Inta maffa zain!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
tfoe aliekoem weld lhram. Heda topic dyelna!!!
Wtf staat hierquote:Op zondag 31 januari 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kan je nog wel slapen zo?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja jeetje, praat ik niet over laarzen begin jij er al voor de 2e keer over..
SIKTIRRRRRRR, je moet niet zo sinir doen ciz/kiz ( je begrijpt me wel)quote:Op zondag 31 januari 2010 01:04 schreef Ayca het volgende:
Je weet het maar nooit het met die Marokkanen.
Ga toch naar knoflook ruikenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
First this topic and after that the world!!!
damn gelijk scheldenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
SIKTIRRRRRRR, je moet niet zo sinir doen ciz/kiz ( je begrijpt me wel)
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
SIKTIRRRRRRR, je moet niet zo sinir doen ciz/kiz ( je begrijpt me wel)
Kasoemak. Vinden ze altijd een vleiend compliment.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke... oke..
Kan jij me wat Marokkaanse woordjes leren?
Ik geloof jou niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kasoemak. Vinden ze altijd een vleiend compliment.
weld=jongenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke... oke..
Kan jij me wat Marokkaanse woordjes leren?
güzelquote:Op zondag 31 januari 2010 01:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
weld=jongen
bnia=meisje
Bij jullie is mooi toch ghazaal? Bij ons is het volgens mij ''ghazalla'' maar spreek je de g uit als de r? Geloof ik hoor..
De Arabische taal, neequote:Op zondag 31 januari 2010 01:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
weld=jongen
bnia=meisje
Bij jullie is mooi toch ghazaal? Bij ons is het volgens mij ''ghazalla'' maar spreek je de g uit als de r? Geloof ik hoor..
Wat gebeurt er allemaal met U?quote:
Ah okeeeeeequote:Op zondag 31 januari 2010 01:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
güzel
spreek uit -> kuuzel
en dan de e alsin beng.
tamam.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:14 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
De Arabische taal, nee, dat is toch zo'n onedele taal.
Kayfhalesh?quote:
'Siktir' is wat de Engelsen 'Screw you!'/'Fuck off!' noemen. Het is behoorlijk grof, moet ik je zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Schelden? Waar?siktir= ga weg ciz=meisje en sinir= irritant
Het is natuurlijk wel enigszins van belang dat je de taal van Marokkaanse spreekt. Ik raad je dan ook ten zeerste aan om nog even op te blijven.quote:
Maffie moushkola.quote:
Ja, anders kan ik haar natuurlijk nooit playenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel enigszins van belang dat je de taal van Marokkaanse spreekt. Ik raad je dan ook ten zeerste aan om nog even op te blijven.
Oké, bedankt.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Siktir' is wat de Engelsen 'Screw you!'/'Fuck off!' noemen. Het is behoorlijk grof, moet ik je zeggen.
Meisje = Kız
Irritant (maar ook 'zenuw') = Sinir
Dus bijna helemaal goed.
Een Turk aan het stuur, bloed aan de muur, is mijn persoonlijke motto.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:22 schreef IHVK het volgende:
TM met zijn blauwe kleur.
Mijn heerschap! Wat doe je!
Handig voor de mannelijke kant van haar familiequote:Op zondag 31 januari 2010 01:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik haar natuurlijk nooit playen![]()
Jij bent echt een held.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:23 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Een Turk aan het stuur, bloed aan de muur, is mijn persoonlijke motto.
Fijn om dat te horen.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn, nu kan ik pas echt lekker slapen
Take me or leave mequote:Op zondag 31 januari 2010 01:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Handig voor de mannelijke kant van haar familie
Oh je was bezig met je studie?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Nu ga ik slapen. Screw onderzoeksvoorstellen schrijven! Wie heeft het uitgevonden. Ik ben bekaf.
Trusten.
Mijn hart vulde zich met vreugde toen ik deze steunbetuiging las.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:26 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Mijn hart vulde zich met vreugde toen ik deze steunbetuiging las.
Is dat nou wat of niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wie heeft er gister trouwens Disturbia gezien?
Slaap lekker.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Nu ga ik slapen.Screw onderzoeksvoorstellen schrijven! Wie heeft het uitgevonden. Ik ben bekaf.
![]()
Trusten.
Wel leuke film, toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wie heeft er gister trouwens Disturbia gezien?
Was dat die moeder of die blonde chick?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is dat nou wat of niet?
Maar Shia LeBeouf zit er natuurlijk in![]()
Dat is die gozer uit Transformers en Indiana Jones 4quote:Op zondag 31 januari 2010 01:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Was dat die moeder of die blonde chick?
Dat dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is die gozer uit Transformers en Indiana Jones 4
WHHAHAHAAH.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is die gozer uit Transformers en Indiana Jones 4
Poor guyquote:Op zondag 31 januari 2010 01:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
WHHAHAHAAH.![]()
*lacht zichzelf uit*![]()
Ik vind t als een meidennaam klinken.
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:30 schreef Bortecinem het volgende:
Het is een Jood, dus who cares. Maak hem belachelijk!!!
...Grapje.
Weet alleen dat het een miniserie is van Steven Spielberg, nooit gezien, schijnt wel goed te zijn toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je ''taken'' al een keer gezien?![]()
Die is leuk.
Turken en Marokkanen = moslims = anti jood. Duh..quote:Op zondag 31 januari 2010 01:31 schreef Rookert het volgende:
Waarom zou je je nou weer interesseren of ie Jood is of niet
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.htmlquote:Op zondag 31 januari 2010 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen = moslims = anti jood. Duh..
Jatoggggg?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen = moslims = anti jood. Duh..
HELDEN.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
Leef je uit
Geenstijl dumpert jongeren ah.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
Leef je uit
Die moet je ook gewoon niet lezen, simpele zielen zijn dat die graag leuke oneliners willen roepen, maar altijd falenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:37 schreef IHVK het volgende:
Je moet eens de reacties lezen als het over moslims gaat.
Ja, waar Nederlandse kindjes worden voorgelezen uit sprookjesboeken worden Turkse kindjes gebrainwased met Ataturk en andere Turkse propaganda.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Velen hier geboren, maar neigen toch naar eigen nationaliteit. Is het indoctrinatie?
Ach het was een serieuze vraag, gewaagd op dit tijdstip, besef ik mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, waar Nederlandse kindjes worden voorgelezen uit sprookjesboeken worden Turkse kindjes gebrainwased met Ataturk en andere Turkse propaganda.
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Er zat een jewkid in mijn klas. Deze was wel oke..totdat die een geschiedenispresentatie over de Israel/Palestina kwestie ging houden.![]()
![]()
Sindsdien..![]()
Hoezo?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Er zat een jewkid in mijn klas. Deze was wel oke..totdat die een geschiedenispresentatie over de Israel/Palestina kwestie ging houden.![]()
![]()
Sindsdien..![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
Sindsdien..![]()
Ja achteraf te hoge verwachtingen, maar ik vraag me gewoon af hoe die jodenhaat ontstaat bij een derde generatie.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
Precies, dit is een SC, en je stelt ineens een enorm serieuze vraag. Het is ook nog bijna 2 uur.
Jodenhaat?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja achteraf te hoge verwachtingen, maar ik vraag me gewoon af hoe die jodenhaat ontstaat bij een derde generatie.
Het is toch achterlijk dat zo'n kind op die leeftijd hier over na moet denkenquote:
''Israel moet trouwens wel iets minder bezitterig doen??"'quote:Op zondag 31 januari 2010 01:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alsof jij er iets mee te maken hebtIsraël moet trouwens wel iets minder bezitterig doen en Duitsland niet zo schuidig altijd Israël verdedigen
Het valt me wel vaker op, dus niet zozeer deze reeks of het filmpje.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jodenhaat?
Komop.
In deze reeksen is er geen sprake van jodenhaat, of heb je het over het dumpert filmpje?
Moslimbroeders, jwt.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:48 schreef IHVK het volgende:
Wat Israël daar uitvoert met de bevolking in Gaza bijvoorbeeld, is buiten alle proporties laten we daar voorop stellen.
Toch is het raar dat veel mensen dit conflict zeer persoonlijk opnemen, maar dat een conflict in Sudan waar honderdduizenden mensen omkomen (door roof verkrachting etc.) weinig mensen kan boeien.
Dat is wel opvallend.
Ja, ik weet hier vrij weinig van af, maar het kwam er dacht ik op neer dat de VN Palestina opdeelde op de Joden daar neer te plempen na de Tweede Wereldoorlog, vervolgens was er gezeik met Arabische landen en gingen ze bezitterig doen en meer innemen dan ze hadden gekregen van de VN.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Israel moet trouwens wel iets minder bezitterig doen??"'
Meen je dit nou??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hun land niet. Klaar. Ik ga hier geen discussie over beginnen.Nee, echt niet.
Dat bedoelde ik dus ook wel een beetje. Indoctrinatie is wellicht een foute typering. Wellicht is het een zekere saamhorigheid?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik weet hier vrij weinig van af, maar het kwam er dacht ik op neer dat de VN Palestina opdeelde op de Joden daar neer te plempen na de Tweede Wereldoorlog, vervolgens was er gezeik met Arabische landen en gingen ze bezitterig doen en meer innemen dan ze hadden gekregen van de VN.
Maar ik snap niet waar JIJ je druk om kan maken, je woont er niet, hebt er waarschijnlijk geen familie, dus
Ja, ik doelde meer op die argumenten van die knaapjes in dat filmpje netquote:Op zondag 31 januari 2010 01:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook daar zijn het moslims. Maar het conflict is niet religieus volgens mij.
Dit is geen charmante praat.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dus ik zou me alleen kunnen bekommeren om familie?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik weet hier vrij weinig van af, maar het kwam er dacht ik op neer dat de VN Palestina opdeelde op de Joden daar neer te plempen na de Tweede Wereldoorlog, vervolgens was er gezeik met Arabische landen en gingen ze bezitterig doen en meer innemen dan ze hadden gekregen van de VN.
Maar ik snap niet waar JIJ je druk om kan maken, je woont er niet, hebt er waarschijnlijk geen familie, dus
Het is blijkbaar een erg gevoelige snaar voor je.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:52 schreef IHVK het volgende:
Oja dit is geen 'kijk mij blabla zijn'
maar eerder : 'dit is wel opvallend wat vinden jullie'
Ik wil er ook verder niet op ingaan, omdat ik me er totaal niet in kan vindenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus ik zou me alleen kunnen bekommeren om familie?![]()
Hehe ik voel me verbonden met elke moslim, denk ik.
Waarom bagatelliseer je het zo? Echt walgelijk![]()
Ik wil er verder ook niet echt op ingaan omdat ik anders moet kotsen.
Ja vind ik ook bizar. Maar het is niet de VN die de Palestijnen zo behandelt, dat doet Israel.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil er ook verder niet op ingaan, omdat ik me er totaal niet in kan vindenMensen zouden bij de VN moeten klagen, zij hebben besloten om Palestina op te delen
Volktechnisch gezien dan.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
Om eerlijk te zeggen heb ik niet zoveel met Palestina. De Oeigoeren daarentegen interesseren mij veel meer.
Helemaal niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een erg gevoelige snaar voor je.
Laat maar zitten verder en carry on.
Kijk, ik vind ook dat Israël teveel misbruik maakt van zijn underdog positie (ze hebben kernwapensquote:Op zondag 31 januari 2010 01:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook bizar. Maar het is niet de VN die de Palestijnen zo behandelt, dat doet Israel.
''teveel misbruik maakt''quote:Op zondag 31 januari 2010 02:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijk, ik vind ook dat Israël teveel misbruik maakt van zijn underdog positie (ze hebben kernwapens), maar ik vind wel dat sommige moslims te makkelijk overreacten 'alleen maar omdat het moslims zijn' . Dat steekt bij mij een beetje snappez vous?
Hoe noem jij het dan met een mooie term?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''teveel misbruik maakt''. Echt like w-t-f.
Nee, dat snap ik niet. Logisch als je je met iemand kunt identificeren dat je het je sneller boeit, toch?
Bedoel je dit?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijk, ik vind ook dat Israël teveel misbruik maakt van zijn underdog positie (ze hebben kernwapens), maar ik vind wel dat sommige moslims te makkelijk overreacten 'alleen maar omdat het moslims zijn' . Dat steekt bij mij een beetje snappez vous?
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:07 schreef Rookert het volgende:
Heb ik gisteren al gepost
Die gozer praat wartaal
Jezus, die heeft dringend een hersenimplantatie nodig, want ik ben bang dat ie zo niet zal kunnen functioneren in de maatschappij.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
Kijken vanaf 1.48
Trouwens wat bedoelt hij met ONS land?...Is het Nederland waar hij opgegroeid is en van alle gemakken van de wereld heeft kunnen genieten? Of palestina die 5000 km verder ligt?
Marokkaanse18 voelt zich mentaal ook verbonden met deze jongemanquote:Op zondag 31 januari 2010 12:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jezus, die heeft dringend een hersenimplantatie nodig, want ik ben bang dat ie zo niet zal kunnen functioneren in de maatschappij.
Dat is het neveneffect van een bontkraag; hoe groter hij is, hoe kleiner je hersens worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jezus, die heeft dringend een hersenimplantatie nodig, want ik ben bang dat ie zo niet zal kunnen functioneren in de maatschappij.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het neveneffect van een bontkraag; hoe groter hij is, hoe kleiner je hersens worden.
True story.
Je hebt een bontkraag!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef IHVK het volgende:
Ja ik denk nu zelf ook dat ik een bontkraag heb. De kracht van herhaling.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
Het heeft niet zoveel te maken met moslims vs. joden, meer met mensen die grond bezitten van andere mensen
Je zou toch iets op moeten offeren als je een relatie wil met een marokkaanse(18)....quote:Op zondag 31 januari 2010 12:47 schreef Rookert het volgende:
Ik wil hier verder niet zoveel over praten, aangezien het blijkbaar best gevoelig lig en ik niet idioot veel er vanaf weet![]()
Morgen weer college
quote:
Een wereldburgerquote:Op zondag 31 januari 2010 19:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Monthelly, jij bent geen Turk of Marokkaan toch?²
Als je maar geen dorst krijgt, hij serveert wijn.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je maar geen dorst krijgt, hij serveert wijn.²
Ik ben vandaag de hele dag aan het detoxenquote:
Kom, ga een stevige tagine naar binnenwerken.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, geen dorst hier hoor enkel honger
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom, ga een stevige tagine naar binnenwerken.²
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Montelly het volgende:
Ik ben vandaag de hele dag aan het detoxen
Kom met Rookert een keer langs, ik zal wel een tafeltje dekkenquote:
Hij heeft een leven gevonden.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
Wat, Afrikacup gewonnen ofzo?
Waar is Wik?
Dinsdag toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon maandag Opsporing Verzocht kijken, doe ik ook altijd
De laatste 4 overwinningen zijn van onze soortgenoten.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Het zijn ook Arabieren dus die aanhalingstekens kunnen weggehaald worden!![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De laatste 4 overwinningen zijn van onze soortgenoten.
Tunesie en 3 x Egypte achter elkaar
Niet meer. Schaamtelijk hun prestaties tegenwoordig.quote:
Wie is Le Merre?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet meer. Schaamtelijk hun prestaties tegenwoordig.![]()
Allemaal door Roger Le Merre en een paar te hoogvoelende C.Ronaldo'tjes.
In lichterlaaiequote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sommige woorden zijn echt walgelijk.
''Creme'' en ''koek'' spannen toch wel de kroon. Dat soort woorden hoef ik niet te horen
Salam alaikoum, hoe is het? Tijdje niet gezien.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
Egypte does it again!
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wie is Le Merre?
C. Ronaldo is sowieso een klacht waard, huilbaby met oorbelDure aankoop voor Real trouwens nu ie zo vaak speelt..
Alaikoum asalam!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salam alaikoum, hoe is het? Tijdje niet gezien.²
Naja, die Abramovic van Chelsea betaalt toch ook ongeveer het hele Russische voetbalteamquote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Franse voetbaltrainer.
Het is zo schaamtelijk dat de koning een paar miljoen gaat investeren in het Marokkaanse voetbal. Marokko moet en zal het WK van 2014 halen.
Weet je wat het is, de spelers zijn vette ego's. Ego's kun je niet bij elkaar zetten, klaar. Het zijn allemaal internationals die dik geld verdienen en van zichzelf denken dat ze de beste zijn. Dat werkt gewoon niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Franse voetbaltrainer.
Het is zo schaamtelijk dat de koning een paar miljoen gaat investeren in het Marokkaanse voetbal. Marokko moet en zal het WK van 2014 halen.
Dat gaf ik al eerder aan in mijn vorige post. Ik mis de tijd van kwaliteitsspelers als Naybet en Hadji.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, de spelers zijn vette ego's. Ego's kun je niet bij elkaar zetten, klaar. Het zijn allemaal internationals die dik geld verdienen en van zichzelf denken dat ze de beste zijn. Dat werkt gewoon niet.
Luis Aragones wordt waarschijnlijk de nieuwe bondscoach van het Marokkaans voetbalelftal dus dat is al een goed begin.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, die Abramovic van Chelsea betaalt toch ook ongeveer het hele Russische voetbalteamGuus Hiddink aantrekken
Hij heeft Fenerbahçe alleen een beetje verneukt, dus ik weet niet of dat zo positief is.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat gaf ik al eerder aan in mijn vorige post. Ik mis de tijd van kwaliteitsspelers als Naybet en Hadji.![]()
[..]
Luis Aragones wordt waarschijnlijk de nieuwe bondscoach van het Marokkaans voetbalelftal dus dat is al een goed begin.![]()
Clubvoetbal en nationale elftallen zijn natuurlijk twee vakken apart.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft Fenerbahçe alleen een beetje verneukt, dus ik weet niet of dat zo positief is.
Meiden en honger hebben.quote:
Oja, naja, carequote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Clubvoetbal en nationale elftallen zijn natuurlijk twee vakken apart.
Ik zou naar De Klassieker (Feyenoord-Ajax) geweest zijn vandaag maar vanwege medische redenen heb ik toch iemand blij kunnen maken met dat kaartje.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, naja, care
Ik kijk alleen maar naar EK's en WK'sNog boeiend voetbal vandaag?
Spanje werd ook niet Europees kampioen omdat hij nou zo'n goede trainer of tacticus was; het was gewoon al een zeer sterk en goedlopend team. Hij heeft er zelf vrij weinig voor hoeven doen. Bij Fenerbahçe bleek wat voor nietsnut hij eigenlijk is.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Clubvoetbal en nationale elftallen zijn natuurlijk twee vakken apart.
Alles is beter dan Roger Lemerre, die mongool.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spanje werd ook niet Europees kampioen omdat hij nou zo'n goede trainer of tacticus was; het was gewoon al een zeer sterk en goedlopend team. Hij heeft er zelf vrij weinig voor hoeven doen. Bij Fenerbahçe bleek wat voor nietsnut hij eigenlijk is.
Oja, dat was erquote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou naar De Klassieker (Feyenoord-Ajax) geweest zijn vandaag maar vanwege medische redenen heb ik toch iemand blij kunnen maken met dat kaartje.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb altijd zo'n medelijden met die gast, lig wel altijd dubbel.
Riggggght! Je bent echt gemeen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt niet! Ik zou niet durven
Waar ben je op MSN?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt niet! Ik zou niet durven
Nee.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 @ 00:58 door IHVK:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Ze speelt hard to get. Voor mij geen probleem, ik ben al getrouwd, het is echter zonde voor de andere broeders.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Is ze 1 minuut online, gaat ze weer weg.
Alles kan kapot.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get. Voor mij geen probleem, ik ben al getrouwd, het is echter zonde voor de andere broeders.²
Ik lig met griep op de bank. Lekker snotteren.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat lekker hoor hier, mis de zon wel. Heb een hekel aan sneeuw gekregen inmiddels. En hoe is het met jou?
Jij hebt meer ervaring met vrouwen broeder, wat kan ik nu het beste doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get. Voor mij geen probleem, ik ben al getrouwd, het is echter zonde voor de andere broeders.²
Heb je haar nummer?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij hebt meer ervaring met vrouwen broeder, wat kan ik nu het beste doen.
Ze is zeker meer dan neuqbaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:43 schreef Montelly het volgende:
Mijn marokkaanse droomvrouw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karima
ik 15-02-85
zij 14-02-85
jij ook?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze is zeker meer dan neuqbaar.
En jij bent ook jarig op 15 feb, broeder.
Veel te scherpe ellebogen, ze is ver onder mijn niveau.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:43 schreef Montelly het volgende:
Mijn marokkaanse droomvrouw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karima
ik 15-02-85
zij 14-02-85
Nou, ik heb maar met 1 vrouw ervaring.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Jij hebt meer ervaring met vrouwen broeder, wat kan ik nu het beste doen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Veel te scherpe ellebogen, ze is ver onder mijn niveau.
Maar ze heeft haar land verlaten voor de grote Arabbywood in Egypte.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben persoonlijk meer weg van Iman Albani
[ afbeelding ]
Alsof jij op FOK! blijft na je megahossel.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ze heeft haar land verlaten voor de grote Arabbywood in Egypte.
Interessant, gaat over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
Trouwens, vandaag in de bus met superirritante Marokkaanse meisjes. Dat is relevant, want alleen zij praten zo fucking hardHeel verhaal over meisje dat haar OV chipcard nog niet had opgeladen en daardoor de bus niet in mocht zonder te betalen en zij heel stoer vertellen dat ze niet de bus uit wou en dat hij versterking uiteindelijk wou halen en dat ze haar kaart moest geven en dat ze dat niet deed en zelf haar nummer ging oplezen, behalve laatste cijfer
En adres wou ze niet geven en blabal
Fucking irritant wijf, het was o zo grappig en stoer
Marokkanen buiten Marokkoquote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
Trouwens, vandaag in de bus met superirritante Marokkaanse meisjes. Dat is relevant, want alleen zij praten zo fucking hardHeel verhaal over meisje dat haar OV chipcard nog niet had opgeladen en daardoor de bus niet in mocht zonder te betalen en zij heel stoer vertellen dat ze niet de bus uit wou en dat hij versterking uiteindelijk wou halen en dat ze haar kaart moest geven en dat ze dat niet deed en zelf haar nummer ging oplezen, behalve laatste cijfer
Lekker boeiend welke afkomst ze haddenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
Je weet heus wel wat voor type Marokkaans meisje ik bedoelquote:Op maandag 1 februari 2010 19:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend welke afkomst ze hadden![]()
Nee, dat is niet relevant want het is vast niet waar.![]()
![]()
Vast wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat voor type Marokkaans meisje ik bedoel![]()
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom![]()
Heb je facelift gedaan waardoor je gezicht zo strak staat als?
Klinkt bekend, je hebt van die typische puberende Marokkaanse girls die niet verlegen zitten om aandacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
Rookert is een marokkaanse meisjes-fetisjist obvious, stiekem geilt hij op zulke meisjes/gedrag snap je dat nog steeds nietquote:Op maandag 1 februari 2010 19:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend welke afkomst ze hadden![]()
Nee, dat is niet relevant want het is vast niet waar.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
Ik ben dan ook per direct met mijn studie gestopt en buschauffeur aan het wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rookert is een marokkaanse meisjes-fetisjist obvious, stiekem geilt hij op zulke meisjes/gedrag snap je dat nog steeds niet
Rookert zeg eerlijk, hoeveel zou je voor over hebben om een heerlijke marokkaanse meisje te mogen batsenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben dan ook per direct met mijn studie gestopt en buschauffeur aan het worden
Dat is alleen maar mogelijk als je er een trouwt.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef Montelly het volgende:Rookert zeg eerlijk, hoeveel zou je voor over hebben om een heerlijke marokkaanse meisje te mogen batsen
Nee hoor, niet als je heer en meester bent zoals Rookert. Die kent zijn prooi door en door...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is alleen maar mogelijk als je er een trouwt.²
Ik denk toch wel 2 breezersquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rookert zeg eerlijk, hoeveel zou je voor over hebben om een heerlijke marokkaanse meisje te mogen batsen
wat een lame antwoordquote:
Marokkaanse girls drinken geen alcohol.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
Ik denk toch wel 2 breezers
Verdoriequote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokkaanse girls drinken geen alcohol.²
Je kan nog altijd filmpjes van Gianna Michaels kijkenquote:
Oogjes toe! Licht uit! Internetkabel doorgeknipt!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Ik kanm niet slapen hehe
Toen heb je maar jouw laptop gepakt?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Ik kanm niet slapen hehe
Haha, je hebt geen laarzen, haha die tas krijg je nooit, haha je hebt honger, haha je moet morgen vroeg opstaan, haha je moet nog veel lezen, haha je gaat slapen tijdens collegequote:
2 uur 's middagsquote:Op maandag 1 februari 2010 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoelaat moeten jullie morgen op?
UNCOOL.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, je hebt geen laarzen, haha die tas krijg je nooit, haha je hebt honger, haha je moet morgen vroeg opstaan, haha je moet nog veel lezen, haha je gaat slapen tijdens college
Denk er maar aan tijdens het slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ik uitgeslapen ben.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoelaat moeten jullie morgen op?
Helaas moet ik rond half negen opstaan, want mijn gitaar wordt morgen bezorgd en ik heb geen idee hoe laat ze langskomenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stop met je posticon!!!!!!!!!
Welke posticon?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stop met je posticon!!!!!!!!!
Ja? Kan je er wel om lachen als je dit overkomt?quote:
Waar heb jij 't overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Kan je er wel om lachen als je dit overkomt?
Stelletje hersenloze hitsige poedels.
Schandalig.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |