abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77532396
k was een keer toevallig op Marokko.nl terecht gekomen, en ik zag veel Topics over Marokkaanse meiden die wat met een Donkere jongen hebben gehad, ik had namelijk altijd gedacht dat het nu veel minder voorkomt, daarnaast hebben ze ook nog hypocriete broers die het liever niet willen terwijl ze zelf veel met nederlandse chicks gaan

Zijn er FOK!ers die een relatie zouden aangaan met een Marokkaanse meid, en of jullie al met Marokkaanse meid hebben gehad ? vertel hier je ervaringen
  maandag 1 februari 2010 @ 22:18:59 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77532580
Je hebt al een topic hierover. Waarom maak je een nieuwe?

Nou ja, ik heb je vertelt, Marokkaanse meisjes en negers komen vaker voor dan je denkt. Natuurlijk niet de meerderheid van Marokkaanse meiden, maar ik schat dat er wel zo'n 20% iets stiekem met een neger heeft gehad.

Ik heb ooit eens een Marokkaanse meisje gedate (een date maar), mijn broer heeft nu een Marokkaanse meisje, ik ken drie Marokkaanse meisjes die ooit een relatie met een neger hebben gehad en ik ken wat Surinamers die beweren dat ze meerdere Marokkaanse meisjes hebben kunnen versieren.

Het feit dat jij al een jaar lang eentje zoekt en niks kan krijgen betekent dat je gewoon faalt in het leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 1 februari 2010 @ 22:19:05 #3
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_77532587
Gast, wtf! Get a life.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_77532817
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Je hebt al een topic hierover. Waarom maak je een nieuwe?

Nou ja, ik heb je vertelt, Marokkaanse meisjes en negers komen vaker voor dan je denkt. Natuurlijk niet de meerderheid van Marokkaanse meiden, maar ik schat dat er wel zo'n 20% iets stiekem met een neger heeft gehad.
Het leek me goed om er weer een soortgelijke topic over te openen maar dan met een ander redenering.

tegenwoordig zie je marokkaanse meisjes en negers veel minder voorkomen doordat er zoveel negatieve reacties over kwamen. de meeste van die meiden gaan met hun eigen mocro jongens.

ik ben niet een jaar bezig maar al een halfjaar, ik krijg soms wel sjans van ze waanneer ik over straat loopt
  maandag 1 februari 2010 @ 22:27:03 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77533013
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Het leek me goed om er weer een soortgelijke topic over te openen maar dan met een ander redenering.

tegenwoordig zie je marokkaanse meisjes en negers veel minder voorkomen doordat er zoveel negatieve reacties over kwamen. de meeste van die meiden gaan met hun eigen mocro jongens.

ik ben niet een jaar bezig maar al een halfjaar, ik krijg soms wel sjans van ze waanneer ik over straat loopt
Marokkaanse meiden met niet Marokkanen zie je niet zo vaak op straat omdat het verboden is. Dus de Marokkaanse meiden mogen niet gezien worden met een niet-Marokkaanse jongen, zeker niet een neger.

Maar ik denk niet dat jij de sociale vaardigheden hebt om een meisje te krijgen, laat staan een Marokkaanse.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 1 februari 2010 @ 22:27:35 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77533037
En ik denk (of hoop) dat ze deze topic zullen sluiten.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:32:01 #7
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_77533311
Die Marokkaanse meiden doen veel dingen stiekem...

Ik ken er ook een die overdag met hoofddoek en alles loopt en ' s nachts hoofddoekloos met elke jongen schuren tijdens stappen.

Tja krijg je als je mensen onderdrukt dan gaan ze helemaal los. En ik ken ook veel Marokkaanse meiden die gewoon contact met hun familie hebben gebroken en in een andere stad gewoon met niet Marokkaanse jongens daten en omgaan enz.
pi_77533521
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Marokkaanse meiden met niet Marokkanen zie je niet zo vaak op straat omdat het verboden is. Dus de Marokkaanse meiden mogen niet gezien worden met een niet-Marokkaanse jongen, zeker niet een neger.

Maar ik denk niet dat jij de sociale vaardigheden hebt om een meisje te krijgen, laat staan een Marokkaanse.
Ik heb de sociale vaardigheden wel om een meisje te krijgen alleen moet ik het anders aanpakken,

elders zou je ook kunnen zeggen dat meerdere jongens geen prioriteit hebben om een meid aan de haak te slaan, als je goed kijkt zie je dat vele jongens geen vriendin hebben of kunnen krijgen.
pi_77533571
OMG, kom ik weer na een lange tijd fok zie ik precies hetzelfde topic.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:39:32 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77533666
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:36 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Ik heb de sociale vaardigheden wel om een meisje te krijgen alleen moet ik het anders aanpakken,

elders zou je ook kunnen zeggen dat meerdere jongens geen prioriteit hebben om een meid aan de haak te slaan, als je goed kijkt zie je dat vele jongens geen vriendin hebben of kunnen krijgen.
Meeste jongens zijn niet zo wanhopig als jou. Meeste jongens wachten totdat ze iemand vinden waarmee het klikt om daarmee een relatie te beginnen.

Als de gemiddelde jongen echt een vriendin wou, zou hij het binnen 6 maanden wel kunnen krijgen.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:43:14 #11
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_77533821
Ik ben een Marokkaan en heb liever geen Marokkaanse meid (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Sommige zijn echt hypocriet als de pest, ongelooflijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_77533837
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meeste jongens zijn niet zo wanhopig als jou. Meeste jongens wachten totdat ze iemand vinden waarmee het klikt om daarmee een relatie te beginnen.

Als de gemiddelde jongen echt een vriendin wou, zou hij het binnen 6 maanden wel kunnen krijgen.
Ik ben normaal ook geen wanhopige jongen, ik kan ook gerust afwachten totdat er vanzelf een meid mijn pad zal kruisen waar ik de klik voor voelt.

Trouwens, waar haal je die informatie vandaan. ik hou er niet van als mensen me continu als negatief bestempelen zoals jij weken al aan het doen bent.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:26:45 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77536147
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Ik ben normaal ook geen wanhopige jongen, ik kan ook gerust afwachten totdat er vanzelf een meid mijn pad zal kruisen waar ik de klik voor voelt.

Trouwens, waar haal je die informatie vandaan. ik hou er niet van als mensen me continu als negatief bestempelen zoals jij weken al aan het doen bent.
Ik haal die informatie van jou af. Van alles wat je doet en vertelt.

En zal ik maar iedereen vertellen wat je allemaal hebt uitgespookt met mij en een paar andere Marokkaanse meisjes hier op Fok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')