Hal-loquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waag het niet om haar aan te geven
Gaaf, doe je d'r ook wat mee behalve voeren en naar kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:48 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ze heet Rosa en ze is een andalusier.
In mei is ze alleen x2
Eerst het veulen er uit, en dan rijden, knuffelen... JE weet wel, surrogaat liefdequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaaf, doe je d'r ook wat mee behalve voeren en naar kijken?
Yvon heeft een alarm op haar pc, incl zwaailchten enzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent ook sneller dan je schaduw
Welneequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, jij bent ook sneller dan je schaduw
Dat klinkt heel aannemelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het nog nooit gedronken
trustequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Zo.....ik gaat knock out...al met al was het een gezellig avond....trusten voor iedereen wanneer die ook mogen gaan slapen![]()
Ja ja, ik ken het, dat surrogaat gedoe. Chocolade is echt veel beter en echterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Eerst het veulen er uit, en dan rijden, knuffelen... JE weet wel, surrogaat liefde
Trusten Laysquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Zo.....ik gaat knock out...al met al was het een gezellig avond....trusten voor iedereen wanneer die ook mogen gaan slapen![]()
Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
Jij ook een Killepitsch D.?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt heel aannemelijk
Dan is het me ook nooit aangeboden
Ik zie toch, hij is niet al te intelligent. Mannen ding denk ik.quote:
Hè, maar leuk dat je d'r bent, hopelijk laten ze je evenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:54 schreef V__L_N het volgende:
Chocola dat is me 2de liefde, dat en ... hmm laat maar.
Geen wedstrijden, dat is niks voor mij. Gewoon lekker buitenrijden. Gewoon van me werk, hop op 't paard en dan de landerijen in.
Veulen is de held van Fok!quote:
Wie ben jij, is een iets interessantere vraagquote:
Lang verhaal, ging drie jaar geleden fout tijdens DGK, 18 bans op één avond, gewoon omdat 't kon. Veulen was van de partij, samen met nog een stel, waaronder NMNS (die was toen ook al zo maf)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:55 schreef D. het volgende:
Wie/wat is veulen?
Niet dus, anders vroeg ik het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie ben jij, is een iets interessantere vraag. Veulen kennen we allemaal.
Je weet toch, helden en beroemd heden hebben groupiesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je nog vlechtjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef V__L_N het volgende:
Maar zo af en toe opduiken zorgt er in ieder geval voor dat jullie me niet vergeten.
Van de week gooide ik een pallet door een raam. 2 dagen later was het al van, oh was ji jdat. Dat kan ik hier niet laten gebeuren he.
Ik ben de beschermengel van Veulen. Wie aan Veulen komt, komt aan mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
18 bans? Mijn enige ban (of had ik er nou 2?) was ook tijdens zo'n multi-bansessiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lang verhaal, ging drie jaar geleden fout tijdens DGK, 18 bans op één avond, gewoon omdat 't kon. Veulen was van de partij, samen met nog een stel, waaronder NMNS (die was toen ook al zo maf)
Ah, daar hebben we het paard van Veulen, maar je heet toch Rosa?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik ben de beschermengel van Veulen. Wie aan Veulen komt, komt aan mij.
Mooi man, van die hendige neukteugeltjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef V__L_N het volgende:
Op het moment 1 lange, soms 2 kleintjes...
Dan is de lol er vast snel vanafquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik ben de beschermengel van Veulen. Wie aan Veulen komt, komt aan mij.
Ach ik kreeg een ban voor getoonde liefde aan een mod. Volgens mij was ik de enige die nacht die weg mocht blijven...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
18 bans? Mijn enige ban (of had ik er nou 2?) was ook tijdens zo'n multi-bansessie
D'r word niet geneukt en d'r word ook niet vast gehouden aan mijn vlechtjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi man, van die hendige neukteugeltjes
Mooie posting, ook exact op 00:00 uurquote:Op zondag 31 januari 2010 00:00 schreef V__L_N het volgende:
Maar ik ben zeer de moeite waart om te leren kennen hoor
Ik voor trouw aan mijn mede-Nachtbardersquote:Op zondag 31 januari 2010 00:00 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ach ik kreeg een ban voor getoonde liefde aan een mod. Volgens mij was ik de enige die nacht die weg mocht blijven...
Ongetwijfeldquote:Maar ik ben zeer de moeite waart om te leren kennen hoor
Dzjeee, je kunt toch wel even teruglezenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:05 schreef V__L_N het volgende:
Niet zo sarcastisch meteen hoor...
Vertel me eens, wat heb ik gemist in dit fok leven?
Het was geen sarcasme hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 00:05 schreef V__L_N het volgende:
Niet zo sarcastisch meteen hoor...
Nou ehhhhh, Teun is degene van de samenvattingenquote:Vertel me eens, wat heb ik gemist in dit fok leven?
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn van DGK naar GC naar CBL naar GC naar TBO naar RLS verhuisd, en daartussen nog ergens in SHO. Verder is alles hetzelfde.
Kusjesquote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het was geen sarcasme hoor
[..]
Nou ehhhhh, Teun is degene van de samenvattingen
En een huis, mét glazen tafel, én verwarmingsketelquote:Op zondag 31 januari 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ons Pietje is groot geworden, die is nu moderator al. Daarnaast heeft hij heus een echte baan
Alweer een jaar.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:09 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Zo vaak verhuizen, dat jullie mekaar nog steeds terug vinden.
Mare blauw hmm.. Al lang?
Een baan... Dan is ie echt groot geworden...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ons Pietje is groot geworden, die is nu moderator al. Daarnaast heeft hij heus een echte baan
Ja, ik doe nu hier de SRV wagen rond karrenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef V__L_N het volgende:
Ja jee teun (hoezo Teun ben je melkboer geworden ofzo)... Ik heb het opgegeven na 1000 topics en 3 verhuizingen ofzo.
En zijn de jongetjes en meisjes van de kleuterklas lief voor je?quote:
Jepquote:Op zondag 31 januari 2010 00:13 schreef V__L_N het volgende:
[..]
En zijn de jongetjes en meisjes van de kleuterklas lief voor je?
Geen voorraadje drank in de kast van je wagen?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik doe nu hier de SRV wagen rond karren![]()
Verder wat Pietje zegt, 't is een stamkroeg, er verandert niet zoveel.
Waarmee heb je gedreigd dan.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep. Bloedsaai jaar geweest
.
Zelfbediening geloof ik. In ieder geval, ik krijg nooit iets, maar dat kan natuurlijk ook aan andere factoren liggenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:14 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Geen voorraadje drank in de kast van je wagen?
Of is het hier nog zelfbediening.
Veulen denk ik ook wel? DIe heeft ook het romantische niveau van een mestgreep volgens mijquote:Op zondag 31 januari 2010 00:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat ik ze ga doodknuffelen. Moet jij kijken hoe gauw die Teun een toontje lager zingt.
Kleuterklas?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:13 schreef V__L_N het volgende:
[..]
En zijn de jongetjes en meisjes van de kleuterklas lief voor je?
Oef dat is een gruwelijk dreigement... Dat kan je geen mens aandoen.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat ik ze ga doodknuffelen. Moet jij kijken hoe gauw die Teun een toontje lager zingt.
Truste!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed ik ga zelf ook maar eens een toontje lager zingen, truste allen.
Hmm ik snap het probleem. naja dan pak ik zelf wel een colaatjequote:Op zondag 31 januari 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfbediening geloof ik. In ieder geval, ik krijg nooit iets, maar dat kan natuurlijk ook aan andere factoren liggen
Hee, wil jij een mestgreep ergens waar de zon niet schijnt ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Veulen denk ik ook wel? DIe heeft ook het romantische niveau van een mestgreep volgens mij
Je wou zeggen dat ik perongeluk expres de bejaardesoos ben binnen gewandeld?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Kleuterklas?
volgens mij is Piet onze Benjamin, dus hij is eerder bejaardenverzorger
Truste pietjequote:Op zondag 31 januari 2010 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed ik ga zelf ook maar eens een toontje lager zingen, truste allen.
Zeg ik tochquote:Op zondag 31 januari 2010 00:24 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Hee, wil jij een mestgreep ergens waar de zon niet schijnt ofzo?
Ik ben heel romantisch... Alleen niet als het over mij gaat.
Ik weet niet wat jij allemaal per ongeluk expres doet hequote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat ik perongeluk expres de bejaardesoos ben binnen gewandeld?
*Bingo*
Sinterklaas? Of een Ankie?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
* mompelt dat Pietje vermoedelijk iets zoekt op een paard
Een hoop... Wat mijn ogen zien, maken mijn handen stuk... Het is even dat je het weet.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal per ongeluk expres doet he
Iets ouds of met een paardengebit?quote:
Hij maakt het hele ijs kapotquote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In ieder geval iets handiger dan hij hier
Zo oud?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, denk het wel![]()
![]()
Iets van rond de dertig
Ah, dus bij jou is het sex in het donker?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:34 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Een hoop... Wat mijn ogen zien, maken mijn handen stuk... Het is even dat je het weet.
Blik van herkenning werptquote:Op zondag 31 januari 2010 00:34 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Een hoop... Wat mijn ogen zien, maken mijn handen stuk... Het is even dat je het weet.
Filmpje van jezelf?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In ieder geval iets handiger dan hij hier
quote:
Geen sexquote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus bij jou is het sex in het donker?
Neuh, ik ben meer van de luchtige filmpjesquote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Filmpje van jezelf?
Rare manier van filmpjes tonen trouwens
Doe er even 5 jaar af. Ik zie er misschien oud uit, ben het echt niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer jouw leeftijd?
Luiquote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]beterrrrr
Maar luitjes, ik ga langzaam maar zeker plat en wens jullie een fijne nachtrust toe![]()
Veulerst, goed dat je er weer bent, we zien wel voor hoe lang
Pietje kan wel iets krijgen hoor. Hij is zo liefquote:
Slaap lekker hoor. Droom iets luchtigs zou ik zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]beterrrrr
Maar luitjes, ik ga langzaam maar zeker plat en wens jullie een fijne nachtrust toe![]()
Veulerst, goed dat je er weer bent, we zien wel voor hoe lang
Hij kan het allebei krijgen wat mij betreftquote:Op zondag 31 januari 2010 00:39 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Pietje kan wel iets krijgen hoor. Hij is zo lief
30 is jong hoor, als je 47 bent, ongeveer net zo jong als 25quote:Op zondag 31 januari 2010 00:38 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Doe er even 5 jaar af. Ik zie er misschien oud uit, ben het echt niet.
Volgens mij ben jij helemaal geen lief jongetje...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:40 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan het allebei krijgen wat mij betreft
47... Dat is nog wel heel erg ver weg hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
30 is jong hoor, als je 47 bent, ongeveer net zo jong als 25
Dat heb je mij ook nooit horen zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:41 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal geen lief jongetje...
Dat zou dan ook een leugen zijn geweest hequote:
Ik lieg nooitquote:Op zondag 31 januari 2010 00:42 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dat zou dan ook een leugen zijn geweest he
Dat zullen we je moeder vragenquote:
Goesso, nou, je redt je verder wel hè, ik ga d'r van tussen. Kijk maar even rustig rond, 't zal wat onwennig zijn na al die jarenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:45 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb de beldienst gezegd dat ik neit gewekt hoef... Ben morgen lekker vrij
Nee dat zou mijn lente hopenloos verpesten.quote:
Sorryquote:Op zondag 31 januari 2010 00:57 schreef V__L_N het volgende:
50 postings in iets meer dan een uur. 't is een schande eigenlijk
Ik wil best even een sneeuwbal je kant opgooien hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat zou mijn lente hopenloos verpesten.
Maar dit is ook niets, overal hebben ze sneeuwstormen enzo en wij hebben weer niets.
Als het dan toch koud is, doe dan maar pakken sneeuw.
Ik had het eigenlijk over mezelfquote:
Oh!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 01:05 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik wil best even een sneeuwbal je kant opgooien hoor.
Pakken sneeuw lijkt me wel wat. Zo veel dat me voeten er in verzuipen
Gek is leuk!quote:Op zondag 31 januari 2010 01:23 schreef V__L_N het volgende:
Ik was een tijdje geleden (naja een behoorlijk tijdje geleden) in duitsland vlakbij winterbergen. Natuurlijk moest ik het even proberen... Geweldig, gewoon tot halverwege me enkels... Ik heb er nog dagen plezier aan gehad om 's ochtends eerst me voeten in de sneeuw te zetten en 's avonds weer voor ik naar bed ging.![]()
Vanavond liep ik op me voeten een rondje achter het huis. Waren de achterburen niet zo blij mee, het is prive terrein. Mare ze stonden me nog vager aan te kijken toen ik riep, "ja maar hier is de sneeuw zo mooi glad en vers, daar moest ik me voeten inzetten" en vervolgens wegbanjer op me blote voeten. Die mensen moeten denken dat ik gek ben
Ik ben er nogquote:Op zondag 31 januari 2010 04:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, wil ik mijn eerste hardcore ervaring met jullie delen, zijn jullie gewoon allemaal weg
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goed, er ligt wat sneeuw op, maar de voeten van je vriendje lijken mij vrij klein.
Doe de foto's dan maar! Of een hysterisch filmpje met stroboscopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 04:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, wil ik mijn eerste hardcore ervaring met jullie delen, zijn jullie gewoon allemaal weg
Nat van de tranen daar, om kwart over tweequote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen deze morgen uit een zonnig Amsterdam
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tennis op Ned1, finale Australian Open.
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Meneer Deisyy is vanmorgen vroeg weer wezen zoeken, maar niets.
Ze is nu officieel als vermist opgegeven
Ik hoop dat ze bij iemand thuis zit en dat die haar chip laten checken.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Owwww bahhhhh wat ontzettend klote Deisquote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ja zielig....quote:Op zondag 31 januari 2010 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owwww bahhhhh wat ontzettend klote Deis![]()
Ach verdorrie Deissy, maar hopen dat poes vanmiddag gewoon weer doodgemoederd binnen wandeld.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En Annie, heb je het leuk gehad op de dijk?quote:
..Shit..hopenlijk komt ze straks binnen wandelenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ja erg leuk, maar ik heb wel een houten kop nu,maar echt ik heb zoooo gelachen, t was super.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En Annie, heb je het leuk gehad op de dijk?
Ligt ze niet bij Mooiiiiii op haar schoot te spinnen?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Soms houden katten zich een paar dagen schuil als ze ergens van schrikken, ik hoop dat dat hier het geval is.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Je zult je verbazen over hoeveel mensen zulke meldplekken in de gaten houden. Ik heb Chris de wegloopkater (nu beter ondergebracht bij mensen waar hij niet naar buiten kan) twee keer teruggevonden dankzij telefoontjes van mensen die mijn melding op het internet zagen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:03 schreef Deisyy het volgende:
Lief dat jullie meeleven![]()
Ik heb zojuist 500 flyers gemaakt en die gaan we vanmiddag in brievenbussen gooien, daarop ook het verzoek of mensen in hun schuurtjes willen kijken omdat ze daar eventueel verstopt zou kunnen zitten.
Fijn dat je Boy weer terug hebt Disana, dat geeft ook weer hoop. Ook wij zijn druk bezig om haar op allerlei sites als vermist op te geven.
Deissy ik leef met je meequote:Op zondag 31 januari 2010 13:03 schreef Deisyy het volgende:
Lief dat jullie meeleven![]()
Ik heb zojuist 500 flyers gemaakt en die gaan we vanmiddag in brievenbussen gooien, daarop ook het verzoek of mensen in hun schuurtjes willen kijken omdat ze daar eventueel verstopt zou kunnen zitten.
Fijn dat je Boy weer terug hebt Disana, dat geeft ook weer hoop. Ook wij zijn druk bezig om haar op allerlei sites als vermist op te geven.
Poes staat er al op. Als je je huisdier als vermist opgeeft hier bij de dierenambulance kan je een foto opsturen die ze meteen op Amivedi zetten.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef V__L_N het volgende:
Deisyy heb je al op de site http://www.amivedi.nl/ gekeken?
Ze registreren weggelopen dieren. Misschien dat iemand haar heeft gevonden en dat heeft gemeld?
Zeg doe eens niet zo raar.....jij mag het hier gewoon over je spoetsie hebben...ik hoop echt dat je gauw wat hoortquote:Op zondag 31 januari 2010 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poes staat er al op. Als je je huisdier als vermist opgeeft hier bij de dierenambulance kan je een foto opsturen die ze meteen op Amivedi zetten.
Maar misschien kan ik beter in F&F gaan janken, want ik willen de SC hier niet verpesten.
Wat Laysa zegt, natuurlijk mag je het hier over je vermiste poezel hebben. Maar misschien hebben ze in F&F nog wat bruikbare tips, zou het dus wel even checken.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo raar.....jij mag het hier gewoon over je spoetsie hebben...ik hoop echt dat je gauw wat hoort
Welnee, we leven immers mee en willen ook de afloop horenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poes staat er al op. Als je je huisdier als vermist opgeeft hier bij de dierenambulance kan je een foto opsturen die ze meteen op Amivedi zetten.
Maar misschien kan ik beter in F&F gaan janken, want ik willen de SC hier niet verpesten.
Bij Amivedi waren ze er heel snel mee, binnen een uur na het mailen van de foto stond ze al op de vermist-pagina.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:32 schreef V__L_N het volgende:
Heb je ook gekeken of er toevallig een vergelijkbare kat ergens is opgedoken?
Overigens voeren de meeste instanties pas na het weekend gegevens in.
Tuurlijk wel janken hier!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaaach , en wat is ie mooi.....quote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Amivedi waren ze er heel snel mee, binnen een uur na het mailen van de foto stond ze al op de vermist-pagina.
We zijn op internet nog geen gelijkende gevonden poes tegen gekomen![]()
[ afbeelding ]
Het was ook gewoon serieus echt vetquote:Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe de foto's dan maar! Of een hysterisch filmpje met stroboscopen.![]()
[ afbeelding ]
Véél te weinig BPM maar ik kon effe geen snellere vinden. snelheid wat opgeschroefd
Hebben jullie ekker gestuiterd jongen? [ afbeelding ]
He-le-maal leeg en gelukkig na afloop?![]()
Nu moetren we dáár zeker weer meeten!
Of wint de slee naar benee vooralsnog?
Ik ga er met mijn immer positieve instelling gewoon van uit dat de kat heul weer gevonden gaat worden, Deisquote:Op zondag 31 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms houden katten zich een paar dagen schuil als ze ergens van schrikken, ik hoop dat dat hier het geval is.
Ik vond mijn Boy vrijdag terug na 3 dagen dankzij de site van de Dierenambulance. Bij ons kun je daar vermissingen op zetten en iemand had mijn vermissing gezien.
Sterkte en succes Deisyy
En Annie, nog een dikke paling gevangen gisteravond?quote:
Leuke samenvatting IaN, ja je staat helemaal vooraan, ik zie het.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
gast in je oor gaat staan gillen
of ik Italiaans ben, en daarna of ik 2 nummers van Metallica op kan noemen![]()
rare !quote:Op zondag 31 januari 2010 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ze waren wel in de aanbieding....quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef Coos het volgende:
[..]
En Annie, nog een dikke paling gevangen gisteravond?
Waar ik al mijn chickies hossel natuurlijk, hier in de SCquote:Op zondag 31 januari 2010 16:52 schreef V__L_N het volgende:
Ian jij sloerie, wie is ze en waar heb je d'r opgeduikeld.
Bedankt Fannquote:Op zondag 31 januari 2010 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
rare !
misschien heb je hier iets aan
http://www.gevondenenvermistehuisdieren.nl/
je kan je plaats wijk etc. opgeven en foto vsn de poes
mooiquote:Op zondag 31 januari 2010 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Fann![]()
Ik heb haar erop gezet.
Oh god wie is het slachtoffer...quote:Op zondag 31 januari 2010 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ik al mijn chickies hossel natuurlijk, hier in de SC_!
Waarvoor denk je dat er überhaupt een SC bestaatquote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ze zal straks geestelijke bijstand nodig hebben.
Voor ian om z'n chickies op te pikken natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat er überhaupt een SC bestaat![]()
Doe 's niet zo negatiefquote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Oh god wie is het slachtoffer...
Ik ben louter positief hoor. Ik gun je de liefde van leven, dat is allesquote:
De liefde van je leven zelfs Ianquote:Op zondag 31 januari 2010 17:26 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik ben louter positief hoor. Ik gun je de liefde van leven, dat is alles
Ja dan is 't dus niet handig want je maakt er dan zelf een pleuriszooi vanquote:Op zondag 31 januari 2010 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk Laysa en zo'n plank is handig, ik smijt er alles op.
Klopt,quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dan is 't dus niet handig want je maakt er dan zelf een pleuriszooi van.
* heeft vandaag eettafel, bureau en salontafel van rotzooi ontdaan![]()
Kurkentrekker, het zal ook 's niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt,
Maar op de korte termijn ideaal.
Van haarborstels tot dvdspelerafstandbediening, van rekening die nog betaald moet worden tot droppot en kurkentrekker.
Alles binnen handbereik
Gezelligheidsmens.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef Laysa het volgende:
En ik heb altijd een kaarsje aan...zodra het donker wordt
quote:
Hebben er elke avond drie branden en ook eentje buiten op de tuintafel.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
Die moet je zelf maken....ik vind het gewoon prettig om een kaarsje te branden...om meerdere redenen
Gezelligheidsmensquote:Op zondag 31 januari 2010 18:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hebben er elke avond drie branden en ook eentje buiten op de tuintafel.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ook in de zomer, hele jaar door, maar pas wanneer het donker wordt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kurkentrekker, het zal ook 's niet.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:08 schreef Coos het volgende:![]()
![]()
FILMTIP!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
MARIA FULL OF GRACE
drugsthriller uit 2004
Canvas 21.45
pas geleden gezien en zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen achter de schermen vann de poedertrafiek.
Yep, maar hij ligt er nog steeds.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat terwijl je die AH flessen tegenwoordig gewoon open kan draaien
Ja nu wel, was vanochtend wel katerig, maar ja t was gezellig!!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
He Anniebabe
Al bijgekomen van je avondje stappen?
Dan is die kater de moeite welquote:Op zondag 31 januari 2010 18:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nu wel, was vanochtend wel katerig, maar ja t was gezellig!!!!
Nou ik denk t niet, anders was ze hier al dolblij binnengestormd...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:51 schreef D. het volgende:
Over katers gesproken, ik moest vanmiddag nog aan de poes van Deisyy denken
Ik zie dat ie zich nog niet gemeldt heeft
500 folders aan het rond verspreiden, zal nog wel even bezig zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Anniebab het volgende:
Nou ik denk t niet, anders was ze hier al dolblij binnengestormd...
Hij zit vast ergens lekker binnen omdat iemand een kat in de sneeuw zielig vond ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik denk t niet, anders was ze hier al dolblij binnengestormd...
Jij haalt toch ook niet elke vreemde poes binnen....quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zit vast ergens lekker binnen omdat iemand een kat in de sneeuw zielig vond ofzo
Ik niet, maar er zullen vast mensen zijn die zoiets wel doenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij haalt toch ook niet elke vreemde poes binnen....
Ja, hoi!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Oh god wie is het slachtoffer...
Ik vergat eigenlijk de link van de recensie erbij te zetten.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Interessant!
Weet alleen niet of ik dat trek, dan duurt hij tot laat en morgen vroege dienst.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was ook gewoon serieus echt vet
Ik wist me ongeveer de hele avond absoluut geen houding te gevenMaar Nosferatu was super
Die gast ging op een gegeven moment ook gewoon OP zijn tafels staan om de zaal nog verder op te zwepen
Ik heb echt heul staan genieten als het wareMoest me inhouden om niet te gaan staan headbangen
En dankzij Mevrouw stonden we ook gewoon ongeveer de hele tijd vooraan
En ze deed heul bier voor me halen enzo
Mehehe
Daar Meeten lijkt me dan weer niet zo handig, aangezien je geen fuck verstaat van wat iedereen zegt, behalve als er één of andere dronken (denk ik) gast in je oor gaat staan gillen of ik Italiaans ben, en daarna of ik 2 nummers van Metallica op kan noemen
What the phuqq?
Maar goed, vet dus, en er is bewijs van dat ik er ook daadwerkelijk was
[ afbeelding ]
Die zich 200 meter verderop bevindt?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
Ik zag net weer Annie MG en bij dit liedje moest ik meteen aan jou denken Gert:
Hier heb ik straks nog 10cm sneeuw van m'n auto moeten verwijderen om effe naar de AH te kunnen rijden
Bij familiebezoekjes heb je de lokatie meestal niet voor het uitkiezen hè.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
Nee die AH is dicht op zondag, die andere
En waarom ga je in godesnaam naar de biblebelt? Het hoogste punt op de Veluwe (110m) ligt hier net ten oosten van Arnhem en daar dragen ze geen zwarte kousen.
Ah zo, wees maar blij dat je in Den Haag woont danquote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij familiebezoekjes heb je de lokatie meestal niet voor het uitkiezen hè.
Nope, er zit hier iemand TV te kijken, en ik ga er de koptelefoon niet voor opzoeken.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef D. het volgende:
Ja sorry, had 'm ineens in mijn hoofd, en nu jullie wellicht ook
Alleen de link zien is nog niet genoeg om 'm in je hoofd te krijgen?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope, er zit hier iemand TV te kijken, en ik ga er de koptelefoon niet voor opzoeken.
Dan ga je toch naar het schuurtje.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope, er zit hier iemand TV te kijken, en ik ga er de koptelefoon niet voor opzoeken.
Hoiquote:Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, hoi!![]()
En weet je wat nou zo leuk is... Hij is mijn geestelijke bijstand.
En er zijn notabene niet eens bans gevallen hierquote:
Komt wel goed denk ik, thanksquote:Op zondag 31 januari 2010 22:43 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb jij ian gevangen? Knap gevist zou ik zeggen.
Zolang je samen gek bent zal het ook wel mee vallen denk ik. En anders is er vast wel iemand hier die je een goeie psyc kan aanraden.
ik zit tv te kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En er zijn notabene niet eens bans gevallen hier
Op die kutchat zullen ze toch ook niet zitten?
Dat is het dus, je zeg het zelfquote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En er zijn notabene niet eens bans gevallen hier
Ow ja, ik moet vanaf morgen ook weer opeens 40 uur per week werkenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
mensen hebben gewoon een heus echt leven...tis toch niet normaal meer
Da's mooi kut, lulquote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is het dus, je zeg het zelf![]()
Niets te rellen, geen popcorn, gezapigheid en liefde. Kortom, saaiheid troef
Was je eerst Soury? Of heb ik dat gisteren verkeerd begrepen? Dat over de voeten in de sneeuw etc.....quote:Op zondag 31 januari 2010 22:43 schreef V__L_N het volgende:
Hoi![]()
Heb jij ian gevangen? Knap gevist zou ik zeggen.
Zolang je samen gek bent zal het ook wel mee vallen denk ik.
En anders is er vast wel iemand hier die je een goeie psyc kan aanraden.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik moet vanaf morgen ook weer opeens 40 uur per week werken
Dat is mooi kut, lul!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik moet vanaf morgen ook weer opeens 40 uur per week werken
Nou hup, naar je bed dan. burgertrutjequote:
Hey ik hoef nu pas om 8 uur opquote:Op zondag 31 januari 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou hup, naar je bed dan. burgertrutje
Net alsof ie kan slapen....die staat stijf van de zenuwenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou hup, naar je bed dan. burgertrutje
"Iets met IT"quote:Op zondag 31 januari 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe voor werk eik, ongeveer, globaal?
Ongeveer globaal programmeren, websites bouwen, databases ontwerpen. Maar er komt nu ook een stuk moderatie bij. En dat wordt nu ook eens een keer betaaldquote:Op zondag 31 januari 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe voor werk eik, ongeveer, globaal?
Doe maar thuis blijven....er wordt weer gladheid voorspeltquote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil morgen eigenlijk om vijf uur op, half zes in de auto, voor de file uit om half zeven op 't werk. Kan ik om half drie weer voor de file uit naar huis.
Maar 't zal d'r wel op uit draaien dat ik morgen thuis werk omdat ik niet voor half negen m'n bed uit kan komen
Ok, doe je ook klusjes voor een euro of 20 per uur?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongeveer globaal programmeren, websites bouwen, databases ontwerpen. Maar er komt nu ook een stuk moderatie bij. En dat wordt nu ook eens een keer betaald
Is 't hier zo saai dat we hier nu maar zaken gaan doenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, doe je ook klusjes voor een euro of 20 per uur?
Dat thuis werken, dat bewaar ik liever voor het eind van de week. Ik mag dat twee dagen per week, naar eigen inzicht, mits geen afspraken ed. Aan het einde van de week vind ik het wat relaxter.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe maar thuis blijven....er wordt weer gladheid voorspelt
As je maar voorzichtig doet dan....quote:Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat thuis werken, dat bewaar ik liever voor het eind van de week. Ik mag dat twee dagen per week, naar eigen inzicht, mits geen afspraken ed. Aan het einde van de week vind ik het wat relaxter.
Waarom niet hè, we helpen jou ook massaal de winter door als het nodig isquote:Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't hier zo saai dat we hier nu maar zaken gaan doen? zomg
Nu niet meer, ga naast een 40 urige werkweek niet bijklussenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, doe je ook klusjes voor een euro of 20 per uur?
trusten jij lekker burgertrutjequote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ga pitten, ook werken morgen. Truste
Slaap lekker Pietermansquote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ga pitten, ook werken morgen. Truste
Ok, zal het doorgeven dat Remlof geen klusjes meer doetquote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet meer, ga naast een 40 urige werkweek niet bijklussen
Mafze, zet morgen maar een paar kaarsjes voor ons allemaal in dat gevaarlijke verkeerquote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook....werk ze allemaal morgen![]()
ow...en Dtje....fijn dat je ook meekletste![]()
Ja, zegquote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook....werk ze allemaal morgen![]()
ow...en Dtje....fijn dat je ook meekletste![]()
Nee sorry, ik begrijp het al.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef V__L_N het volgende:
Fluiter![]()
Ik ben niemand, zeker Soury niet. Die is veel te leuk om te vervangen voor mij.
Volgens mij weet iedereen incl elke blauwe en rooie al lang dat ik er ben.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee sorry, ik begrijp het al.veel plezier.
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:26 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen incl elke blauwe en rooie al lang dat ik er ben.
Maar ik heb me lol![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:26 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen incl elke blauwe en rooie al lang dat ik er ben.
Maar ik heb me lol![]()
Vanavond gezien. Goede film ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vergat eigenlijk de link van de recensie erbij te zetten.
http://www.filmrecensiepa(...)ull%20of%20grace.htm
Ik zit ook al te kijken, t moet eerst ff glad gelopen worden, de sneeuw is nog te vers...quote:Op maandag 1 februari 2010 08:47 schreef D. het volgende:
In A'dam ziet het er niet echt glad uit trouwens
Ik zie daar nauwelijk sneeuw liggen anderquote:Op maandag 1 februari 2010 08:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, t moet eerst ff glad gelopen worden, de sneeuw is nog te vers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |