Heb je mn schouw niet gezien?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor kleur blauw?
De combi klinkt me gruwelijk in de oren
Wij vinden het briljantquote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Maes het volgende:
Het is mij ook te wild, Q maar hee jij moet het mooi vinden!
nee, moet groen bijquote:Op zondag 31 januari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh ik wil ook naar Kijkduin![]()
Qwea ik vind het echt gillend lelijk![]()
Dat blauw alleen is al heftig zat man
jupquote:Op zondag 31 januari 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
MM is zeker ook kleurenblind?
Maar jij ziet wel kleuren???quote:
quote:
quote:
Neequote:Op zondag 31 januari 2010 11:46 schreef Ynske het volgende:
moggeh
niet mijn kleurencombi Q
ben je niet bang dat t te druk word?
heul niequote:Op zondag 31 januari 2010 11:59 schreef JJH het volgende:
Die kleuren.
Als je 's morgens na een avondje stappen opstaat zonder koppijn krijg je het daar wel van.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh Qwea kennende is haar echt niks te druk
Ik doe vandaag mijn best om ze te ontwijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff met wat schoonmaakatributen heen en weer lopen door mn huis
En dat heen en weer lopen doe je omdat?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff met wat schoonmaakatributen heen en weer lopen door mn huis
Mogguh.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef senesta het volgende:
Je gaat hier wel het eindresultaat posten he Q?
Oh en goedemorgen!
Tuuurlijk doet ze dat, shockerende foto's posten is een van haar grote passiesquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef senesta het volgende:
Oh en goedemorgen!
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef senesta het volgende:
Oh en goedemorgen!
En weet ie ook hoe ie terug moet?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef Cat22 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!
Na dagen loeren en vol bewondering zijn moeder nakijken heeft Satsu het gepresteerd op de kast te springen.![]()
Hopelijk is hij net zo handig rondom vazen als mams.
Zodra ik daar achter ben, ben je de eerste die het hoort. Volgens mij is Satsu er ook nog niet helemaal over uit.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:50 schreef Cat22 het volgende:
Tsjek mij op mijn kast.![]()
[ afbeelding ]
Inmiddels heeft hij de weg terug ook gevonden. Of De Paal deze sprongen lang gaat overleven is vers 2.
Bil zn speelfilmpje is veel toffer, vooral met geluid.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!!
Ik ga ook maar eens aan de slag in het huishouden
Satsu op de kast
Sjon aan het stoeien
IK!!! Ik ben er over een uur of twee als ik nu ga rijden denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom even melden dat ik zielig en ziek ben. Wie aait mijn rug?
Ja nou ja, het moet echt hoor...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Wat een drukke mensen.![]()
Ik doe vandaag helemaal niks.Op het doen van een paar wasjes na. Voor het eerste deze week hoef ik ook 's avonds niet de deur uit, lekker bankhangen dus!
*aait*quote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
HEUJ!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Hara verheug je nergens op, zij is dr net zo ene als die Elies, die roepen een hoop maar komen dan toch nie
hahahahahaha, jawel hoor!!!!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
En als ik Sjon niet houd dan zijn aaaaaaaaal die andere honden zeker niet leuk genoeg???
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK!!! Ik ben er over een uur of twee als ik nu ga rijden denk ik
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Hara verheug je nergens op, zij is dr net zo ene als die Elies, die roepen een hoop maar komen dan toch nie
quote:
* aaitquote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hele nacht lopen overgevenquote:
Ow getver... the usual? Heb je dit vakerquote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hele nacht lopen overgeven. En daarna constant pijnlijke steken in mn hele bovenlijf. Na 2 paracetamol voelt het nu als menstruatiepijnen, ook in mn enkels en knieën
.
The usual
Ohjee!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hele nacht lopen overgeven. En daarna constant pijnlijke steken in mn hele bovenlijf. Na 2 paracetamol voelt het nu als menstruatiepijnen, ook in mn enkels en knieën
.
The usual
Acherrum!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
.
The usual
Nee, ik bedoelde dit ;pquote:Op zondag 31 januari 2010 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow getver... the usual? Heb je dit vaker
Ik ben nooit echt ziek of zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!![]()
Buikgriep heerst volgens mij, ik heb al van meer mensen gehoord dat ze de porceleinen god hebben aanbeden.
Beterschap!
Ik heb medelijden met je. Kotsen is zó goorquote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nooit echt ziek of zo.
Ja, dat doe ik al helemaal nooitquote:Op zondag 31 januari 2010 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je. Kotsen is zó goor
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik al helemaal nooit. KOn wel onverteerde champignons tellen
Ik ken niets goordersquote:Op zondag 31 januari 2010 15:01 schreef Enfermera het volgende:
Detail, maar niet leuk![]()
Ja, kotsen is idd goor. Goorder is het opruimen van iemand. Al ken ik wel ranzigere dingen om op te ruimen
Tel je zegeningen!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:02 schreef ElisaB het volgende:
Bedankt Hara; ik heb net champignonnensoep op
[..]
Ik ken niets goorders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Goh, hoofdconducteur bij de NS geweest?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Detail, maar niet leuk![]()
Ja, kotsen is idd goor. Goorder is het opruimen van iemand. Al ken ik wel ranzigere dingen om op te ruimen
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:06 schreef Pagan het volgende:
We hebben een waterbed.![]()
![]()
Daarom ben ik juist ook even uit bed, zweet onder de pony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap StregaI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Het is een boxspring matras, ze maakt er een waterbed van. Mijn ouders zouden nu komen, maar dat is een weekje uitgesteld. Gisteren heeft ze een fijne dag gehad, alles liep op rolletjes en ze is erg blij met de kadootjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Ook beterschap voor Strega.![]()
Gelukkig net een dagje na haar verjaardag, anders wast helemaal zielig geweest.
En nu kan ze meteen het waterbed uitgebreid testen.
Met deze weersomstandigheden moet je hem ook een sjabrak aandoen, anders vat 'tie kou.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist ook even uit bed, zweet onder de pony.
Beterschap Strega
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Ook beterschap voor Strega.![]()
Gelukkig net een dagje na haar verjaardag, anders wast helemaal zielig geweest.
En nu kan ze meteen het waterbed uitgebreid testen.
Kwartje is gevallen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het is een boxspring matras, ze maakt er een waterbed van. Mijn ouders zouden nu komen, maar dat is een weekje uitgesteld. Gisteren heeft ze een fijne dag gehad, alles liep op rolletjes en ze is erg blij met de kadootjes.
Beterschap Hara
Ik heb geprobeerd het te negeren, maar nu moet ik het weten:quote:Op zondag 31 januari 2010 15:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Met deze weersomstandigheden moet je hem ook een sjabrak aandoen, anders vat 'tie kou.
Ik weet ook niet wat een sjabrak isquote:Op zondag 31 januari 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te negeren, maar nu moet ik het weten:
- Waar woont Hara's pony?
- Wat is een sjabrak?
En, had ik misschien als eerste moeten vragen... WIL ik dit allemaal weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zo groot is mijn hoofd niet heur.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:39 schreef Pagan het volgende:
Een sjabrak is een zweet absorberend dekje voor onder een paard/pony zadel. Niets raars dus.
Precies. Dat wist ik! En daarom snapte ik Elisa's opmerking niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo groot is mijn hoofd niet heur.
leuk!!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef senesta het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje trouwens, als alles goed gaat krijgt over even meer dan 10 weken Hummer er een vriendje bij![]()
Hij is nu 2,5 week oud
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef senesta het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje trouwens, als alles goed gaat krijgt over even meer dan 10 weken Hummer er een vriendje bij![]()
Hij is nu 2,5 week oud
COOL!!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef senesta het volgende:
Hij is nu 3,5 week oud
En enorme garderobekast, 3 deurs. Ben al 2 weken aan het mailen, maar heb hem eindelijk! En in elkaar gezet ook al..quote:Op zondag 31 januari 2010 15:59 schreef Ynske het volgende:
wat voor kast PF?
k ben misselijk
de melkchocoladepralines met krokante granen van de aldi zijn veel te lekker
Dat is netjesquote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef P.F het volgende:
[..]
En enorme garderobekast, 3 deurs. Ben al 2 weken aan het mailen, maar heb hem eindelijk! En in elkaar gezet ook al..
Dat snap ik!!!!!quote:
Tofquote:Op zondag 31 januari 2010 @ 15:49 schreef senesta het volgende:
Hij is nu 3,5 week oud
Beetje slechte foto, heb ook een koelkast, niet een van de oude van mn ouders maar de oude van mn buren! Ze hebben hem zelf grijs/geel geverfd maar alleen waar je hem kon zien dus hij is half grijs/geel half witquote:
Wat leuk!!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef senesta het volgende:
Hij is nu 3,5 week oud
Jullie huishouden neem ik aan?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef senesta het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje trouwens, als alles goed gaat krijgt overeven meer dan 10 weken Hummer er een vriendje bij![]()
Hij is nu 3,5 week oud
Mooi! Die koelkast vind ik ook tof!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Beetje slechte foto, heb ook een koelkast, niet een van de oude van mn ouders maar de oude van mn buren! Ze hebben hem zelf grijs/geel geverfd maar alleen waar je hem kon zien dus hij is half grijs/geel half wit, ik ga hem roze verven
!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie huishouden neem ik aan?Le-zen Cat, le-zen!
![]()
![]()
Leuk! Lief! Foto's!![]()
Ik kan niet wachten tot het Redcat sezoen weer begint, lekker kittens knuffen en topics volspammen. Ben wel benieuwd hoe dat in mijn huishouden gaat vallen.
Die roze of die ik zelf hebquote:Op zondag 31 januari 2010 16:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Mooi! Die koelkast vind ik ook tof!
[..]
Ik ga de fokker even vragen om foto'sOver twee weken gaan we heen om te kijken/knuffelen en dan neem ik zelf ook foto's
Het is een zwart met wit maine coontje trouwens
betaald msn'en en hyven, zijn we al zo diep gezonken?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:34 schreef Ynske het volgende:
K kwam net een vacature tegen met deze eisen
Goed thuis in Excel en Word, maar ook in digitale sociale netwerken (MSN, Hyves, Facebook etc).
3,5, maar ze hadden me al gequote voor ik het aangepast hadquote:Op zondag 31 januari 2010 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
haaidiehoow
*tjekt quotes*
is hummers speelmaatje nou 2,5 of 3,5 weken oud?
Toch de stress op het werk?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef Qwea het volgende:
ik ben trouwens nog niet weer dizzy geweest. Ja, gisteren heel even toen ik me druk maakte met schuren
Geen idee... dinsdag zullen we het weten en in de rest v/d week. Moet dinsdag weer beginnenquote:
ff wachten tot morgenquote:
Ja je lacht maar. Het wordt echt gaafquote:Op zondag 31 januari 2010 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sfeerimpressie van jouw woonkamer:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
betaald msn'en en hyven, zijn we al zo diep gezonken?
mwah sociaal zou ik 90% van de fokkers niet willen noemenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]betaald fokken, das ook een sociaal netwerk
he ik vind het wel leuk hoor, maar ik ben dan ook wel kleurenblindquote:
Ja heerlijk he, het maakt mijn weekend wel een beetje goed weer.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Senesta wat leuk!
Mijn bezoek is net weg, was gezellig.
Nu ga ik nog een ronde sneeuwploeteren en dan ga ik denk ik lekker lang badderen
Ik ben benieuwd, you show them girl!quote:
Doe mij een pmquote:Op zondag 31 januari 2010 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
ff wachten tot morgendan kan ik een foto van alles inclusief deuren maken
quote:
Gelijk heb je dan. En wat leuk! Hummer is echt heel mooiquote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja heerlijk he, het maakt mijn weekend wel een beetje goed weer.
Ik ben echt zwaar verkouden met keelpijn en hoofdpijn, alles erop en eraan. Ik heb al twee keer heerlijk gedouched vandaag en verder doe ik helemaal niets vandaag
en anders pm ik je de link welquote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe mij een pmben erg benieuwd..blauwe vensterbanken
Neeee (afklopt).quote:
hahahahah, wat cool! eh, warm bedoel ikquote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neeee (afklopt).
Heb wel schoenverwarming gekochtheb winterhanden en tenen dus viel bijna flauw vd pijn en Mr werd boos om mijn verkeerde zuinigheid.
En het is heeeeerlijk![]()
wil ze nu ook in mijn wanten
Duracelllll POWEEERRRR
quote:
Geweldig! Dat filmpje. Wat is Billy ook watervlug. Ik blijf het toch zo een leuke hond vinden.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben tamelijk direct in zulke zaken hoor, solly![]()
En ik hou echt wel van kleuren, ik heb zelf een fuchsia muur![]()
Ik ben weer foto's en filmpjes aan het uppen, van gisteren, Chico's verlate verjaarspartij met mn beste vrienden hun dochtertje en hun honden.
Billy en Thessa in actie:
Oh gaafquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik heb net al FV gedaan hoor
(sorrryyy allemaal)
Hihi pasop doos op accu's met oorwarmer flubbert van pistequote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahah, wat cool! eh, warm bedoel ik
Mr ligt in bad dus jaaaa ik ben braaaahaafquote:
laat t iemand even filmen!!!! PLEASE!!!!!!!???quote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi pasop doos op accu's met oorwarmer flubbert van piste
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh gaafheb je een rijbewijs er ook voor?
Lievvquote:Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, deze MOET ik nog ff spammen hier hoor, Chico en zn taart met zn twaalf kaarsjes en zn lieve kleine chica![]()
[ afbeelding ]
Die twee zijn echt superdikkemik![]()
[ afbeelding ]
Ik denk het, jij zegt het.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
roze smeg klinkt als iets waar je een zalfje voor nodig hebt
Gefeli!!!! Gezinsuitbreidingquote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef senesta het volgende:
Hij is nu 3,5 week oud
Haha filmen nogal liefst.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat t iemand even filmen!!!! PLEASE!!!!!!!???
13 tot 21 februari is de HuisHoudBeurs!!!!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
demmit
ik kom er altijd een dag te laat achter als er leuke dingen zijn
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.
Maar na zo'n dag wil ik wel weer. En over drie weken naar die in Utreg. Maar dan met een veel grotere groep.
Ik zit de hele avond weer van alles over motorrijbewijzen uit te zoeken. Echter moet ik daar eerst voor sparen, en dit jaar ga ik ook weer stevig op vakantie. (Noordkaap.) Dus voordat ik kan/wil gaan lessen zijn we alweer een jaar verder.
En toch schijnt dat best leuk te zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
13 tot 21 februari is de HuisHoudBeurs!!!!!!![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha filmen nogal liefst.
Ik zal Mr even programmeren morgen als het redelijk weer is
Zelfde kleur en merk als onze Massimo!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Mooi! Die koelkast vind ik ook tof!
[..]
Ik ga de fokker even vragen om foto'sOver twee weken gaan we heen om te kijken/knuffelen en dan neem ik zelf ook foto's
Het is een zwart met wit maine coontje trouwens
Ik wil dan niet weten wat voor een zalfjequote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
have fun!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga off, bij mn ouders eten en dan naar de film
hahaha, ik ga ook heen hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En toch schijnt dat best leuk te zijn.
Jaquote:
Ben benieuwd naar het eind resultaat.quote:
metallic groene aidspureequote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil dan niet weten wat voor een zalfje
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben dus nog nooit geweestquote:Op zondag 31 januari 2010 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ik ga ook heen hoorvoor de 4e keer ofzo
Maar ik denk niet dat Zwabber dat wat vind, vandaar het
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:53 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo bad is bijna vol.
Veel zieken vandaag hier, beterschap voor iedereen, en Ml ski ze nog![]()
Ik ben gelukkig niet ziek maar ik heb wel al sinds ik van mn buikgriep af ben non stop een zeurende hoofdpijn.
Dat begint me nu echt te irriteren
Hier netzo. Ben een uurtje geleden toch maar uit bed gegaan. Anders slaap ik vannacht weer niet. Heb het gevoel dat ik twee hoofden heb en had vanmiddag een enorme koortsaanval.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja heerlijk he, het maakt mijn weekend wel een beetje goed weer.
Ik ben echt zwaar verkouden met keelpijn en hoofdpijn, alles erop en eraan. Ik heb al twee keer heerlijk gedouched vandaag en verder doe ik helemaal niets vandaag
En van de 18e tot de 21e motorbeurs in Utrecht.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mocht je heen willen gaan, bij lidl krijg je een tweede kaartje gratis als je een fles wasmiddel koopt (van 3 euro ofzo) echt een goede actie dat!quote:
check!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En van de 18e tot de 21e motorbeurs in Utrecht.(Lees je mee Zwabber?)
Eens kijken of ik daar een motorjack voor een leuke prijs op de kop kan tikken. Vandaag ook zat leuks gezien, maar financieel was het zeg maar iets te veel eind van de maand.
Foto's?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Zelfde kleur en merk als onze Massimo!![]()
![]()
zal ik je de 17e maar even pmmen dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check!
als motorgek in hart en nieren moet ik daar wel heen natuurlijk
Nou als ik bezig ben dan is die koppijn niet zo heel erg aanwezig, juist als ik ff niks doe dan merk ik er meer vanquote:Op zondag 31 januari 2010 17:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]meer rust nemen oh-oh dan gaat ook dat over
Boeiendquote:Op zondag 31 januari 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mocht je heen willen gaan, bij lidl krijg je een tweede kaartje gratis als je een fles wasmiddel koopt (van 3 euro ofzo) echt een goede actie dat!
Het is leuk hoor, maar druk... En ik heb altijd het idee dat je overkomt als een hysterische huisvrouw op koopjesjacht
maar dat heb ik er wel voor over
Ben trouwens bezig om de jongen met wie ik vandaag mee was van een VN800, op een VN1500 te praten. Vandaag een heel mooie gezien. En hij kreeg nog best wat terug voor die oude. Volgens weekend gaat ie proefrijden.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check!
als motorgek in hart en nieren moet ik daar wel heen natuurlijk
Mijn fornui(6 pitter) en oven zijn van Smeg. Beeldschoon Italiaans keukendesingquote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga op maandag of donderdag (misschien met een vriendin, misschien met mn moeder, misschien met mn zusje...)quote:Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boeiendik zou vroig jaar met een vriendin gaan maar die haakte af dus als ik ga dan alleen
.
Dat moet gewoon goed zijn inderdaad. Het is alleen wel duur. Dus ik doe het maar in etappe's. Voor een goed leren motorjack ben je zomaar ¤350,- kwijt. Ik ben bang dat het voor een stoffen word.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieken.
@Q cwel heftige kleuren zeg.
@JJH vooral op motorkleding moet je niet bezuinigen. Ik wilde ook altijd mijn motorrijbewijs halen maar vrees dat het niet meer gaan lukken. Mijn vriend heeft hem wel en ook een motor maar daar achterop![]()
Ik ga ook naar de HHB vorig jaar voor de 1e keer geweest.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Mijn fornui(6 pitter) en oven zijn van Smeg. Beeldschoon Italiaans keukendesing
Denk jij er ook altijd 2 letters achter?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar die naam klinkt zo smerig
Vergis je niet in een helm.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet gewoon goed zijn inderdaad. Het is alleen wel duur. Dus ik doe het maar in etappe's. Voor een goed leren motorjack ben je zomaar ¤350,- kwijt. Ik ben bang dat het voor een stoffen word.
Helm heb ik al een goede. Gelukkig.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vergis je niet in een helm.
Vriend heeft een leren jas die voor mij zo zwaar is dat ik als een standbeeld sta.
En de 9-maandenbeurs ook volgens mij!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat duurt dus minimaal nog een jaar.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot je zelf vaker gaat rijden.
Vriend heeft r6 en dan wil ik toch wel dat hij goed beschermd is. Ironisch genoeg zijn er veel scooters die de 80halen en de berijders zonder helm of met een simpele helm opzitten.
Uh heftigquote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
En dan wordt de vensterbank dus bovenop... limegroen.en de deurposten die blauw, en de deuren weer limegroen
Ik probeer een foto up te loaden, maar Image Shack is vreselijk traag momenteel.quote:
oh even gemistquote:Op zondag 31 januari 2010 18:16 schreef Ynske het volgende:
kletterpet
zo nu ff Tien torens diep loeren
misschien zie ik pap
ik, tof! dank je!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
wie was er ook alweer van de tien torens diep?
ik heb het even opgezocht voor je, 16 februari komt hij uit op dvd
HHB is op zich wel lachen. Kijken naar huisvrouwen en gratis spul bij kraampjes scoren. Wie gaat er? Misschien kunnen we wat afspreken.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zaterdag de 13equote:Op zondag 31 januari 2010 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HHB is op zich wel lachen. Kijken naar huisvrouwen en gratis spul bij kraampjes scoren. Wie gaat er? Misschien kunnen we wat afspreken.
oh hijs leukquote:Op zondag 31 januari 2010 18:29 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, eindelijk maar toch...Massimo van de week, boos z'n buik was nat van de sneeuw.
Prachtig beest!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:29 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, eindelijk maar toch...Massimo van de week, boos z'n buik was nat van de sneeuw.
INGquote:
Ingepingeling!quote:
en voel je je al wat beter?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Lief dat jullie het topic nog voor me bewaard hebben en ik niet gelijk opzoek hoef naar een nieuw deel.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Lief dat jullie het topic nog voor me bewaard hebben en ik niet gelijk opzoek hoef naar een nieuw deel.
spammenquote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi, mogen we het dan nu volmaken?
Wel iets hoorquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi, mogen we het dan nu volmaken?
All set? Goquote:
ooooo, een nieuwe baby erbij. Gaaf hoor. Ben benieuwd hoe Elco het gaat vinden. Zij hij en Hummer nog steeds dikke vriendjes?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef senesta het volgende:
Hij is nu 3,5 week oud
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef Ynske het volgende:
Woede om gratis sportles voor allochtone vrouwen belachelijk dat wij moeten betalen en zij t gratis krijgen
Test hem even voor onsquote:
Ja, buiten dat heeft hij een verschrikkelijk lief karakter. Hij was vanaf het moment dat we hem ophaalden, 11 week oud, echt helemaal mijn kat. Hij kust, kroelt en gaat op bed of op de bank het liefst op mijn hoofd zitten. En dan maar in m'n oor likken en bijten. Als ik dan moet lachen wil Tashi dit ook gelijk doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingepingeling!Hebben jullie de reis goed doorstaan?
Strega, prachtige foto.
neh dan moet ik de deur uitquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef Ynske het volgende:
Woede om gratis sportles voor allochtone vrouwen belachelijk dat wij moeten betalen en zij t gratis krijgen
Mc Donalds levert nog steeds niet aan huisquote:
quote:
Oooh wat een schoonheidquote:Op zondag 31 januari 2010 18:29 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Elco vind alles best hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooooo, een nieuwe baby erbij. Gaaf hoor. Ben benieuwd hoe Elco het gaat vinden. Zij hij en Hummer nog steeds dikke vriendjes?
als mc donalds aan huis bezorgt, betekent dat definitief het einde voor amerika denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Mc Donalds levert nog steeds niet aan huis....kan eigenlijk niet in de tegenwoordige tijd
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als mc donalds aan huis bezorgt, betekent dat definitief het einde voor amerika denk ik
Fijn dat je weer goed teruggekeerd bent,quote:Op zondag 31 januari 2010 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, weer terug![]()
Heenreis met veel obstakels, maar uiteindelijk waren we er rond half 4.
Mooi hotel, goed ontbijt en heerlijk gegeten bij de Balkan.
To zover de hoogtepunten van ons verblijf![]()
![]()
Strega, nog van harte!![]()
En Senes krijgt een Beebie-Hummel
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh wat een schoonheid
Dat is een black tabby he? Mijn kitten is echt zwart met wit:
[ afbeelding ]
[..]
Elco vind alles best hoorDie is zo enorm relaxed
das ook weer typisch he, wel dingen verplichten, maar niet de infrastructuur ervoor verzorgenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef Ynske het volgende:
wij moeten vanaf volgende week ook plastic gaan scheiden. k vind t een onmogelijke opgave. nouja t scheiden niet, maar t word niet opgehaald, we moeten t zelf wegbrengen naar t depot, de dichtsbijzijnste is 15 min fietsen. daar is dan toch niet over nagedacht, zou me niets verbazen dat veel mensen t te ver weg vinden en dus maar niet scheiden maar t de stortkoker af gooien
Ja, Moos is black tabby. Wat een schatje! Die heerlijke baby blauwe oogjesquote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh wat een schoonheid
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Oooh wat een schoonheid
[ afbeelding ]
[..]
nou dat. en dan te bedenken dat hier tegenover waar de glasbak en oudpapierbak staat, nog een gat in de grond leeg is, met zo'n deksel erop, waar ze dus gewoon een plastic bak hadden kunnen zettenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das ook weer typisch he, wel dingen verplichten, maar niet de infrastructuur ervoor verzorgen
Ach...jawel heur....maar nu zit je de hele dag op elkaars lip en ze hebben daar de neiging nogal op elkaar te letten.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn Ing.
Jij en schoonfamilie zijn ook niet zo'n goede combi of heb ik het mis?
Fliefd.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh wat een schoonheid
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, buiten dat heeft hij een verschrikkelijk lief karakter. Hij was vanaf het moment dat we hem ophaalden, 11 week oud, echt helemaal mijn kat. Hij kust, kroelt en gaat op bed of op de bank het liefst op mijn hoofd zitten. En dan maar in m'n oor likken en bijten. Als ik dan moet lachen wil Tashi dit ook gelijk doen.![]()
![]()
Wat lief dat je er met je zieke hoofd aan denkt.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Fijn dat je weer goed teruggekeerd bent,![]()
F_R Hoe was het gisteren? Viel het mee?
Waar zie je dat wel vaker?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach...jawel heur....maar nu zit je de hele dag op elkaars lip en ze hebben daar de neiging nogal op elkaar te letten.
En dat geeft nog wel eens aanleiding tot gekibbel
[..]
Oooh wat een schoonheid
[ afbeelding ]
[..]
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat Hoofdje en die lange voetjes en die ontzettend onschuldige, maar ietwat melacholieke blik
![]()
![]()
wat was gister?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat lief dat je er met je zieke hoofd aan denkt.
Het was wel prima hoor. Laat ik er maar niet teveel woorden aan vuil maken.
N.a.v. vandaag heb ik een beslisisng genomen en daar ga ik mij echt aanhouden.
OMG die is wel heel erg cutequote:Op zondag 31 januari 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
Met je kat kattenfilmpjes kijken op youtube.![]()
Hij heet nu nog buffalo Bill maar dat is een stamboom naam, Hummer heet eigenlijk Neroquote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef nokwanda het volgende:
@ Strega, beterschap nog. Vergat ik net te zeggen.
@Senes, weet je al hoe de beeb gaat heten?
Hier moeten we regelmatig lachen om de namen van de dames. Ze heten al 5 jaar zo, maar wij vinden Poeska een echte typische Carmen en Donna een typische Dolly.
Maar goed.... naamsveranderingen vind ik ook wat raar.
Shakespear?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
JaDie zou eigenlijk een dichters naam moeten hebben he
Ik vind Baldwin wel leuk maar het roept zo vreemdquote:Op zondag 31 januari 2010 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shakespear?
Baldwin?
Doctorandus P ?
Claus?
Lucebert?
quote:
Docterandus P.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shakespear?
Baldwin?
Doctorandus P ?
Claus?
Lucebert?
Als je het zegt in het Dunglish wel. Maar als je het op z'n Engels zegt niet (Bol-dwin)quote:Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind Baldwin wel leuk maar het roept zo vreemd
hoe is t fonetisch dan in t Dunglish?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je het zegt in het Dunglish wel. Maar als je het op z'n Engels zegt niet (Bol-dwin)
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heet nu nog buffalo Bill maar dat is een stamboom naam, Hummer heet eigenlijk Nero
Balt-winquote:Op zondag 31 januari 2010 19:23 schreef Ynske het volgende:
e
[..]
hoe is t fonetisch dan in t Dunglish?
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Noem heb lambo/range/rover oid SUV klinkt natuurljk als suf en dat kan dus niet
SUV klinkt als Esjoevieee.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Noem heb lambo/range/rover oid SUV klinkt natuurljk als suf en dat kan dus niet
Ja, genoten trouwens van de foto's van de dames!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]kindjes zijn het ook, he
Massimo ziet er heel erg tof uit.
Cadi (llac)?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Bad was fijn, hoofdpijn is ondanks ibru gewoon gebleven waar ie was![]()
Eten staat in de oven, ik ga nog ff snel een paar honden door mn Lush bad slingeren![]()
Senes, je moet m natuurlijk wel een beetje een stoere naam geven, anders staat ie dr dalijk ook zo suf op naast Hummer
Ja nou en. gewoon old school Spyker kan heus welquote:
Nou dan is Bentley stoerderquote:
Hmm hiernaast me zijn ze het daar niet mee eensquote:
Ik ken een boel chineesjes die Lotus heten maar ik moet dr toch altijd weer aan pleepapier bij denkenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Of lotus maar dat vind ik meer een vrouwelijke naam.
En ik zie iemand nog niet eesssjoevie roepen naar de kat.
Jaquar natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 19:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm hiernaast me zijn ze het daar niet mee eens
Mijn eten is ook nu pas bijna klaarquote:Op zondag 31 januari 2010 19:35 schreef Strega het volgende:
Zo, we duiken hier eens de keuken in. Ja, we zijn laat.
Dat valt toch niet te roepenquote:
dan word t dus toch Cadiquote:Op zondag 31 januari 2010 19:36 schreef senesta het volgende:
Deze heeft wel dezelfde uitdrukking als het kitten
[ afbeelding ]
(land)ROVER & HUMMERquote:Op zondag 31 januari 2010 19:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm hiernaast me zijn ze het daar niet mee eens
Wordt het al snel Jackquote:
of eldo of biarri of ritzquote:
Lord Byronquote:Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind Baldwin wel leuk maar het roept zo vreemd
Lupoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |