Hal-loquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waag het niet om haar aan te geven
Gaaf, doe je d'r ook wat mee behalve voeren en naar kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ze heet Rosa en ze is een andalusier.
In mei is ze alleen x2
Eerst het veulen er uit, en dan rijden, knuffelen... JE weet wel, surrogaat liefdequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaaf, doe je d'r ook wat mee behalve voeren en naar kijken?
Yvon heeft een alarm op haar pc, incl zwaailchten enzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent ook sneller dan je schaduw
Welneequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent ook sneller dan je schaduw
Dat klinkt heel aannemelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het nog nooit gedronken
trustequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Zo.....ik gaat knock out...al met al was het een gezellig avond....trusten voor iedereen wanneer die ook mogen gaan slapen![]()
Ja ja, ik ken het, dat surrogaat gedoe. Chocolade is echt veel beter en echterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Eerst het veulen er uit, en dan rijden, knuffelen... JE weet wel, surrogaat liefde
Trusten Laysquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Zo.....ik gaat knock out...al met al was het een gezellig avond....trusten voor iedereen wanneer die ook mogen gaan slapen![]()
Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Jij ook een Killepitsch D.?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt heel aannemelijk
Dan is het me ook nooit aangeboden
Ik zie toch, hij is niet al te intelligent. Mannen ding denk ik.quote:
Hè, maar leuk dat je d'r bent, hopelijk laten ze je evenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:54 schreef V__L_N het volgende:
Chocola dat is me 2de liefde, dat en ... hmm laat maar.
Geen wedstrijden, dat is niks voor mij. Gewoon lekker buitenrijden. Gewoon van me werk, hop op 't paard en dan de landerijen in.
Veulen is de held van Fok!quote:
Wie ben jij, is een iets interessantere vraagquote:
Lang verhaal, ging drie jaar geleden fout tijdens DGK, 18 bans op één avond, gewoon omdat 't kon. Veulen was van de partij, samen met nog een stel, waaronder NMNS (die was toen ook al zo maf)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:55 schreef D. het volgende:
Wie/wat is veulen?
Niet dus, anders vroeg ik het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie ben jij, is een iets interessantere vraag. Veulen kennen we allemaal.
Je weet toch, helden en beroemd heden hebben groupiesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je nog vlechtjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef V__L_N het volgende:
Maar zo af en toe opduiken zorgt er in ieder geval voor dat jullie me niet vergeten.
Van de week gooide ik een pallet door een raam. 2 dagen later was het al van, oh was ji jdat. Dat kan ik hier niet laten gebeuren he.
Ik ben de beschermengel van Veulen. Wie aan Veulen komt, komt aan mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
18 bans? Mijn enige ban (of had ik er nou 2?) was ook tijdens zo'n multi-bansessiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lang verhaal, ging drie jaar geleden fout tijdens DGK, 18 bans op één avond, gewoon omdat 't kon. Veulen was van de partij, samen met nog een stel, waaronder NMNS (die was toen ook al zo maf)
Ah, daar hebben we het paard van Veulen, maar je heet toch Rosa?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik ben de beschermengel van Veulen. Wie aan Veulen komt, komt aan mij.
Mooi man, van die hendige neukteugeltjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef V__L_N het volgende:
Op het moment 1 lange, soms 2 kleintjes...
Dan is de lol er vast snel vanafquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik ben de beschermengel van Veulen. Wie aan Veulen komt, komt aan mij.
Ach ik kreeg een ban voor getoonde liefde aan een mod. Volgens mij was ik de enige die nacht die weg mocht blijven...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
18 bans? Mijn enige ban (of had ik er nou 2?) was ook tijdens zo'n multi-bansessie
D'r word niet geneukt en d'r word ook niet vast gehouden aan mijn vlechtjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi man, van die hendige neukteugeltjes
Mooie posting, ook exact op 00:00 uurquote:Op zondag 31 januari 2010 00:00 schreef V__L_N het volgende:
Maar ik ben zeer de moeite waart om te leren kennen hoor
Ik voor trouw aan mijn mede-Nachtbardersquote:Op zondag 31 januari 2010 00:00 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ach ik kreeg een ban voor getoonde liefde aan een mod. Volgens mij was ik de enige die nacht die weg mocht blijven...
Ongetwijfeldquote:Maar ik ben zeer de moeite waart om te leren kennen hoor
Dzjeee, je kunt toch wel even teruglezenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:05 schreef V__L_N het volgende:
Niet zo sarcastisch meteen hoor...
Vertel me eens, wat heb ik gemist in dit fok leven?
Het was geen sarcasme hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 00:05 schreef V__L_N het volgende:
Niet zo sarcastisch meteen hoor...
Nou ehhhhh, Teun is degene van de samenvattingenquote:Vertel me eens, wat heb ik gemist in dit fok leven?
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn van DGK naar GC naar CBL naar GC naar TBO naar RLS verhuisd, en daartussen nog ergens in SHO. Verder is alles hetzelfde.
Kusjesquote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het was geen sarcasme hoor
[..]
Nou ehhhhh, Teun is degene van de samenvattingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |