar voor een Nederlandse vluchtvergelijker, kun je ook nog met iDeal betalen, geen geneuzel en risico met credit cards. Als echte Nederlandse centenneukers vinden die sites meestal het goedkoopste
    The best firms advertise the least...
    pi_79821634
    Heb je kayak uberhaupt weleens bekeken? Je kan daar niet boeken, het is alleen een zoekmachine. Je wordt doorgelinkt naar de site van vliegmaatschappij of een andere ticketsite. Voor low-cost maatschappijen is het niet echt geschikt.
    pi_79822169
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Heb je kayak uberhaupt weleens bekeken? Je kan daar niet boeken, het is alleen een zoekmachine. Je wordt doorgelinkt naar de site van vliegmaatschappij of een andere ticketsite. Voor low-cost maatschappijen is het niet echt geschikt.
    Dit dus. Echt waardeloos eigenlijk. Je moet gewoon wat verschillende sites bekijken. Over het algemeen is Expedia vrij goed, maar andere sites vinden soms weer andere zaken. En natuurlijk is de website van de airline zelf vaak ook niet slecht. Ik moest bijvoorbeeld wat vluchten boeken naar Tanzania, en daar is de KLM site zelf gewoon verreweg het goedkoopste. Zij zijn toch de airline die de meeste vluchten heeft, dan kun je zo'n discount site verder laten liggen.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_79823610
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
    Ik wil graag met 2 personen een maand naar Thailand in de periode Juli/Augustus/eerste week september. Via Supersaver inderdaad al goedkope tickets gevonden maar deze vertrouw ik nog niet helemaal omdat deze niet bij de SGR is aangesloten.


    Via WorldTicketService kom ik op zo'n 680 euro uit. Iemand die het goedkoper kan vinden?
    Kijk eens op BMair.. hun hebben ook hele goedkope tickets naar Thailand..
      vrijdag 2 april 2010 @ 00:14:08 #272
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_79854592
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Heb je kayak uberhaupt weleens bekeken?
    Ehh ja , kijk eens naar mijn vorige 2 posts.
    quote:
    Je kan daar niet boeken, het is alleen een zoekmachine. Je wordt doorgelinkt naar de site van vliegmaatschappij of een andere ticketsite. Voor low-cost maatschappijen is het niet echt geschikt.
    Waardeloos dus en als je op op alle sites zoek vliegen er 4 schermen open. Heel irritant, maar goed, ik hou er over op. Ieder zijn voorkeur, toch ?

    Ik sluit me aan bij wat drive-r zegt over de KLM/Air France site. daar krijg je bij een zoekopdracht een overzicht van alle vluchten voor een hele maand te zien. Da's pas oerzichtelijk.
    The best firms advertise the least...
      dinsdag 6 april 2010 @ 09:07:40 #273
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_79993976
    Ik zoek een vlucht van AMS/BRU/DUS richting Toronto op 9/10/11 juli tot 31 juli of 1 augustus.
    Vind er wel een aantal, maar zijn allemaal prijzig. Misschien iemand die een goedkope optie kan vinden?
    pi_80043298
    Ik zoek een vlucht van AMS/BRU/DUS richting Cuba (Varadero of Havana).
    Heenreis: 9/10/11/12 juli, en dan minimaal 16 dagen.

    Ik heb de goedkoopste gevonden via Martinair voor ¤1237,-.
    pi_80050881
    Ik heb even op Cheaptickets gekeken, en die komt met 1031 euro. 11 juli heen, 27 juli terug. Met Air France via Parijs.

    edit: Vanaf DUS is het nog 100 euro goedkoper.
    pi_80074953
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 17:48 schreef enilnomrow het volgende:
    Ik heb even op Cheaptickets gekeken, en die komt met 1031 euro. 11 juli heen, 27 juli terug. Met Air France via Parijs.

    edit: Vanaf DUS is het nog 100 euro goedkoper.
    Thanks. Tussenstop is eventueel wel een optie. Ga het nakijken!
    pi_80088489
    Hoe kom je goedkoop van Blanes naar Barcelona voor een dagje?

    Ik heb gekeken op de site van Renfe maar daar wordt ik niet echt veel wijzer van, waaruit moet je vertrekken?

    Trein/bus/etc maakt niet uit, gewoon het goedkoopst
    pi_80089014
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:36 schreef Blue_note het volgende:
    Ik zoek een vlucht van AMS/BRU/DUS richting Cuba (Varadero of Havana).
    Heenreis: 9/10/11/12 juli, en dan minimaal 16 dagen.

    Ik heb de goedkoopste gevonden via Martinair voor ¤1237,-.
    Op BudgetAir heb je een AF vlucht:

    DUS naar HAV
    11-07 t/m 27-07
    Prijs: 786 EUR

    Op Chase.nl van 12-07 tm 28-07 ook AF, zelfde route: 773 EUR.
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:48:42 #279
    241000 BuupWerk
    hAsTaLaPaStA
    pi_80122043
    1. Schiphol
    2. 28 mei t/m 30 mei
    3. Barcalona
    4. Vliegtuig
    5. Vroeg heen, Laat terug kortom reistijden zijn het belangrijkst !!

    p.s. als het echt niet anders kan de avond van de 27ste weg
    pi_80126640
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
    Hoe kom je goedkoop van Blanes naar Barcelona voor een dagje?

    Ik heb gekeken op de site van Renfe maar daar wordt ik niet echt veel wijzer van, waaruit moet je vertrekken?

    Trein/bus/etc maakt niet uit, gewoon het goedkoopst
    Ik ben een paar jaar geleden met de trein vanuit Barcelona naar Blanes gereisd. Ook als je op google maps kijkt zie je dat Blanes nog steeds een station heeft. Via de Renfe site kan ik het ook niet vinden. Wellicht geeft dit artikel wat meer informatie.
    Edit: Een enkeltje koste toen (2006) ¤ 3.70.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Virton op 09-04-2010 16:10:41 ]
    pi_80147145
    Weet er iemand of er een site is waar je bodemprijzen kan zien? Ik wil ergens tussen juni dit jaar en juni volgend jaar 2 weken naar Binghamton/New York. Het kan mij niet heel veel schelen wanneer, ik wil gewoon de goedkoopste weken...
      zaterdag 10 april 2010 @ 01:22:57 #282
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_80149277
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef BuupWerk het volgende:
    1. Schiphol
    2. 28 mei t/m 30 mei
    3. Barcalona
    4. Vliegtuig
    5. Vroeg heen, Laat terug kortom reistijden zijn het belangrijkst !!

    p.s. als het echt niet anders kan de avond van de 27ste weg
    Misschien stomme vraag, maar wat zegt Ryanair?

    Als het niet via Eindhoven interessant is qua prijs check Dusseldorf-Weeze en check "via vluchten".: London-Stansed en dan verder of vlieg via Weeze - Birmingham en dan naar Barca (Ryanair vliegt op Girona of Reus, maar beide goede OV verbindingen naar Barcelona)

    Waar woon je in NL?
    The best firms advertise the least...
    pi_80249445
    Volgens mij staat die link niet in de OP, maar kent iemand toevallig die site waar je per datum zoekt naar goedkope tickets? Ik heb een lege week in augustus die ik graag opvul, maar heb geen inspiratie

    Wil graag eigenlijk een verre stad voor weinig, zin in iets nieuws!
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 04:32:39 #284
    45833 crew  Fogel
    pi_80251744
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef Drive-r het volgende:
    Volgens mij staat die link niet in de OP, maar kent iemand toevallig die site waar je per datum zoekt naar goedkope tickets? Ik heb een lege week in augustus die ik graag opvul, maar heb geen inspiratie

    Wil graag eigenlijk een verre stad voor weinig, zin in iets nieuws!
    www.skyscanner.net?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_80253474
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 04:32 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    www.skyscanner.net?
    Die is er inderdaad, was ik even vergeten. Maar dat is nog steeds niet de site die ik bedoel, er was een goeie andere die een tijdje geleden in het nieuws was.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_80254394
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_80254779
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:50 schreef Thetallguy het volgende:
    www.qfly.nl ?
    Da's ook zeker geen slechte, maar wederom vnl. budget airlines. Ik ga nog eens zoeken...
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_80271519
    Cheaptickets?


    Ik heb even wat hulp nodig

    Buenos Aires naar Europa, in principe overal naartoe maar het liefste naar Amsterdam

    Datum maandag 19 april, dinsdag 20 april of woendag 21 april

    Het liefst een enkeltje, anders terug op 4 of 5 juli maar dat is flexibel, gaat me vooral om de prijs.
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 14 april 2010 @ 13:28:54 #289
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_80302267
    Mocht iemand nog een tip hebben over hoe je goedkoop in Milaan komt (20/4 heen vanuit Amsterdam e.o., dag later terug) dan houd ik me warm aanbevolen
    pi_80303729
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Cheaptickets?


    Ik heb even wat hulp nodig

    Buenos Aires naar Europa, in principe overal naartoe maar het liefste naar Amsterdam

    Datum maandag 19 april, dinsdag 20 april of woendag 21 april

    Het liefst een enkeltje, anders terug op 4 of 5 juli maar dat is flexibel, gaat me vooral om de prijs.
    Weinig onder de ¤1340 ongeveer voor een retourtje met KLM via Sao Paulo. Ik heb niet echt gezocht naar charters in discount airlines, maar daar zul je wel weinig opties hebben? Verder kom ik op ¤965 voor een enkeltje met Alitalia.

    Het vervelend is dat KLM via hun website die tickets niet direct zelf aan biedt, TAM ook niet. Dan zou je namelijk wat kunnen vogelen met tijden, data en eventueel multistops, dat wil nog wel eens helpen.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_80303980
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Cheaptickets?


    Ik heb even wat hulp nodig

    Buenos Aires naar Europa, in principe overal naartoe maar het liefste naar Amsterdam

    Datum maandag 19 april, dinsdag 20 april of woendag 21 april

    Het liefst een enkeltje, anders terug op 4 of 5 juli maar dat is flexibel, gaat me vooral om de prijs.
    Goedkoper krijg ik het zo niet gevonden enkeltjes zitten allemaal rond de 950, dus 990 leek me wel okay voor een retour via BRU, AMS is een kleine 200 euro meer.
    Blessed is the mind too small for doubt.
    pi_80354086
    Dank je

    Denk dat het toch een retourtje wordt en helaas heeft BA alleen BC voor komende week

    Iemand nog tips met

    EZE - AMS 19 april
    AMS - EZE 5 juli

    Beide zijn open, de terugvlucht ga ik waarschijnlijk toch verzetten in verband met het WK
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80354310
    Ik vind de meeste websites niet echt uitblinken in duidelijkheid, in principe moet je gewoon een week of zo terug kunnen kijken voor goedkope tickets maar dat kan volgens mij alleen bij Lufthansa
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80354357
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik vind de meeste websites niet echt uitblinken in duidelijkheid, in principe moet je gewoon een week of zo terug kunnen kijken voor goedkope tickets maar dat kan volgens mij alleen bij Lufthansa
    Dat kan op zich vaak bij de airlines (BA, KLM, etc...), maar het is minder duidelijk bij de vergelijks-websites. Ik vind Opodo.de nog wel aardig. Die vind vaak andere vluchten dan de meeste websites die ik gebruik (ik start altijd met expedia.co.uk), maar biedt (alleen als je retourtjes of enkeltjes boekt) ook vaak een prijs aan voor de omliggende data.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_80354618
    BA is gewoon een kut site, bellen is makkelijker en das al niet gemakkelijk
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80354679
    Probeer eens voor de lol 19 april en 5 juli
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80355144
    Jammer dat AirCheap niet meer vliegt, maar die zullen vast niet voor niks failliet zijn gegaan. Al was ik een van de laatste passagiers
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80355769
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Probeer eens voor de lol 19 april en 5 juli
    Ik denk dat je weinig meer gaat vinden voor 19 april, zeker niet na die vulkaan-zooi. Al die vluchten zijn de hele dag omgeboekt naar dit weekeinde en begin volgende week natuurlijk, heb hier een collega zitten die de andere kant op wilde en nu pas de 18e kan.

    Anyway, ik gebruik BA altijd voor korte afstanden. Vervelend genoeg geeft hij dan een overzicht van de prijs voor +/- 3 dagen. Dat doet hij niet voor Buenos Aires, ik vermoedt door de overstap / codeshare?

    Helaas, dacht dat het voor jou ook zo zou werken. KLM doet dat wel goed, kun je de meeste gekke multistops invoeren en dan geeft hij nog steeds aan hoe de prijs voor verschillende data is.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_80357054
    BA geeft me op 18,19 en 20 april een error aan, het zou kunnen dat ze vol zitten(dat bleek uit mijn belletje) maar geef dan gewoon aan waarom

    Iberia 20 5 1318
    Iberia 19 5 2043
    Iberia 18 5 1265
    France 18 5 1600
    France 19 5 2176
    France 20 5 1986
    Lufthansa 18 5 1759
    Lufthansa 19 5 1291
    Lufthansa 20 5 OB
    BA 18 5 OB
    BA 19 5 OB
    BA 20 5 OB


    Ik neig naar Lufthansa zondag maar als iemand het beter weet hoor ik het graag. Ga over een uurtje of zo boeken
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80357901
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    BA geeft me op 18,19 en 20 april een error aan, het zou kunnen dat ze vol zitten(dat bleek uit mijn belletje) maar geef dan gewoon aan waarom

    Iberia 20 5 1318
    Iberia 19 5 2043
    Iberia 18 5 1265
    France 18 5 1600
    France 19 5 2176
    France 20 5 1986
    Lufthansa 18 5 1759
    Lufthansa 19 5 1291
    Lufthansa 20 5 OB
    BA 18 5 OB
    BA 19 5 OB
    BA 20 5 OB


    Ik neig naar Lufthansa zondag maar als iemand het beter weet hoor ik het graag. Ga over een uurtje of zo boeken
    Als je de 4e terug gaat met United is ie maar 1075. Moet je wel via Washington en doe je er 25-30 uur over...
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')