Hal-loquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waag het niet om haar aan te geven
Gaaf, doe je d'r ook wat mee behalve voeren en naar kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ze heet Rosa en ze is een andalusier.
In mei is ze alleen x2
Eerst het veulen er uit, en dan rijden, knuffelen... JE weet wel, surrogaat liefdequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaaf, doe je d'r ook wat mee behalve voeren en naar kijken?
Yvon heeft een alarm op haar pc, incl zwaailchten enzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent ook sneller dan je schaduw
Welneequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent ook sneller dan je schaduw
Dat klinkt heel aannemelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het nog nooit gedronken
trustequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Zo.....ik gaat knock out...al met al was het een gezellig avond....trusten voor iedereen wanneer die ook mogen gaan slapen![]()
Ja ja, ik ken het, dat surrogaat gedoe. Chocolade is echt veel beter en echterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Eerst het veulen er uit, en dan rijden, knuffelen... JE weet wel, surrogaat liefde
Trusten Laysquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Zo.....ik gaat knock out...al met al was het een gezellig avond....trusten voor iedereen wanneer die ook mogen gaan slapen![]()
Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Jij ook een Killepitsch D.?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt heel aannemelijk
Dan is het me ook nooit aangeboden
Ik zie toch, hij is niet al te intelligent. Mannen ding denk ik.quote:
Hè, maar leuk dat je d'r bent, hopelijk laten ze je evenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:54 schreef V__L_N het volgende:
Chocola dat is me 2de liefde, dat en ... hmm laat maar.
Geen wedstrijden, dat is niks voor mij. Gewoon lekker buitenrijden. Gewoon van me werk, hop op 't paard en dan de landerijen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |