Heb je mn schouw niet gezien?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor kleur blauw?
De combi klinkt me gruwelijk in de oren
Wij vinden het briljantquote:Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef Maes het volgende:
Het is mij ook te wild, Q maar hee jij moet het mooi vinden!
nee, moet groen bijquote:Op zondag 31 januari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh ik wil ook naar Kijkduin![]()
Qwea ik vind het echt gillend lelijk![]()
Dat blauw alleen is al heftig zat man
jupquote:Op zondag 31 januari 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
MM is zeker ook kleurenblind?
Maar jij ziet wel kleuren???quote:
quote:
quote:
Neequote:Op zondag 31 januari 2010 11:46 schreef Ynske het volgende:
moggeh
niet mijn kleurencombi Q
ben je niet bang dat t te druk word?
heul niequote:Op zondag 31 januari 2010 11:59 schreef JJH het volgende:
Die kleuren.
Als je 's morgens na een avondje stappen opstaat zonder koppijn krijg je het daar wel van.
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh Qwea kennende is haar echt niks te druk
Ik doe vandaag mijn best om ze te ontwijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff met wat schoonmaakatributen heen en weer lopen door mn huis
En dat heen en weer lopen doe je omdat?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff met wat schoonmaakatributen heen en weer lopen door mn huis
Mogguh.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef senesta het volgende:
Je gaat hier wel het eindresultaat posten he Q?
Oh en goedemorgen!
Tuuurlijk doet ze dat, shockerende foto's posten is een van haar grote passiesquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef senesta het volgende:
Oh en goedemorgen!
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef senesta het volgende:
Oh en goedemorgen!
En weet ie ook hoe ie terug moet?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef Cat22 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!
Na dagen loeren en vol bewondering zijn moeder nakijken heeft Satsu het gepresteerd op de kast te springen.![]()
Hopelijk is hij net zo handig rondom vazen als mams.
Zodra ik daar achter ben, ben je de eerste die het hoort. Volgens mij is Satsu er ook nog niet helemaal over uit.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:50 schreef Cat22 het volgende:
Tsjek mij op mijn kast.![]()
[ afbeelding ]
Inmiddels heeft hij de weg terug ook gevonden. Of De Paal deze sprongen lang gaat overleven is vers 2.
Bil zn speelfilmpje is veel toffer, vooral met geluid.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!!
Ik ga ook maar eens aan de slag in het huishouden
Satsu op de kast
Sjon aan het stoeien
IK!!! Ik ben er over een uur of twee als ik nu ga rijden denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom even melden dat ik zielig en ziek ben. Wie aait mijn rug?
Ja nou ja, het moet echt hoor...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Wat een drukke mensen.![]()
Ik doe vandaag helemaal niks.Op het doen van een paar wasjes na. Voor het eerste deze week hoef ik ook 's avonds niet de deur uit, lekker bankhangen dus!
*aait*quote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
HEUJ!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Hara verheug je nergens op, zij is dr net zo ene als die Elies, die roepen een hoop maar komen dan toch nie
hahahahahaha, jawel hoor!!!!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
En als ik Sjon niet houd dan zijn aaaaaaaaal die andere honden zeker niet leuk genoeg???
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK!!! Ik ben er over een uur of twee als ik nu ga rijden denk ik
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Hara verheug je nergens op, zij is dr net zo ene als die Elies, die roepen een hoop maar komen dan toch nie
quote:
* aaitquote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Hele nacht lopen overgevenquote:
Ow getver... the usual? Heb je dit vakerquote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hele nacht lopen overgeven. En daarna constant pijnlijke steken in mn hele bovenlijf. Na 2 paracetamol voelt het nu als menstruatiepijnen, ook in mn enkels en knieën
.
The usual
Ohjee!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hele nacht lopen overgeven. En daarna constant pijnlijke steken in mn hele bovenlijf. Na 2 paracetamol voelt het nu als menstruatiepijnen, ook in mn enkels en knieën
.
The usual
Acherrum!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
.
The usual
Nee, ik bedoelde dit ;pquote:Op zondag 31 januari 2010 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow getver... the usual? Heb je dit vaker
Ik ben nooit echt ziek of zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!![]()
Buikgriep heerst volgens mij, ik heb al van meer mensen gehoord dat ze de porceleinen god hebben aanbeden.
Beterschap!
Ik heb medelijden met je. Kotsen is zó goorquote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nooit echt ziek of zo.
Ja, dat doe ik al helemaal nooitquote:Op zondag 31 januari 2010 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je. Kotsen is zó goor
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik al helemaal nooit. KOn wel onverteerde champignons tellen
Ik ken niets goordersquote:Op zondag 31 januari 2010 15:01 schreef Enfermera het volgende:
Detail, maar niet leuk![]()
Ja, kotsen is idd goor. Goorder is het opruimen van iemand. Al ken ik wel ranzigere dingen om op te ruimen
Tel je zegeningen!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:02 schreef ElisaB het volgende:
Bedankt Hara; ik heb net champignonnensoep op
[..]
Ik ken niets goorders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Goh, hoofdconducteur bij de NS geweest?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Detail, maar niet leuk![]()
Ja, kotsen is idd goor. Goorder is het opruimen van iemand. Al ken ik wel ranzigere dingen om op te ruimen
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:06 schreef Pagan het volgende:
We hebben een waterbed.![]()
![]()
Daarom ben ik juist ook even uit bed, zweet onder de pony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap StregaI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Het is een boxspring matras, ze maakt er een waterbed van. Mijn ouders zouden nu komen, maar dat is een weekje uitgesteld. Gisteren heeft ze een fijne dag gehad, alles liep op rolletjes en ze is erg blij met de kadootjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Ook beterschap voor Strega.![]()
Gelukkig net een dagje na haar verjaardag, anders wast helemaal zielig geweest.
En nu kan ze meteen het waterbed uitgebreid testen.
Met deze weersomstandigheden moet je hem ook een sjabrak aandoen, anders vat 'tie kou.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist ook even uit bed, zweet onder de pony.
Beterschap Strega
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
Ook beterschap voor Strega.![]()
Gelukkig net een dagje na haar verjaardag, anders wast helemaal zielig geweest.
En nu kan ze meteen het waterbed uitgebreid testen.
Kwartje is gevallen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het is een boxspring matras, ze maakt er een waterbed van. Mijn ouders zouden nu komen, maar dat is een weekje uitgesteld. Gisteren heeft ze een fijne dag gehad, alles liep op rolletjes en ze is erg blij met de kadootjes.
Beterschap Hara
Ik heb geprobeerd het te negeren, maar nu moet ik het weten:quote:Op zondag 31 januari 2010 15:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Met deze weersomstandigheden moet je hem ook een sjabrak aandoen, anders vat 'tie kou.
Ik weet ook niet wat een sjabrak isquote:Op zondag 31 januari 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te negeren, maar nu moet ik het weten:
- Waar woont Hara's pony?
- Wat is een sjabrak?
En, had ik misschien als eerste moeten vragen... WIL ik dit allemaal weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |