Het leek me goed om er weer een soortgelijke topic over te openen maar dan met een ander redenering.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Je hebt al een topic hierover. Waarom maak je een nieuwe?
Nou ja, ik heb je vertelt, Marokkaanse meisjes en negers komen vaker voor dan je denkt. Natuurlijk niet de meerderheid van Marokkaanse meiden, maar ik schat dat er wel zo'n 20% iets stiekem met een neger heeft gehad.
Marokkaanse meiden met niet Marokkanen zie je niet zo vaak op straat omdat het verboden is. Dus de Marokkaanse meiden mogen niet gezien worden met een niet-Marokkaanse jongen, zeker niet een neger.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Het leek me goed om er weer een soortgelijke topic over te openen maar dan met een ander redenering.
tegenwoordig zie je marokkaanse meisjes en negers veel minder voorkomen doordat er zoveel negatieve reacties over kwamen. de meeste van die meiden gaan met hun eigen mocro jongens.
ik ben niet een jaar bezig maar al een halfjaar, ik krijg soms wel sjans van ze waanneer ik over straat loopt
Ik heb de sociale vaardigheden wel om een meisje te krijgen alleen moet ik het anders aanpakken,quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Marokkaanse meiden met niet Marokkanen zie je niet zo vaak op straat omdat het verboden is. Dus de Marokkaanse meiden mogen niet gezien worden met een niet-Marokkaanse jongen, zeker niet een neger.
Maar ik denk niet dat jij de sociale vaardigheden hebt om een meisje te krijgen, laat staan een Marokkaanse.
Meeste jongens zijn niet zo wanhopig als jou. Meeste jongens wachten totdat ze iemand vinden waarmee het klikt om daarmee een relatie te beginnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Ik heb de sociale vaardigheden wel om een meisje te krijgen alleen moet ik het anders aanpakken,
elders zou je ook kunnen zeggen dat meerdere jongens geen prioriteit hebben om een meid aan de haak te slaan, als je goed kijkt zie je dat vele jongens geen vriendin hebben of kunnen krijgen.
Ik ben normaal ook geen wanhopige jongen, ik kan ook gerust afwachten totdat er vanzelf een meid mijn pad zal kruisen waar ik de klik voor voelt.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Meeste jongens zijn niet zo wanhopig als jou. Meeste jongens wachten totdat ze iemand vinden waarmee het klikt om daarmee een relatie te beginnen.
Als de gemiddelde jongen echt een vriendin wou, zou hij het binnen 6 maanden wel kunnen krijgen.
Ik haal die informatie van jou af. Van alles wat je doet en vertelt.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook geen wanhopige jongen, ik kan ook gerust afwachten totdat er vanzelf een meid mijn pad zal kruisen waar ik de klik voor voelt.
Trouwens, waar haal je die informatie vandaan. ik hou er niet van als mensen me continu als negatief bestempelen zoals jij weken al aan het doen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |